Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

problem ze stolarzem...pomocy


naox

Recommended Posts

witam 15sierpnia podpisaliśmy umowę ze stolarzem na wykonanie kuchni, dwóch szaf i szafki rtv. termin realizacji 10września. przyjechał z opóźnieniem kilkudniowym i z sama kuchnia. w dodatku źle wymierzył i musiał pół kuchni zabrać. "fachowcy", którzy montowali meble to idioci! zostały zakupione długie kolki do montażu szafek górnych a panowie z braku wiertel przecieli kolki fleksem.. gdyby nie interwencja partnera nie wiem co byłoby ogólnie. szafki są krzywo. pod obciążeniem kilku kubkow szafki się koszą.. zmywarka krzywo. lakierowane fronty uszkodzone w dwóch miejscach.. wszystko nie wygląda tak ładnie jak jego pracę, które oglądaliśmy na żywo. w środę miał dowieźć brakujące szafy i resztę kuchni. partner dzwonił, ale stolarz był pijany. dziś znów nie przyjechał, a miał być na 8.. kuchnia 6 tys same meble a wyglądają jak z castoramy za 1500zł. nie mamy zamiaru płacić całości. czy istnieje jakieś prawo mówiące o niedotrzymaniu terminu i jakości produktów? jestmy zalamani, bo z jednej strony meble a jeszcze 3 miesiace czekamy na schody u innego fachowca. pomocy.. przepraszam za chaos, ale pisze z telefonu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mamy zamiaru płacić całości. czy istnieje jakieś prawo mówiące o niedotrzymaniu terminu i jakości produktów? jestmy zalamani, bo z jednej strony meble a jeszcze 3 miesiace czekamy na schody u innego fachowca. pomocy.. przepraszam za chaos, ale pisze z telefonu.

 

A ile mu do tej pory zapłaciliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowaliśmy się na niego, bo nie mieliśmy nikogo z polecenia. poszliśmy na giełdę i tam wystawiają się stolarze. przeszliśmy wszystkie auta z pracami i z każdym rozmawialismy. od jednego czuć było ostro wódką..od innego odstraszala cena od innych nieestetyczne wykonanie. a ten miał piękne meble, dobra cenę i w gadce konkretny. przyjechał na pomiary z żoną. widać, że im zależało. pytali spokojnie, doradzali.. wyglądało to obiecująco..do momentu, aż przyszło do terminu realizacji. wczoraj też wzięłam wolne i nie przyjechali. partner ma firmę i też już któryś raz odmawia klientów. . . powinnam wręcz podać nazwę firmy..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naox, jeśli nie zapłaciliście całości, to masz go w garści. Tym bardziej, że i umowa na piśmie. Wytłumacz gościowi, że jeśli nie poprawi fuszerki, to zgłosisz sprawę do rzecznika konsumentów. Miałem kiedyś podobną sytuację. Zwykle straszak w postaci rzecznika jest skuteczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spotkajcie się z nim albo niech to zrobi twój Partner sam i pogadajcie z nim normalnie o co chodzi i czemu zamula z tą robotą . Ważne że wy chcecie mieć ładne meble o nic innego nie chodzi niech on się konkretnie zdeklaruje ustalcie ile wam zjedzie z robocizny za takie opóźnienia . Spokojem więcej zyskacie niż straszeniem go. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...