lukekos 21.08.2012 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 Witajcie,przeszukałem forum, poszperałem w necie i niestety nic konkretnego nie znalazłem.Interesują mnie Wasze opinie dot. palenisk firmy jak w temacie.Czy ktoś z forumowiczów ma/miał doświadczenia z tymi paleniskami? Jak się sprawują? Czy warte są swojej ceny? Konkretnie: rozważam zakup wkładu:http://www.robiren.pl/pl,0,s196,produkt604,air_term_15_kw.htmlInną opcją, którą rozważam jest:http://arysto.com.pl/pl/p3 Chodzi mi o wkład, który jednocześnie spełni rolę dodatkowego źródła ciepła. Chcę zbudować układ DGP, którym wspomogę CO w ogrzewaniu salonu i poddasza (łącznie ok 120 mkw.) Jestem całkowitym laikiem w tym temacie, a marketingowy bełkot sprzedawców mnie nie przekonuje. Dlatego będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Forest-Natura 21.08.2012 09:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 Witam. Wg niektórych ten wątek opanowali sami sprzedawcy ze swoim marketingowym bełkotem ... Więc cokolwiek tu przeczytasz może być dla Ciebie mało wiarygodne ... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukekos 21.08.2012 09:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 Mam nadzieję przeczytać coś więcej poza marketingiem szerzonym przez sprzedawców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wera2007 21.08.2012 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 Mam nadzieję przeczytać coś więcej poza marketingiem szerzonym przez sprzedawców Witaj, zakładałem niedawno wątek o akumulacyjnym palenisku Robiren ale wiele się nie dowiedziałem poza tym że ma zbyt płytkie palenisko ale Ty pytasz o wkład widzę więc może być inaczej. Sugeruję kontakt z producentem/dystrybutorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania