Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zabezpieczenie fundamentu przed dalszym osiadaniem... Co zrobić??? POMOCY

adriank24

Recommended Posts

Witam.

Generalnie sytuacja wygląda następująco... Temat dotyczy starego budynku gospodarczego, który po zeszłorocznych deszczach jedną stroną opadł, tzn. fundament osiadł i pociągnął ze sobą część ściany. Z tego co wiem fundamenty nie są zbrojone i wiadomo, że to na pewno przyczyniło się do tego.

Moja prośba jest taka, aby ktoś z Państwa zaproponował może jakiś sposób zabezpieczenia tego budynku przed dalszym osiadaniem... Co prawda jestem studentem budownictwa ale z praktyką nie miałem jeszcze zbyt wiele do czynienia więc zwracam się do Państwa, gdyż na forum znajduje się wiele doświadczonych osób...

Rozmawiałem z jednym facetem, który budową zajmował się przez całe życie ale jest to człowiek starej daty i nie bardzo zna się na dzisiejszej technologii budowlanej. Co prawda poddał jeden pomysł ale chciałbym poznać Waszą opinię na ten temat.

Bardzo proszę o jakieś pomysły w tej sprawie...

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

Carver wiem o tym, że sprawa z podbijaniem fundamentów nie należy do najprostszych... dlatego pytam czy są może jakieś inne sposoby i przede wszystkim tańsze?? To jest stary budynek gospodarczy, tyle że z wymienionym dachem i nie opłaca stawiać się nowego:/ Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??

• 2 weeks później...
Carver wiem o tym, że sprawa z podbijaniem fundamentów nie należy do najprostszych... dlatego pytam czy są może jakieś inne sposoby i przede wszystkim tańsze?? To jest stary budynek gospodarczy, tyle że z wymienionym dachem i nie opłaca stawiać się nowego:/ Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??

Jak jesteś studentem to dziwne ,że nie słyszałeś o książce:

http://merlin.pl/Wzmacnianie-konstrukcji-budowlanych_Eugeniusz-Maslowski-Danuta-Spizewska/browse/product/1,207731.html