adriank24 12.08.2012 14:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 Witam.Generalnie sytuacja wygląda następująco... Temat dotyczy starego budynku gospodarczego, który po zeszłorocznych deszczach jedną stroną opadł, tzn. fundament osiadł i pociągnął ze sobą część ściany. Z tego co wiem fundamenty nie są zbrojone i wiadomo, że to na pewno przyczyniło się do tego. Moja prośba jest taka, aby ktoś z Państwa zaproponował może jakiś sposób zabezpieczenia tego budynku przed dalszym osiadaniem... Co prawda jestem studentem budownictwa ale z praktyką nie miałem jeszcze zbyt wiele do czynienia więc zwracam się do Państwa, gdyż na forum znajduje się wiele doświadczonych osób...Rozmawiałem z jednym facetem, który budową zajmował się przez całe życie ale jest to człowiek starej daty i nie bardzo zna się na dzisiejszej technologii budowlanej. Co prawda poddał jeden pomysł ale chciałbym poznać Waszą opinię na ten temat.Bardzo proszę o jakieś pomysły w tej sprawie...Z góry dziękuję Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carver 13.08.2012 03:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 Poszukaj materiałów na temat podbijania fundamentów. To nie jest ani proste, ani tanie w wykonaniu. Do tego jeszcze nie każdy fachowiec się tego podejmie. Czasami taniej jest postawić budynek na nowo.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adriank24 14.08.2012 10:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2012 Carver wiem o tym, że sprawa z podbijaniem fundamentów nie należy do najprostszych... dlatego pytam czy są może jakieś inne sposoby i przede wszystkim tańsze?? To jest stary budynek gospodarczy, tyle że z wymienionym dachem i nie opłaca stawiać się nowego:/ Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania