Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nikol 450 czy Aeris 350 VV EASE

Recommended Posts

Przyznaje się bez bicia ze jestem laikiem i nie wiem jak porównać rekuperatory wymienione w temacie. Dlatego pisze tutaj i proszę o pomoc.

Dostałem ofertę na rekuperatory (Nikol 450 oraz Aeris 350 VV EASE). Cena za całą instalację jest bardzo zbliżona (różnica 300 zł) i nie wiem jak to ugryźć, czym się sugerować. Wcześniej szukałem opinii o różnych rekuperatorach. Nikol pojawił się jako alternatywa dla Bartosza i po dłuższym zagłębianiu się w wypowiedzi forumowiczów (również z muratora) doszedłem do wniosku ze zainteresuje sie Nikolem ze względu na lepszą obsługę klienta.

Ale ostatnio dostałem również ofertę od firmy rekuperatory.net na rekuperator Aeris. Niestety dość trudno znaleźć opinie na jego temat poza typowo sponsorowanymi wiadomościami. Obraz jaki się przewija to że niby Aeris to inna półka rekuperatorów (że niby wyższa).

Jak je porównać?

Dom parterowy (111m2 ) z poddaszem nie użytkowym (tam będą rozprowadzone kanały wentylacyjne) oraz piwnicą w której będzie stał rekuperator.

Nikol 450 : http://www.rekuperatory-nikol.pl/nasza_oferta/rekuperatory/rekuperator_nikol_450

aeris 350: http://www.aeris.pl/produkty/aeris-350-luxe-vv.html

Dziękuje za podpowiedzi:)

Edytowane przez slawas86
dodałem linki do poszczegolnych rekupertorów

• Odpowiedzi 75
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam

Jestem instalatorem z okolic warszawy.

Generalnie zajmuję się rekuperacją od 4 lat i od tylu również montuje reku AERIS wcześniej stork czy zender jak kto woli ale to ten sam rekuperator. Są to rekuperatory bardzo dobre a ich rekomendacją powinno być to, że nie byłem jeszcze przy żadnym z dodatkowym serwisem. tzn 1 serwis gwarancyjny wymagany i tyle. dalej każdy mój klient radzi sobie sam, a ja nie mam problemów.