Pyxis 30.09.2012 21:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Witam Czy orientujecie sie, jak to jest z zegarowym czasem przelaczania taryf w liczniku? Zegar mojego licznika przy posesji pozni sie kilka minut. Jako ze moja pompa ciepla zaczyna pobor wg swojego zegara, ktory do tej pory chodzil wg UT+1 czesc energii pobierana jest w drogiej taryfie. Czy takie sprawy zglaszac w Tauronie? Ktos to przestawi? MAm nadzieje, ze taki zegar w elektronicznym liczniku sam uwzgledni zmiane czasu na zimowy? Mam taki licznik: http://smj.nazwa.pl/Jendrzyca_pl/af/f/liczniki/iskra/1.jpg Edytowane 30 Września 2012 przez Pyxis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbich70 30.09.2012 21:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Zmiana czasu z letniego na zimowy i odwrotnie w obecnych licznikach jest automatyczna. Natomiast rozbieżność czasu wskazywanego od rzeczywistego może wynosić kilka (naście) minut. Jeśli większa rozbieżność stanowi problem, nie pozostaje nic innego jak zapytać dostawcę czy i jak może ten problem rozwiązac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pyxis 30.09.2012 22:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2012 No wlasnie. Chodzi mi o to czy taka sytuacja to "norma" i czy faktycznie dostawca ma obowiazek takie rozbieznosci czasowe korygowac. W umowie tego nie znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pyxis 02.10.2012 08:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Na infolini "blondynka" poinformowala mnie, ze operator nie swiadczy usug ustawienia zegara, jesli rozpoczecie taryfy miesci sie +-1h od czasu rzeczywistego. Eh...Zadzwonilem do regionu i dzisiaj podjechal mily Pan i skorygowal ustawienia czasu w liczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maroFX 20.08.2018 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 witam. Mam następujący problem. Zegar przełączające taryfy w moim liczniku spóźnia się 40minut. Dowiedziałem się przypadkowo gdy czyściłem skrzynkę. Okazuje się ze od lat przepłacam za prąd gdyż równo 22:00(czas przełączenia taryf) włączałem w domu odbiorniki mocy: piec 24kw, pralkę itp. Przez te 40 min jechałem na taryfie dziennej. Napisałem do Enei z prośba o korektę i dowiaduje się ze podobnie bład mieści sie w tej jednej godzinie (8 z 9 godzin to taryfa nocna) i nie beda tego korygować Prosiłem nawet o odpłatna usługę regulacji zegara ale odmówili. Co to za zagranie?? Przecież w ten sposób nabijają w balona wielu nieświadomych użytkowników! Czy można coś z tym zrobic? Technicznie to odplombowaniu zegara i kilka kliknięć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.