galicja1 04.09.2012 07:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Jestem już zmęczona ciągłym szukaniem psa, który lubi szwendać się po okolicach. Chciałabym postawić mu ogrodzenie elektryczne, ale jestem zielona w tym temacie. Mam więc pytanie: jakie wybrać ogrodzenie i jak to się właściwie robi? Czy kupuje się od razu całe ogrodzenie czy na cześci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 04.09.2012 07:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Jestem już zmęczona ciągłym szukaniem psa, który lubi szwendać się po okolicach. Chciałabym postawić mu ogrodzenie elektryczne, ale jestem zielona w tym temacie. Mam więc pytanie: jakie wybrać ogrodzenie i jak to się właściwie robi? Czy kupuje się od razu całe ogrodzenie czy na cześci? Myślę ze tutaj dowiesz się więcej http://www.pastuchelektryczny.pl/pastuchy_dla_psa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarekBR 21.09.2012 07:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Można kupić od razu całe ogrodzenie elektryczne bez bawienia się w samodzielne kompletowanie zestawu. No chyba, że się ktoś na tym zna i wie, co wybrać. Ja zadzwoniłem do jednego sklepu internetowego ,(coś tam z Farmerkiem w nazwie), gdzie wytłumaczyli mi jakiego pastucha wybrać dla mojego psa. No i wziąłem w końcu cały zestaw - działa bez zastrzeżeń. Pies szybko nauczył się że nie wolno podchodzić do ogrodzenia. Co prawda kilka razy poczuł lekki wstrząs ale nic mu nie było, a przynajmniej stał się karny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania