MMichal 05.09.2012 15:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Witam Szanowni Państwo, Rozumiemy Państwa zdenerwowanie, natomiast problem z HST, który został tutaj opisany, jest zgłoszony u nas w firmie i zajmują się nim specjaliści z kontroli jakości oraz technolodzy. Czas trwania reklamacji spowodowany jest dokładnym sprawdzeniem tematu oraz zbadaniem problemu przez naszych specjalistów. Nasi serwisanci starają się w możliwie najszybszych terminach jeździć do klientów, jakiekolwiek opóźnienia wynikają po prostu z dostępności terminu. Nie staram się tłumaczyć stanowiska firmy, tylko podaję stan faktyczny, dlatego prosimy o cierpliwość, pracownicy naszej firmy skontaktują się z Państwem w temacie zgłaszanych problemów. z poważaniem Monika Sosnowska-Rainer Specjalista ds PR Ja nie jestem SPECJALISTA z zakresu PR ale .. z całym szacunkiem Pani Moniko jako specjalista od PR nie powinna Pani publikować takich tekstów, wynika z niego, że to pierwszy HST wyprodukowany w firmie - skoro "doktoryzuje" się nad nim tyle osób, dodatkowo wynika z niego również, że albo macie za mało serwisantów albo mają TYLE roboty, że brak im czasu. Chyba lepiej załatwiać sprawy szybciej i bezpośrednio u klienta niż zmuszać ich do zakładania takich tematów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Oknoplast-Kraków 06.09.2012 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2012 (edytowane) Szanowny Panie, W naszej opinii Pańska interpretacja jest niewłaściwa. Otóż, właśnie rozpatrywanie każdego problemu indywidualnie świadczy o wysokim profesjonaliźmie naszej firmy. Każdy zgłaszany przypadek jest odrębnie badany i analizowany przez naszych specjalistów, tym bardziej, że problemy które powstają są sporadyczne i nie powtarzają się. To właśnie poczucie odpowiedzialności oraz działanie zgodnie z europejskimi normami nie pozwalają nam na powierzchowne podejście do problemu i zbywanie go w sposób szybki i sztampowy. pozdrawiamMonika Sosnowska-RainerSpecjalista ds. PR Edytowane 6 Września 2012 przez Oknoplast-Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 06.09.2012 13:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2012 (edytowane) ... Edytowane 1 Października 2012 przez witek86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 06.09.2012 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Witam Szanowny Panie, W naszej opinii Pańska interpretacja jest niewłaściwa. Otóż, właśnie rozpatrywanie każdego problemu indywidualnie świadczy o wysokim profesjonaliźmie naszej firmy. Każdy zgłaszany przypadek jest odrębnie badany i analizowany przez naszych specjalistów, tym bardziej, że problemy które powstają są sporadyczne i nie powtarzają się. To właśnie poczucie odpowiedzialności oraz działanie zgodnie z europejskimi normami nie pozwalają nam na powierzchowne podejście do problemu i zbywanie go w sposób szybki i sztampowy. pozdrawiam Monika Sosnowska-Rainer Specjalista ds. PR Szanowna Pani może przypomnę, że rozmawiają tutaj również ludzie z branżą związani bardzo długo i bardzo mocno a Pani wypowiedz, jakże kompetentna może być przyjęta przez Kowalskiego, który niewiele wie w tym temacie. Skoro problemy są SPORADYCZNE to dlaczego klient musi tyle czasu czekać na reakcję? Wy nie macie problemu szybko i sztampowo ZBYWAĆ tylko ROZWIĄZYWAĆ. No ale to tylko moje zdanie o jednym z największych producentów w naszym kraju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 07.09.2012 08:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 może wymięcie się nr tel i sobie to wszystko omówicie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 07.09.2012 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 może wymięcie się nr tel i sobie to wszystko omówicie:) jestem za transparentnością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 07.09.2012 11:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Będziemy ją mieli jak autorka reklamacji napisze post że serwis to załatwił na ten czas musi wystarczyć czekanie w niepewności i to incognito:)To jak firma reklamacje rozpatruje i jakim torem są toczone nie powinno zamartwiać klientów dla nich powinno być ważne czy jeśli ktoś powiedział że za x czasu przyjedzie serwis to czy ten serwis będzie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 07.09.2012 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 a może problem jest w tym, że reklamacji jest dużo i serwisanci nie dają rady ich załatwiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 07.09.2012 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 (edytowane) również taka okoliczność brana była pod uwagę ... Edytowane 1 Października 2012 przez witek86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 07.09.2012 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Będziemy ją mieli jak autorka reklamacji napisze post że serwis to załatwił na ten czas musi wystarczyć czekanie w niepewności i to incognito:) To jak firma reklamacje rozpatruje i jakim torem są toczone nie powinno zamartwiać klientów dla nich powinno być ważne czy jeśli ktoś powiedział że za x czasu przyjedzie serwis to czy ten serwis będzie! Zgoda. Mnie jednak interesuje również tłumaczenie firmy ze współpracy z przedstawicielami handlowymi. Szczególnie tymi z mojej okolicy. Najlepiej tu na forum. Przy świadkach. Nie chce wstawiać okien za 20k a potem słuchać mętnych tłumaczę o jakości usług i dbałości o klienta. Dla mnie to ściema. Dobrze, że wypowiedziana publicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andzia K 07.09.2012 17:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Widzę, że dyskusja mocno się rozwinęła. Nawet Pani z PR-u zaczęła się aktywnie udzielać. Sprawa z naszym oknem wygląda następująco. Przyjechał serwis bezpośrednio z Krakowa (współczuję chłopakom nocki w Śmiłowie , lokal całkiem z klasą, tylko "klimat" dookoła nieciekawy...). Serwisanci byli nawet chwilę wcześniej niż się umawialiśmy, pewnie "klimat" w Śmiłowie im nie pasił i chcieli jak najszybciej uciec z tego miejsca... Popatrzyli, pomierzyli, wykonali kilka telefonów i okazuje się, że jednak okno jest źle zamontowane, a nie źle wykonane. Wnęka w której było ono montowane jest praktycznie do samego sufitu, czyli na wysokość ok 2,8 m, okno ma 2,3 m. Od dołu są profile do wysokości ok 12 cm, więc do góry jest odległość ok 38-40 cm, którą uzupełniono podczas montażu plastikowymi profilami. Profile te (7 sztuk) ułożono jeden na drugim przy zewnętrznej części okna, aby od zewnątrz zamontować do nich roletę i tak, aby od wewnątrz wolną przestrzeń uzupełnić styropianem, aby nie było mostku. Problem w tym, że przy tak dużej przestrzeni powinny być zastosowane dwa komplety tych profili - od zewnątrz i od wewnątrz przy brzegu, lub zamiast nich jakieś podciągi na środku. Teoretycznie producent, czyli Oknoplast nie zastrzega, że tak trzeba robić, bo teoretycznie okno dobrze jest osadzone i nic nie powinno się dziać, jednak zdarza się, że czasem jest właśnie taki problem, że okno opada w takiej dużej wnęce i trzeba to poprawiać. W przyszłym tygodniu ma do nas przyjechać lokalny przedstawiciel Oknoplastu i naprawić wszystko. To znaczy najpierw wszystko zrujnować, bo położony jest już tynk, pod nim siatka, profile narożne i styropian, zrobić w trzech miejscach - na środku i po 40-50 cm od środka podciągi, a następnie na swój koszt doprowadzić stan ściany nad oknem do pozycji wyjściowej, czyli takiej jak teraz ocieplając i tynkując. W przyszłym tygodniu opiszę czy wszystko już jest ok i jak zakończył się proces reklamacyjny. Pozdrawiam wszystkich śledzących nasze poczynania z Oknoplastem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 10.09.2012 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2012 bluenet najlepiej sprawdzić renomę montażystów pytając gdzie montowali itd ...andzia K no to ładne bagno:D oknoplast dopuszcza może sprzedawanie takich okien ale brak mocowania góra przy takim oknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 10.09.2012 15:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2012 Witam Z tego co widać jednak rację mają Ci inwestorzy, którzy szukają WYKONAWCÓW a nie produktów, jeśli znajdziesz dobrą ekipę montażową to zamontują Ci dobrze "prawie" wszystko, jednak jeśli kupisz "super" stolarkę to kiepski fachowiec może zniweczyć jej walory. Szkoda tylko, że Oknoplast, biorąc pod uwagę ich renomę, nie weryfikuje odpowiednio ekip montażowych. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 10.09.2012 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2012 ... którzy szukają WYKONAWCÓW a nie produktów, jeśli znajdziesz dobrą ekipę montażową to zamontują Ci dobrze "prawie" wszystko, jednak jeśli kupisz "super" stolarkę to kiepski fachowiec może zniweczyć jej walory. ....Od początku FM o tym ciągle się mówi co nie zmienia postaci rzeczy że króluje CCC a poniższy obrazek, ściągnięty z innego wątku, jest idealnym wyjaśnieniem wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 10.09.2012 16:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2012 bluenet najlepiej sprawdzić renomę montażystów pytając gdzie montowali itd ... Witek kolego, jak sobie to wyobrażasz? Mają mi przedstawić polecenie innych klientów czy wystarczy słowo honoru? Nawet gdy mi powiedzą gdzie montowali, to ile adresów mają wymienić aby stać się wiarygodnymi? Nie znam osoby która chętnie przyznaje się do błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 10.09.2012 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2012 Szkoda tylko, że Oknoplast, biorąc pod uwagę ich renomę, nie weryfikuje odpowiednio ekip montażowych.Pozdrawiam i to jest sedno tej dyskusji. Przypominam, że wg słów autorki postu, firma, która montowała okna i jest przedstawicielem handlowym Oknoplastu zmieniła lokalizację i nie powiadomiła o nowej siedzibie. Nie odbierali również telefonów. Być może nie chodzi o ekipy montażowe tylko przedstawicieli handlowych, których głownym zadaniem jest sprzedaż a co będzie później nie ma znaczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andzia K 12.09.2012 08:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Nasze okna były montowane przez osoby, które podobno przeszły szkolenia montażu okien w samym Oknoplaście. Nie szukałam jakichś tanich magików tylko zamówiłam montaż okien bezpośrednio w firmie, która sprzedawała mi okna, ponieważ uznałam, że skoro są po szkoleniach i montują TYLKO te okna to mają jednak jakąś wiedzę. Nie rozumiem gdzie miałam szukać montażystów, jeśli nie u przedstawiciela... Druga sprawa jest taka, że kilka miesięcy wcześniej ta sama ekipa montowała okna u znajomych i żadnych problemów nie ma, tylko tam nie było montowane HST. W trakcie montażu rozmawialiśmy z montażystami i z rozmowy wynikało, że to nie był ich pierwszy HST. Dzisiaj przyjeżdża ekipa od lokalnego przedstawiciela, która ma poprawić montaż okna. Napiszę jak im to wyszło i jakie są efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marmax 12.09.2012 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2012 ...Problem w tym, że przy tak dużej przestrzeni powinny być zastosowane dwa komplety tych profili - od zewnątrz i od wewnątrz przy brzegu, lub zamiast nich jakieś podciągi na środku.... Jeżeli są to drzwi HS na profilu VEKA Slide a taki jest dostępny chyba od 2 lat to tam nie ma "oryginalnego rantu" do wpięcia poszerzenia od strony wewnętrznej. Można je przykręcić niesystemowo ale trzeba albo wyciąć rant poszerzenia (ten który się wpina w profil) albo poszerzenie zamontować odwrotnie i uszczelnić taśmą rozprężną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 12.09.2012 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2012 tradycyjnie wada montażuna hs dorośli faceci mogą chodzić po ramie i to nie drgnie-warunek robiony z odpowiedniego materiału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 13.09.2012 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Września 2012 tu wyszło na to że ktoś nie dał poszerzeń razy dwa tylko od zewnętrznej strony i nie było jak prawidłowo zamontować dlaczego tak zamontowali można tylko sobie gdybać odnośnie szkoleń (i nie mówię tu tylko o oknoplastu)w szkole też siedzi 30uczniów ale nie wszyscy wychodzą na przerwę z ta samą wiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.