flyer2 23.08.2012 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2012 Witam.Czy ktoś miał montowane okna przez firmę Profil z Warszawy przedstawiciela firmy Vetrex.Jaką macie o nich opinię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 23.08.2012 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2012 poszukaj w lokalnych grupach budujących pewnie będzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 23.08.2012 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2012 Albo zadzwoń do fabryki, poproś z kimś obslugującym region Warszawy i zapytaj kogo poleca. W interesie fabryki jest podać Ci sprzedawcę dobrego, bo kto by sam się pchał w potencjalne kłopoty. Sprawdź najlepiej 2-3 dystrybutorów - wiem z pewnego źródła, że czasem ceny między nim są różne o blisko 20% co dla takiego samego standardu montażu jest zwyczajnym zdzierstwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 24.08.2012 04:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Witam Albo zadzwoń do fabryki, poproś z kimś obslugującym region Warszawy i zapytaj kogo poleca. W interesie fabryki jest podać Ci sprzedawcę dobrego, bo kto by sam się pchał w potencjalne kłopoty. Sprawdź najlepiej 2-3 dystrybutorów - wiem z pewnego źródła, że czasem ceny między nim są różne o blisko 20% co dla takiego samego standardu montażu jest zwyczajnym zdzierstwem. sprawdzić jak najbardziej TAK ale z tym, że 20% różnica w usłudze - bo chyba o tym mowa, skoro okna są te same - to zdzierstwo to już bym się nie do końca zgodził, wszak zrobić coś i Zrobić Coś - oczywiście przy takim samym standardzie - to jednak różnica, czasami lepiej te 20% dopłacić i mieć np czysto, schludnie, szybciej itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 24.08.2012 04:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Nie, 20% wartosci calosci, bo widzialem takie wyceny.Full opcja ulugi moze przekladac sie co najwyzej na 10% wiecej w wartosci calego zamowienia, dlatego napislem - ze przy podobnym standardzie (czyli by w porownywanych wycenach byly np. uwzglednione tasmy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 24.08.2012 05:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Witam Nie, 20% wartosci calosci, bo widzialem takie wyceny. Full opcja ulugi moze przekladac sie co najwyzej na 10% wiecej w wartosci calego zamowienia, dlatego napislem - ze przy podobnym standardzie (czyli by w porownywanych wycenach byly np. uwzglednione tasmy) no to Ci, którzy sprzedają "to samo" za 20% więcej muszą miec SUPER sprzedawców albo Ci drudzy zaniżają ceny Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mera1719509548 24.08.2012 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Może różnica bierze się z tego, że ten tańszy nie uznaje reklamacji, serwisów, czasem odbiera telefony a czasem nie... ten droższy może mieć wyższe koszty związane z odpowiednią ilością zatrudnionych osób, większy salon wystawowy i lepszą renomę na lokalnym rynku ? Jeżeli ma wyższe ceny - pozostaje tylko pogratulować ups...zapomniałem się - przecież to forum dla konsumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 24.08.2012 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 MEraś,a Ty masz dopiero 41 postów? A ja kojarzę Cię od dawna. Mniejsza z tymi konsumentami - niech tez wiedzą, jakie realia bierzemy pod uwagę. Konkurencja to dobro i zło zarazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mera1719509548 25.08.2012 08:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 MEraś,a Ty masz dopiero 41 postów? A ja kojarzę Cię od dawna. Mniejsza z tymi konsumentami - niech tez wiedzą, jakie realia bierzemy pod uwagę. Konkurencja to dobro i zło zarazem. być może z innego forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 29.01.2013 17:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 WITAM .CHCIAŁEM OPOWIEDZIEC JAK TO FIRMA VETREX ROBI KLIENTÓW W KONIA.W 2012 W SIERPNIU ZAMONTOWAŁEM OKNA VETREX ALPHALINE FUL WYPAS OPRÓCZ SZPROSÓW.OCZYWISCIE ZANIM SIE ZDECYDOWAŁEM PRZESTUDIOWAŁEM OPINIE I KOMENTARZE NA TEMAT TEJ FIRMY.OKNA SĄ JUZ ZAMONTOWANE OK PÓL ROKU.JAKIE BYŁO MOJE ZDZIWIENIE GDY BEDĄC NA DZIAŁCE I OGLĄDAJĄC DOM ZOBACZYŁEM ŻE JEDNA SZYBA JEST PĘKNIĘTA TO ZDAŻYLO SIĘ 21.12.2012.W NOCY BYŁO -19mrozu.MAŁO MNIE SZLAG NIE TRAFIL.WYDAŁEM NA TE OKNA PONAD 17TYS A TY TRAFIŁ SIE BUBEL.OCZYWISCIE PAKIET 3SZYBOWY 0,5..ZGŁOSIŁEM REKLAMACJE A TU CO??????NIE MOGĄ UZNAC REKLAMACJI BO JEST BEZSASADNA.ZA PĘKNIĘCIA STŁUCZENIA NIE ODPOWIADJĄ.NIE BYŁA SZYBA NICZYM I NIGDZIE UDERZONA A JESTO SZYBA ZEWNĘTRZNA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 29.01.2013 18:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Okna montowała mi firma interpres z włocławka więc z mojej winy tu nie mogło się nic stac.wychodzi na to ze ja mam zapłacic za wade wabryczną????bo to ewidętnie wada fabryczna.myśle ze firma press glass wspólnie tak skonstruowała warunki gwarancji by klienci płacili za wady a firma uwzględniała jak najmniej reklamacji.widocznie firmie vetrex nie zależy na klientach skoro robi ich po cichu w konia.jesli by był