Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wkłady ROBI-REN - opinie

lukekos

Recommended Posts

Witajcie,

przeszukałem forum, poszperałem w necie i niestety nic konkretnego nie znalazłem.

Interesują mnie Wasze opinie dot. palenisk firmy jak w temacie.

Czy ktoś z forumowiczów ma/miał doświadczenia z tymi paleniskami? Jak się sprawują? Czy warte są swojej ceny?

Konkretnie: rozważam zakup wkładu:

http://www.robiren.pl/pl,0,s196,produkt604,air_term_15_kw.html

Inną opcją, którą rozważam jest:

http://arysto.com.pl/pl/p3

Chodzi mi o wkład, który jednocześnie spełni rolę dodatkowego źródła ciepła. Chcę zbudować układ DGP, którym wspomogę CO w ogrzewaniu salonu i poddasza (łącznie ok 120 mkw.)

Jestem całkowitym laikiem w tym temacie, a marketingowy bełkot sprzedawców mnie nie przekonuje. Dlatego będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie.

Mam nadzieję przeczytać coś więcej poza marketingiem szerzonym przez sprzedawców :)

Witaj, zakładałem niedawno wątek o akumulacyjnym palenisku Robiren ale wiele się nie dowiedziałem poza tym że ma zbyt płytkie palenisko ale Ty pytasz o wkład widzę więc może być inaczej. Sugeruję kontakt z producentem/dystrybutorem.

Witaj, zakładałem niedawno wątek o akumulacyjnym palenisku Robiren ale wiele się nie dowiedziałem poza tym że ma zbyt płytkie palenisko ale Ty pytasz o wkład widzę więc może być inaczej. Sugeruję kontakt z producentem/dystrybutorem.

Nowa rzecz, młoda firma, to i opinii trudno zaraz oczekiwać. Kup, popal,

opowiedz - z bełkotem lub bez, zrozumiemy...

Może dlatego, że wcześniej oglądałem choćby Spartherma.

To chyba nie ta półka cenowa. Nie wiem czy można je porównywać?

A czy jak sobie gadałeś, to usłyszałeś coś, co Cię zniechęciło? Czy Twoje NIE podyktowane jest tylko designem?

• 3 months później...

Witam,

Temat mojego kominka powraca :)

Kominek ma byc mały ale z ładna wizja ognia i z akumulacją w formie krażków i obudowy z ciepłych płyt - tak proponuje mi wykonawca.