Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ogrodzenie elektryczne dla psa

galicja1

Recommended Posts

Jestem już zmęczona ciągłym szukaniem psa, który lubi szwendać się po okolicach. Chciałabym postawić mu ogrodzenie elektryczne, ale jestem zielona w tym temacie. Mam więc pytanie: jakie wybrać ogrodzenie i jak to się właściwie robi? Czy kupuje się od razu całe ogrodzenie czy na cześci?

Jestem już zmęczona ciągłym szukaniem psa, który lubi szwendać się po okolicach. Chciałabym postawić mu ogrodzenie elektryczne, ale jestem zielona w tym temacie. Mam więc pytanie: jakie wybrać ogrodzenie i jak to się właściwie robi? Czy kupuje się od razu całe ogrodzenie czy na cześci?

Myślę ze tutaj dowiesz się więcej ;) http://www.pastuchelektryczny.pl/pastuchy_dla_psa.html

• 3 weeks później...
Można kupić od razu całe ogrodzenie elektryczne bez bawienia się w samodzielne kompletowanie zestawu. No chyba, że się ktoś na tym zna i wie, co wybrać. Ja zadzwoniłem do jednego sklepu internetowego ,(coś tam z Farmerkiem w nazwie), gdzie wytłumaczyli mi jakiego pastucha wybrać dla mojego psa. No i wziąłem w końcu cały zestaw - działa bez zastrzeżeń. Pies szybko nauczył się że nie wolno podchodzić do ogrodzenia. Co prawda kilka razy poczuł lekki wstrząs ale nic mu nie było, a przynajmniej stał się karny.

• 1 year później...

ja mam system od kilku miesięcy i muszę powiedzieć że to idealne rozwiązanie. Myślałem że już nigdy nie oduczę psa uciekania.Mam Malamuta- bardzo sprawny pies. Siatkę przeskakuje w kilka sekund, jak mu się znudzi może się też pod nią przekopać:)

Dzwoniłem do paru sklepów, ceny były różne nawet 1500zł. Na szczęście znalazłem coś w niższym zakresie cenowym co nie znaczy gorsze.

centrala zasila ogrodzenie o dł 1000 metrów. Obroża ma pięć poziomów siły impulsu elektrycznego. Centrala jest też zabezpieczona piorunochronem i bezpiecznikiem:

elektryczne ogrodzenie dla psa

• 2 months później...
  • 3 years później...