k4 27.07.2012 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 (edytowane) Witam W wiatrołapie mam położone płytki naxos piasek. W pierwszej wersji miały leżeć prosto, ale później wymyśliliśmy karo i okazało się, że trochę brakuje. Dokupiliśmy 1 paczkę. Po położeniu okazało się, że te kupione wcześniej zachodzą bardzo brudem i ciężko je doczyścić (szczotką na kolanach, a i tak nie wyglądają ładnie). Te dokupione przetrę mopem bez większego wysiłku i już są piękne. Zareklamowałam płytki i za powód podałam "zabrudzenia, które trudno usunąć". Dostałam odpowiedź:"Mając na uwadze wykonane zdjęcia oraz protokół spisany na miejscu reklamacjistwierdzamy, że taki wygląd płytek jest efektem zamierzonym, powstałym naetapie projektu i realizowanym w procesie produkcji.niejednolitej strukturze i kolorze. Powierzchnia płytek jest pokrywanaspecjalną substancją która nadaje jej chropowatość wzbogacając ją tym samymo cechy antypoślizgowe. W zależności od odcienia, chropowatość powierzchnipłytki może się trochę różnić.Nadmieniamy, że rodzaj powierzchni (szorstkość - gładkość) możliwa jest dooceny przed montażem płytek. W świetle powyższych wyjaśnień postanawiamy reklamację oddalić." Ani słowa na temat zabrudzeń, czyli powodu reklamacji!!! Dodam jeszcze, że podczas oględzin wyraźnie podkreśliłam, że różnica w odcieniu mi nie przeszkadza (dla mnie jest niezauważalna). Co mogę zrobić w takiej sytuacji??? Bardzo proszę o pomocPozdrawiamk4 Edytowane 27 Lipca 2012 przez k4 błąd w wyrazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KrisMil 28.11.2012 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Możesz spróbować złożyć reklamację przez http://www.reklamacyjny.plMoże pomogą i nagłośnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.