Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Albo zadzwoń do fabryki, poproś z kimś obslugującym region Warszawy i zapytaj kogo poleca.

W interesie fabryki jest podać Ci sprzedawcę dobrego, bo kto by sam się pchał w potencjalne kłopoty. Sprawdź najlepiej 2-3 dystrybutorów - wiem z pewnego źródła, że czasem ceny między nim są różne o blisko 20% co dla takiego samego standardu montażu jest zwyczajnym zdzierstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Albo zadzwoń do fabryki, poproś z kimś obslugującym region Warszawy i zapytaj kogo poleca.

W interesie fabryki jest podać Ci sprzedawcę dobrego, bo kto by sam się pchał w potencjalne kłopoty. Sprawdź najlepiej 2-3 dystrybutorów - wiem z pewnego źródła, że czasem ceny między nim są różne o blisko 20% co dla takiego samego standardu montażu jest zwyczajnym zdzierstwem.

 

sprawdzić jak najbardziej TAK ale z tym, że 20% różnica w usłudze - bo chyba o tym mowa, skoro okna są te same - to zdzierstwo to już bym się nie do końca zgodził, wszak zrobić coś i Zrobić Coś - oczywiście przy takim samym standardzie - to jednak różnica, czasami lepiej te 20% dopłacić i mieć np czysto, schludnie, szybciej itp.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, 20% wartosci calosci, bo widzialem takie wyceny.

Full opcja ulugi moze przekladac sie co najwyzej na 10% wiecej w wartosci calego zamowienia, dlatego napislem - ze przy podobnym standardzie (czyli by w porownywanych wycenach byly np. uwzglednione tasmy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie, 20% wartosci calosci, bo widzialem takie wyceny.

Full opcja ulugi moze przekladac sie co najwyzej na 10% wiecej w wartosci calego zamowienia, dlatego napislem - ze przy podobnym standardzie (czyli by w porownywanych wycenach byly np. uwzglednione tasmy)

 

no to Ci, którzy sprzedają "to samo" za 20% więcej muszą miec SUPER sprzedawców albo Ci drudzy zaniżają ceny :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może różnica bierze się z tego, że ten tańszy nie uznaje reklamacji, serwisów, czasem odbiera telefony a czasem nie...

ten droższy może mieć wyższe koszty związane z odpowiednią ilością zatrudnionych osób, większy salon wystawowy i lepszą renomę na lokalnym rynku ?

Jeżeli ma wyższe ceny - pozostaje tylko pogratulować :) ups...zapomniałem się - przecież to forum dla konsumentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months później...
WITAM .CHCIAŁEM OPOWIEDZIEC JAK TO FIRMA VETREX ROBI KLIENTÓW W KONIA.W 2012 W SIERPNIU ZAMONTOWAŁEM OKNA VETREX ALPHALINE FUL WYPAS OPRÓCZ SZPROSÓW.OCZYWISCIE ZANIM SIE ZDECYDOWAŁEM PRZESTUDIOWAŁEM OPINIE I KOMENTARZE NA TEMAT TEJ FIRMY.OKNA SĄ JUZ ZAMONTOWANE OK PÓL ROKU.JAKIE BYŁO MOJE ZDZIWIENIE GDY BEDĄC NA DZIAŁCE I OGLĄDAJĄC DOM ZOBACZYŁEM ŻE JEDNA SZYBA JEST PĘKNIĘTA TO ZDAŻYLO SIĘ 21.12.2012.W NOCY BYŁO -19mrozu.MAŁO MNIE SZLAG NIE TRAFIL.WYDAŁEM NA TE OKNA PONAD 17TYS A TY TRAFIŁ SIE BUBEL.OCZYWISCIE PAKIET 3SZYBOWY 0,5..ZGŁOSIŁEM REKLAMACJE A TU CO??????NIE MOGĄ UZNAC REKLAMACJI BO JEST BEZSASADNA.ZA PĘKNIĘCIA STŁUCZENIA NIE ODPOWIADJĄ.NIE BYŁA SZYBA NICZYM I NIGDZIE UDERZONA A JESTO SZYBA ZEWNĘTRZNA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okna montowała mi firma interpres z włocławka więc z mojej winy tu nie mogło się nic stac.wychodzi na to ze ja mam zapłacic za wade wabryczną????bo to ewidętnie wada fabryczna.myśle ze firma press glass wspólnie tak skonstruowała warunki gwarancji by klienci płacili za wady a firma uwzględniała jak najmniej reklamacji.widocznie firmie vetrex nie zależy na klientach skoro robi ich po cichu w konia.jesli by był większy mróz i popękały mi wszystkie szyby to co?????ja mam zapłacic za nie bo firma nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci.to są jaja jakieś,śmiech na sali!!!!!!!.jutro wysyłam odwołanie od decyzji do firmy vetrex a jesli odmówią naprawy gwarancyjnej to za pośrednictwem prawnika wejde na droge sądową jesli vetrex ma w nosie klientów a może press glass dostawca pakietów szybowych dla tej że firmy.poczekam na odpowiedż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okna montowała mi firma interpres z włocławka więc z mojej winy tu nie mogło się nic stac.wychodzi na to ze ja mam zapłacic za wade wabryczną????bo to ewidętnie wada fabryczna.myśle ze firma press glass wspólnie tak skonstruowała warunki gwarancji by klienci płacili za wady a firma uwzględniała jak najmniej reklamacji.widocznie firmie vetrex nie zależy na klientach skoro robi ich po cichu w konia.jesli by był większy mróz i popękały mi wszystkie szyby to co?????ja mam zapłacic za nie bo firma nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci.to są jaja jakieś,śmiech na sali!!!!!!!.jutro wysyłam odwołanie od decyzji do firmy vetrex a jesli odmówią naprawy gwarancyjnej to za pośrednictwem prawnika wejde na droge sądową jesli vetrex ma w nosie klientów a może press glass dostawca pakietów szybowych dla tej że firmy.poczekam na odpowiedż

