Quaritto 21.09.2012 12:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2012 (edytowane) Witam, chciałbym ocieplić i otynkować drewniany dom z bali ale jestem zielony w tych sprawach. aktualnie dom jest ocieplony wełną i przykryty jakimiś cienkimi płytami drewnianymi. Ja chciałbym ocieplić i otynkować ten dom, nie wchodzą tu w gre żadne sidingi, blachy, płyty... Czy jest możliwość otynkowania takiego domu? wiem, że nie moża stosować styropianu, więc bedzie wełna, i tu sie pojawia ten problem, jak i czy da sie takie cos otynkować? Edytowane 21 Września 2012 przez Quaritto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbyszek57 21.09.2012 15:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2012 hm.... pomijam fakt tynkowania domu z drewna...ale czemu nie mozma zastosować styropianu? jakieś szczególne powody? Grenpeace sie czepia?czy jacyś inni?Cieplisz, skoro musisz. dom tak samo jak szkieleciaka i tak samo go tynkujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Quaritto 21.09.2012 16:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2012 no fajnie by tak było, alee z tego co wygrzebałem z neta to nie powinno się stosować styropianu ponieważ zatrzymuje on wilgoć a drewno powinno oddychać(?) dlatego wskazana jest wełna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbyszek57 21.09.2012 17:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2012 wiesz, na dom z litego drewna wskazany jest tylko dobry preperat impregnujacy a nie tymk. Ale mniejsza z tym. Jesli nadal sie upierasz przy otynkowaniu, czyli zrobieniu elewacji klasycznej, to zostaja Ci twarda plyta aku z firmy Isover Fasoterm NF . Albo ktoras z propozycji producentow płyt twardych z welny mineralnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania