slawas86 05.10.2012 08:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2012 (edytowane) Przyznaje się bez bicia ze jestem laikiem i nie wiem jak porównać rekuperatory wymienione w temacie. Dlatego pisze tutaj i proszę o pomoc. Dostałem ofertę na rekuperatory (Nikol 450 oraz Aeris 350 VV EASE). Cena za całą instalację jest bardzo zbliżona (różnica 300 zł) i nie wiem jak to ugryźć, czym się sugerować. Wcześniej szukałem opinii o różnych rekuperatorach. Nikol pojawił się jako alternatywa dla Bartosza i po dłuższym zagłębianiu się w wypowiedzi forumowiczów (również z muratora) doszedłem do wniosku ze zainteresuje sie Nikolem ze względu na lepszą obsługę klienta. Ale ostatnio dostałem również ofertę od firmy rekuperatory.net na rekuperator Aeris. Niestety dość trudno znaleźć opinie na jego temat poza typowo sponsorowanymi wiadomościami. Obraz jaki się przewija to że niby Aeris to inna półka rekuperatorów (że niby wyższa). Jak je porównać? Dom parterowy (111m2 ) z poddaszem nie użytkowym (tam będą rozprowadzone kanały wentylacyjne) oraz piwnicą w której będzie stał rekuperator. Nikol 450 : http://www.rekuperatory-nikol.pl/nasza_oferta/rekuperatory/rekuperator_nikol_450aeris 350: http://www.aeris.pl/produkty/aeris-350-luxe-vv.html Dziękuje za podpowiedzi:) Edytowane 5 Października 2012 przez slawas86 dodałem linki do poszczegolnych rekupertorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 05.10.2012 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2012 Lepszy.. bełkot marketingowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 05.10.2012 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2012 Nie rozumiem po co ci reku o wydajności 500m3/h do domku o powierzchni 111m2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania