Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Alternatywa dla AERIS 550 LUXE ERV VV


Recommended Posts

Dzień dobry,

w związku z bliskim zakończeniem prac przy wznoszeniu konstrukcji domu, zaczynam rozglądać się za dostawcami/wykonawcami instalacji wewnętrznych.

Projektanci przewidzieli w moim domu centralę rekuperacyjną AERIS 550 LUXE ERV VV z modułem ARCTIC 550.

Parametry bazowe to 227m2 / 658m3, 5-6 osób, okolice Rzeszowa.

W cenie projektu mam już szczegółowy projekt całej instalacji i wycenę tej centrali u lokalnego dystrybutora, jednakże chciałbym dowiedzieć się od Państwa, jakie są alternatywy na rynku, tym bardziej, że ostatnio mam bardzo duży problem ze skontaktowaniem się z dystrybutorem.

Nadmienię, że jestem laikiem w sprawach technicznych i interesuje mnie system, za który zapłacę i o nim zapomnę - dobrej oraz sprawdzona centrala i takiegoż systemu dystrybucji. Koszty są ważne, jednakże w moim przypadku grają drugorzędną rolę.

Bardzo proszę o Państwa rady i sugestie.

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, dziwi mnie jeden fakt, jak ja miałem robić wentylacje mechaniczną to przynajmniej poczytałem o podstawowych danych (wadach i zaletach) central wentylacyjnych o instalacji, opiniach innych użytkowników a ty nawet nie wiesz co ci chcą zamontować :) i jeszcze (prze) płacisz za to kupę kasy.

 

Chyba że chcesz zareklamować ten sprzęt jak w temacie, to odpowiem ci jako laik:

podstawowe minusy to:

wymiennik entalpiczny, nagrzewnica i cena.

uzasadnienie bez problemu znajdziesz na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zwrócić uwagę na trzy fakty, o których wspomniałem:

1. Jestem laikiem w tych sprawach

2. Mam spore problemy ze skontaktowaniem się z lokalnym dystrybutorem tej centrali

3. Pieniądze grają drugorzędną rolę

 

Nie szukam plusów i minusów tego sprzętu - proszę o pomoc w znalezieniu alternatywy dla niego.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza