Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Mieszkanie dwa lata po remoncie i chciałbym troszkę je odświeżyć - zamalowac jalk

p4v3u

Recommended Posts

Witam,

Ja od razu zaznaczę, że nie znam się na tym, a że mam troche zniszczone elementy mieszkania chciałbym je troche odświeżyć. Jeśli kogoś moja logika odstrasza to będę wdzięczy za przemęczenie się o i odpowiedź mimo wszystko

Elementy to ściany - usunąć chcę jakies zachlapania, nie zmywają się, także są powgniatane kątowniki w kilku miejscach.

Na kątowniki nawet sobie wymysliłem teorię co zrobić - bo o ile z jakimis poważniejszymi naruszeniami nic nie zrobimy, to w mniejsze wgniecenia można troche tego białego czegoś -Cekolu? czy czegoś wsadzić względnie na równo? Owszem zostanie wypukłośc tam gdzie on się wygiął - ale aż takich śladów destrukcji nie ma wiele.

aaaale większym problemem jest farba, a elementem do malowania przedpokój - tutaj w zasadzie większość światła to osiwetlenie z prądu, nie wiem, cz to wpływa na jakies wypaczenie koloru pierwotnego.

I teraz pytanie, co zrobić z farbą, żeby nie pojawiły się nowe plamy, tam gdzie chce te stare zlikwidować - chcę mieć ściany w tym samym kolorze po tych moihc planowanych cyrkach. Kiedyś coś słyszałem, że to się jakoś rozcieńcza itd - ale jak ustalić ile i czym, i kiedy i jak i gdzie? Czy wązna jest jaka to jest konkretnie farba? Firma/typ/r.produkcji?

Wobec pytan obu powyższych zwracam się do Was, z pytaniem. Ja nie bardzo mam jak to malować w całości, zniszczenia to jakies plamy od kawy, opon rowerowych itp. Ale nieładne i denerwujące.

Pozdrawiam

p

Dziekuje za odpowiedź.

Co do plam - może nie wyraziłem się precyzyjnie - plam jest troche - tutaj mydłem spróbouję - ale są też zarysowania - np od zarysowania czymś metalowym, kartonowym itp - to chyba wodą i mydłem nie do unięcia?