większy mróz i popękały mi wszystkie szyby to co?????ja mam zapłacic za nie bo firma nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci.to są jaja jakieś,śmiech na sali!!!!!!!.jutro wysyłam odwołanie od decyzji do firmy vetrex a jesli odmówią naprawy gwarancyjnej to za pośrednictwem prawnika wejde na droge sądową jesli vetrex ma w nosie klientów a może press glass dostawca pakietów szybowych dla tej że firmy.poczekam na odpowiedż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 29.01.2013 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Okna montowała mi firma interpres z włocławka więc z mojej winy tu nie mogło się nic stac.wychodzi na to ze ja mam zapłacic za wade wabryczną????bo to ewidętnie wada fabryczna.myśle ze firma press glass wspólnie tak skonstruowała warunki gwarancji by klienci płacili za wady a firma uwzględniała jak najmniej reklamacji.widocznie firmie vetrex nie zależy na klientach skoro robi ich po cichu w konia.jesli by był większy mróz i popękały mi wszystkie szyby to co?????ja mam zapłacic za nie bo firma nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci.to są jaja jakieś,śmiech na sali!!!!!!!.jutro wysyłam odwołanie od decyzji do firmy vetrex a jesli odmówią naprawy gwarancyjnej to za pośrednictwem prawnika wejde na droge sądową jesli vetrex ma w nosie klientów a może press glass dostawca pakietów szybowych dla tej że firmy.poczekam na odpowiedż Czy w firmie montującej kupowałeś także okna, czy ona tylko montowała a Ty sam kupowałeś? Zawsze masz prawo dochodzić swoich praw, może była fabrycznie uszkodzona, może ekipa mogła doprowadzić do mikrouszkodzeń? To także załadunek, transport, rozładunek, wnoszenie, montowanie-możliwości jest mnóstwo. Każdego z kupujących może to spotkać, współczuję! http://www.vetrex.com.pl/poradnik/do-pobrania.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 29.01.2013 21:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 W tej firmie zamawialem te okna i ta firma mi je montowala.co z tego jak gwarantem jest firma vetrex a nie interpres.to śmieszne jak można sprzedawać produkt i zachwalac go a potem nie uznać gwarancji .moje okna to alphaline .teraz to maja nazwę 90+.ciepla ramka pakiet 3 szybowy 0,5 dwustronny kolor ukryte zawiasy cienkie spawy.oni są niepowazni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 29.01.2013 22:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Myślałem ze vetrex jest poważna firma ale cóż.jako duży producent powinien dbać o renomę.rece opadają .najlepsże ze niedawno rozmawiałem z gościem o d nich z firmy z Tczewa i mówił ze dobry zakup zrobiłem .ze będę zadowolony i będę się cieszył.zona chciała tańsze ale ja wolałem droższe i lepsze by nie było problemów z gwarancja.sorki za pisownia ale pisze na tablecie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 30.01.2013 07:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Dzimberto, dlaczego oskarżasz Vetrex? Skąd pewność, że to wada fabryczna? Możesz wstawić zdjęcie tej stłuczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 30.01.2013 18:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 To wytłumacz mi jak to możlowe ze nikt narazie nie mieszka w domu o szyba pękła.dzień wcześniej byłem na działce i wszystko b yło ok .w nocy było-19 a nastepnego dnia jestem na działce w domu i szyba jest pęknięta??????????????????nikt jej nie dotknął bo okno jest na piętrze.apropos dzis dzwoniłem do serwisu powiedziałem jak sprawa wygłada żę nikt narazie nie mieszka w domu i szybe wymienią.do dobra wiadomiość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzimberto 30.01.2013 19:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Gdyby to była moja wina to nie reklamowałbym bo i tak by wyszło na jaw,a nie chce robić z siebie durnia który stłukł szybe i mysli ze dostanie nową.zły produkt trzeba wymienić jeśli ma gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 31.01.2013 06:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 dzis dzwoniłem do serwisu powiedziałem jak sprawa wygłada żę nikt narazie nie mieszka w domu i szybe wymienią.do dobra wiadomiość Gratulacje, oby nam wszystkim budującym kłopoty kończyły się po miesiącu!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 31.01.2013 17:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 To wytłumacz mi jak to możlowe ze nikt narazie nie mieszka w domu o szyba pękła.dzień wcześniej byłem na działce i wszystko b yło ok .w nocy było-19 a nastepnego dnia jestem na działce w domu i szyba jest pęknięta??????????????????nikt jej nie dotknął bo okno jest na piętrze.apropos dzis dzwoniłem do serwisu powiedziałem jak sprawa wygłada żę nikt narazie nie mieszka w domu i szybe wymienią.do dobra wiadomiość Dziamberto pewnie byłbyś zaskoczony, ale opisane przez Ciebie zjawisko można uzasadnić i wcale nie musi wynikać z błędu producenta... okien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 31.01.2013 17:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 I widzisz jednak Vetrex nie jest taki zły;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.