Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Z serwisem jest tak że jeśli firma montująca widzi w reklamacji swoją winę to stara się (dobra firma) to rozwiązać i zamknąć temat

Jeśli jednak powodem reklamacji jest coś co nie zależało od nich i nie ma innej opcji jak serwis firmowy to się go woła!

ale to chyba po to aby oni sami się upewnili że to ich wina :)

Co w przypadku bankructwa ? nie wiem ! jest już nowy sprzedawca na jego miejsce jak sprawa z zaliczkami i reszta się rozwiązała również nie wiem a jak nowy przedstawiciel będzie reagował na reklamacje klientów starego ? a jak ty byś miała poprawiać coś po kimś innym ? za darmo? chyba że im oknoplast będzie za to płacił

Edytowane przez witek86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Problemu z naszym oknem HST z Oknoplast ciąg dalszy. Wczoraj przyjechała ekipa serwisowa przysłana przez lokalnego przedstawiciela u którego było kupione okno. Jak na złość wczoraj było 18 stopni więc okno chodziło elegancko, no ale po wyjasnieniu w czym rzecz zabrali się za ogledziny nieszczęsnego HST.

Nie omieszkałem podpytać panów o okna HST i dowiedziałem się że faktycznie okien HST nie da się wyregulować, więc jeśli Oknoplast produkując okno coś zepsuje to nawet najlepsza ekipa montująca nie jest w stanie tego okna dobrze osadzić tak żeby nie sprawiało problemów.

Więc jesli macie problemy z HST z Oknoplastu lub innego producenta to albo okno jest skopane albo montaż zły, innej opcji nie ma.

 

Ale wracając do naszego okna. W ruch poszły miarka, suwmiarka, trzy poziomice, balot styropianu jako podest i dwóch fachowców. Tak mierzyli przez dobrą godzinę i nie pasowały im wymiary. Dolna część okna miała idealny poziom, zewnętrzne pionowe słupki go nie miały (rozchodziły sie), a górna belka na środku była niżej o dobre 5mm niż na skrajnych końcach.

Nadziwić się nie mogli jak to możliwe żeby takie rzeczy się działy z takim oknem. Mierzyli na kilka sposobów aż w końcu znaleźli przyczynę problemu z otwieraniem się naszego jakże drogiego HST z Oknoplastu. Okazało się że środkowy słupek/część ramy, jest niższe o 5mm niż zewnętrzne słupki ... :eek:

 

Extra.. topowy produkt Oknoplastu... HST... krzywy... czyli co? Skoro nie da się tego badziewia regulować to wymiana?

 

Sprawa zgłoszona do przedstawiciela, który nam sprzedał okna. Jak będę coś więcej wiedział to zrelacjonuję dalszy przebieg sprawy.

 

 

A wszystkim planującym kupno okna HST z Oknoplastu zalecam dokładne sprawdzenie okna i jego wymiarów od razu po jego zamontowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

przypomnijcie mi jaką ma rozszerzalność profil pcv

 

tutaj link do wzoru obliczeniowego http://http://www.walraven.com/pl/pl/systemy-mocowania/informacje-techniczne/rozszerzalnosc-temperaturowa/

 

a teraz dla leniwych - zakładając, że zmiana temperatury profilu okiennego sięga średnio 40 stopni to 1 mb będzie pracował o ok. 3mm, jeżeli okno będzie w okleinie ciemnej, która w słonku potrafi nagrzać się do 70 stopni to wartość ta będzie jeszcze większa, wystarczy ją pomnożyć przez długość elementu i otrzymamy wynik.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z tym, że HS`a nie można zepsuć w montażu. Można, bo nawet najmniejsze odchyłki przy tej wielkości dają duże przesunięcia. Brak pozimu 1mm na metrze oznacza średnio 2mm braku pionu. Do tego ta magiczna rozszerzalność profili i nic dziwnego, że coś gorzej pracuje, tzn. mocniej obciera w słońcu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie zgadzam się z tym, że HS`a nie można zepsuć w montażu. Można, bo nawet najmniejsze odchyłki przy tej wielkości dają duże przesunięcia. Brak pozimu 1mm na metrze oznacza średnio 2mm braku pionu. Do tego ta magiczna rozszerzalność profili i nic dziwnego, że coś gorzej pracuje, tzn. mocniej obciera w słońcu.

 

zgadzam się w 99 %, ten 1 % to dlatego, że to nie magia to fizyka :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Problem z serwisem firmy Oknoplast ciąg dalszy...

9 sierpnia jak już wcześniej Mąż napisał byli do naszego HST serwisanci lokalnego przedstawiciela firmy Oknoplast. Stwierdzili co stwierdzili i poinformowali, że jeszcze tego samego dnia pogadają z Szefem na ten temat i będzie zgłoszona reklamacja do producenta. Następnego dnia dostaliśmy informację, że reklamacja jest zgłoszona do producenta i w ciągu 2 tygodni Oknoplast ma się z nami skontaktować, aby ustalić termin przyjazdu serwisu. Więc 2 tygodnie minęły 24 sierpnia, a Oknoplast nie zadzwonił. Zdenerwowani postanowiliśmy pójść do przedstawiciela, a tu zdziwienie, firmy nie ma w miejscu gdzie była i nie ma kartki informującej coby się przeniosła lub zwinęła... :jawdrop: Dzwonimy do Szefa firmy. On na to, że jest za granicą, reklamacja jest zgłoszona i jak chcemy to możemy zadzwonić bezpośrednio do Oknoplastu, to oni potwierdzą.

No to dzwonimy, czyli powtórka z rozrywki... Udało się dodzwonić szybciej niż poprzednio. Po drugiej stronie pewien Pan zapytał o nazwę przedstawiciela (w ten sposób dowiedziałam się, że firma się przeniosła gdzie indziej), moją godność i poinformował, że przedstawiciel wysłał do nich maila z informacją o reklamacji 14 sierpnia. Niestety, ale nie dołączył (lub nie wypełnił w ogóle) jakiegoś specjalnego druku reklamacyjnego, o czym został jeszcze tego samego dnia poinformowany. Od tamtego czasu nic nowego do nich nie wpłynęło, więc oni nie mogli rozpocząć procedury reklamacyjnej! :bash:

Więc grzecznie, ale stanowczo :mad: poinformowałam szanownego PANA, że mnie za bardzo nie interesuje korespondencja jaka jest wymieniana między nimi, a ich przedstawicielem. Ja jestem klientem, który czeka ponad 2 tygodnie, a w sumie to jakiś miesiąc na szanowny serwis z Oknoplastu do mojego HST! Jeśli mieli sygnał o jakiejś reklamacji, a przedstawiciel nie odpowiada na maila, to co? Zapomina się o tym? Należało chyba po 2 dniach się przypomnieć, bo może wiadomość zespamowano lub co innego ją pochłonęło...

Poinformowałam, że jest to bardzo niepoważne traktowanie klienta i mam dość czekania! Pan grzecznie poinformował, że w takim razie on zarejestruje reklamację i w ciągu 2 tygodni ktoś się do mnie odezwie, aby ustalić termin przyjazdu serwisu. Pytam ile to może potrwać. To zależy kiedy serwis będzie miał jeszcze jakieś reklamacje w tym kierunku. Mówię, że mnie za bardzo nie interesuje w jakim kierunku będą oni jechać, ale oczekuję, że będą w ciągu 2 tygodni u mnie. Grzecznie się pożegnałam i zakończyłam rozmowę.

To było wczoraj. Opowiedziałam wszystko Mężowi. Zdenerwowany zadzwonił do Szefa lokalnego przedstawiciela i powiedział, że nie życzy sobie niepoważnego traktowania! Zdziwiony Szef powiedział, że przed tygodniem Oknoplast miał wszystko przesłane... Nie wiem, kto kłamał... Nie interesuje mnie to...

Dzisiaj dzwoni do Męża telefon. Serwis Oknoplast, chce przyjechać do naszego HST za tydzień w czwartek. Zapraszamy!

O efektach wizyty serwisu na pewno poinformuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze że się tylko przeniósł a nie znikł jak kilka punktów ostatnimi czasy:)

wszyscy chcą się wybielić więc nie wiadomo kto kłamał ...

tak to jest z reklamacjami ....

Teraz nowy salon i nowy właściciel firma godna polecenia!!!

Edytowane przez witek86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech ludziki. Co Wy z tymi dwoma tygodniami? powiedzmy ze to fajny, zwyczajowy termin na uczciwe rozmowy o reklamacjach.

Ale w praktyce to termin ustawowy na zgłoszenie z tytulu niezgodnosci z umową. Obowiązuje sprzedawcę (nie fabrykę, a sklep który sprzedał towar) by skutecznie dać Ci odpowiedź odmowną. Jak nie odpowie - uważa się, że uznaje reklamację. Fabryka nie jest związana żadnymi ustawowymi terminami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

finlandia mi nie chodzi o to, że gdzieś tam w ustawie jest napisane o 2 tygodniach i jest to termin grzecznościowy. Mi chodzi o to, że powiedziano mi, że w ciągu 2 tygodni coś się będzie działo, a ja czekam ponad 3 i jest cisza! Jeśli coś się obiecuje to się słowa dotrzymuje. Nie czekałam z zegarkiem na ręku aż te dwa tygodnie miną, postanowiłam po 3 tygodniach po prostu zainteresować się sprawą jak daleko jest ona posunięta, a ona tak jakby w ogóle była nie zgłoszona! Jeśli bym się sprawą nie zainteresowała to sprawa reklamacji pewnie w ogóle by nie została ruszona dalej. Po prostu zapomniano by o tym.

 

witek86 pierwsi serwisanci co przyjechali byli serwisantami lokalnego przedstawiciela Oknoplastu. Zajmują się serwisem okien u kilku producentów i raczej znają się na sprawie. Oni obejrzeli okno, pomierzyli, posprawdzali poziomy i stwierdzili, że okno jest źle wykonane. Powiedzieli, że mogą coś pokombinować, aby było lepiej, ale rewelacji nie będzie, więc odpuściliśmy i poprosiliśmy, aby przyjechał serwis z Krakowa. Okien HST nie da się regulować, można kombinować z jakimiś tam podkładkami, ale jeśli okno jest źle wykonane to po co. Ja wolę pokazać to producentowi, aby zobaczył jaki produkt wydał na rynek i będę żądać naprawy lub wymiany, bo za duże pieniądze za to okno dałam, aby teraz kombinować z jakimiś podkładkami i co drugi rok mieć z tym oknem problemy. Serwisant raczej nic nie zrobi jeśli środkowy słupek okna jest mniejszy od zewnętrznych o 5 mm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również tylko ja nie mówiłem o twoim przypadku tylko było to ogólnikowo!

Bardzo dobrze zrobili że nie chcieli ruszać jeśli się coś nie zgadza tylko zastanawia mnie czy reklamacja z ich strony nie powinna być zgłoszona zaraz po zamontowaniu bo chyba im musiało już nie działać poprawnie? chyba że tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodzi o to, że gdzieś tam w ustawie jest napisane o 2 tygodniach i jest to termin grzecznościowy. Mi chodzi o to, że powiedziano mi, że w ciągu 2 tygodni coś się będzie działo, a ja czekam ponad 3 i jest cisza! Jeśli coś się obiecuje to się słowa dotrzymuje. Nie czekałam z zegarkiem na ręku aż te dwa tygodnie miną, postanowiłam po 3 tygodniach po prostu zainteresować się sprawą jak daleko jest ona posunięta, a ona tak jakby w ogóle była nie zgłoszona! Jeśli bym się sprawą nie zainteresowała to sprawa reklamacji pewnie w ogóle by nie została ruszona dalej. Po prostu zapomniano by o tym.

 

Osobiście jestem za tym aby piętnować tego typu zachowania. Począwszy od zakładów produkcyjnych a skończywszy na dystrybutorach. Być może Pani od PR, która notabene tu na forum, podała Ci zły numer telefonu jeszcze raz się odezwie i spróbuje wytłumaczyć stanowisko firmy i jej politykę w sprawie reklamacji.

 

BTW. A już miałem kupić okno z Oknoplastu...:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z serwisem firmy Oknoplast ciąg dalszy...

9 sierpnia jak już wcześniej Mąż napisał byli do naszego HST serwisanci lokalnego przedstawiciela firmy Oknoplast. Stwierdzili co stwierdzili i poinformowali, że jeszcze tego samego dnia pogadają z Szefem na ten temat i będzie zgłoszona reklamacja do producenta. Następnego dnia dostaliśmy informację, że reklamacja jest zgłoszona do producenta i w ciągu 2 tygodni Oknoplast ma się z nami skontaktować, aby ustalić termin przyjazdu serwisu. Więc 2 tygodnie minęły 24 sierpnia, a Oknoplast nie zadzwonił. Zdenerwowani postanowiliśmy pójść do przedstawiciela, a tu zdziwienie, firmy nie ma w miejscu gdzie była i nie ma kartki informującej coby się przeniosła lub zwinęła... :jawdrop: Dzwonimy do Szefa firmy. On na to, że jest za granicą, reklamacja jest zgłoszona i jak chcemy to możemy zadzwonić bezpośrednio do Oknoplastu, to oni potwierdzą.

No to dzwonimy, czyli powtórka z rozrywki... Udało się dodzwonić szybciej niż poprzednio. Po drugiej stronie pewien Pan zapytał o nazwę przedstawiciela (w ten sposób dowiedziałam się, że firma się przeniosła gdzie indziej), moją godność i poinformował, że przedstawiciel wysłał do nich maila z informacją o reklamacji 14 sierpnia. Niestety, ale nie dołączył (lub nie wypełnił w ogóle) jakiegoś specjalnego druku reklamacyjnego, o czym został jeszcze tego samego dnia poinformowany. Od tamtego czasu nic nowego do nich nie wpłynęło, więc oni nie mogli rozpocząć procedury reklamacyjnej! :bash:

Więc grzecznie, ale stanowczo :mad: poinformowałam szanownego PANA, że mnie za bardzo nie interesuje korespondencja jaka jest wymieniana między nimi, a ich przedstawicielem. Ja jestem klientem, który czeka ponad 2 tygodnie, a w sumie to jakiś miesiąc na szanowny serwis z Oknoplastu do mojego HST! Jeśli mieli sygnał o jakiejś reklamacji, a przedstawiciel nie odpowiada na maila, to co? Zapomina się o tym? Należało chyba po 2 dniach się przypomnieć, bo może wiadomość zespamowano lub co innego ją pochłonęło...

Poinformowałam, że jest to bardzo niepoważne traktowanie klienta i mam dość czekania! Pan grzecznie poinformował, że w takim razie on zarejestruje reklamację i w ciągu 2 tygodni ktoś się do mnie odezwie, aby ustalić termin przyjazdu serwisu. Pytam ile to może potrwać. To zależy kiedy serwis będzie miał jeszcze jakieś reklamacje w tym kierunku. Mówię, że mnie za bardzo nie interesuje w jakim kierunku będą oni jechać, ale oczekuję, że będą w ciągu 2 tygodni u mnie. Grzecznie się pożegnałam i zakończyłam rozmowę.

To było wczoraj. Opowiedziałam wszystko Mężowi. Zdenerwowany zadzwonił do Szefa lokalnego przedstawiciela i powiedział, że nie życzy sobie niepoważnego traktowania! Zdziwiony Szef powiedział, że przed tygodniem Oknoplast miał wszystko przesłane... Nie wiem, kto kłamał... Nie interesuje mnie to...

Dzisiaj dzwoni do Męża telefon. Serwis Oknoplast, chce przyjechać do naszego HST za tydzień w czwartek. Zapraszamy!

O efektach wizyty serwisu na pewno poinformuję...

 

Szanowni Państwo,

Rozumiemy Państwa zdenerwowanie, natomiast problem z HST, który został tutaj opisany, jest zgłoszony u nas w firmie i zajmują się nim specjaliści z kontroli jakości oraz technolodzy. Czas trwania reklamacji spowodowany jest dokładnym sprawdzeniem tematu oraz zbadaniem problemu przez naszych specjalistów. Nasi serwisanci starają się w możliwie najszybszych terminach jeździć do klientów, jakiekolwiek opóźnienia wynikają po prostu z dostępności terminu. Nie staram się tłumaczyć stanowiska firmy, tylko podaję stan faktyczny, dlatego prosimy o cierpliwość, pracownicy naszej firmy skontaktują się z Państwem w temacie zgłaszanych problemów.

 

z poważaniem

Monika Sosnowska-Rainer

Specjalista ds PR

Edytowane przez Oknoplast-Kraków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...