 

Czy w firmie montującej kupowałeś także okna, czy ona tylko montowała a Ty sam kupowałeś?

Zawsze masz prawo dochodzić swoich praw, może była fabrycznie uszkodzona, może ekipa mogła doprowadzić do mikrouszkodzeń? To także załadunek, transport, rozładunek, wnoszenie, montowanie-możliwości jest mnóstwo.

Każdego z kupujących może to spotkać, współczuję!

http://www.vetrex.com.pl/poradnik/do-pobrania.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej firmie zamawialem te okna i ta firma mi je montowala.co z tego jak gwarantem jest firma vetrex a nie interpres.to śmieszne jak można sprzedawać produkt i zachwalac go a potem nie uznać gwarancji .moje okna to alphaline .teraz to maja nazwę 90+.ciepla ramka pakiet 3 szybowy 0,5 dwustronny kolor ukryte zawiasy cienkie spawy.oni są niepowazni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem ze vetrex jest poważna firma ale cóż.jako duży producent powinien dbać o renomę.rece opadają .najlepsże ze niedawno rozmawiałem z gościem o d nich z firmy z Tczewa i mówił ze dobry zakup zrobiłem .ze będę zadowolony i będę się cieszył.zona chciała tańsze ale ja wolałem droższe i lepsze by nie było problemów z gwarancja.sorki za pisownia ale pisze na tablecie.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytłumacz mi jak to możlowe ze nikt narazie nie mieszka w domu o szyba pękła.dzień wcześniej byłem na działce i wszystko b yło ok .w nocy było-19 a nastepnego dnia jestem na działce w domu i szyba jest pęknięta??????????????????nikt jej nie dotknął bo okno jest na piętrze.apropos dzis dzwoniłem do serwisu powiedziałem jak sprawa wygłada żę nikt narazie nie mieszka w domu i szybe wymienią.do dobra wiadomiość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytłumacz mi jak to możlowe ze nikt narazie nie mieszka w domu o szyba pękła.dzień wcześniej byłem na działce i wszystko b yło ok .w nocy było-19 a nastepnego dnia jestem na działce w domu i szyba jest pęknięta??????????????????nikt jej nie dotknął bo okno jest na piętrze.apropos dzis dzwoniłem do serwisu powiedziałem jak sprawa wygłada żę nikt narazie nie mieszka w domu i szybe wymienią.do dobra wiadomiość

 

Dziamberto pewnie byłbyś zaskoczony, ale opisane przez Ciebie zjawisko można uzasadnić i wcale nie musi wynikać z błędu producenta... okien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...