xavi 30.09.2004 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 jak to ktoś mądry powiedział: od przybytku głowa nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rubin23 30.09.2004 17:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 Klejenie tylko na placki nie jest wykonaniem fachowym. Klei się po całym obwodzie płyty i w środku kilka placków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 30.09.2004 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 mdzalewscy .... to juz bedzie 4 W nie majo, nie jest tajemnicą, że mimo 3W, balkony, stropy wykuszów, ścianę miedzy garażem a częścią mieszkalną, itd... trzeba docieplić. ps. juz ~ już, itd..., nie czuję przez klawiaturę wyrazów, mimo iż na maturze ocenka bdb, na studiach już nie było "polaka", ot analfabetyzm wtórny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KaiM 30.09.2004 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 Czy to wszystko o czym tu piszecie ma zastosowanie również do ocieplania styropianem sciany fundamentowej? Czy moze dlatego ze bedzie przycisnieta ziemia nie jest potrzebne kolkowanie warstwy ocieplenia? Przecież niżej ławy nie spadnie... Będę wdzięczny za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rubin23 30.09.2004 18:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 Czy to wszystko o czym tu piszecie ma zastosowanie również do ocieplania styropianem sciany fundamentowej? Czy moze dlatego ze bedzie przycisnieta ziemia nie jest potrzebne kolkowanie warstwy ocieplenia? Przecież niżej ławy nie spadnie... Będę wdzięczny za opinie Napewno nie opadnie ale jeśli nie zakołkujesz powyżej poziomu gruntu a potem będziesz chciał obłożyć np. klinkierem to może odpaść. Ja kołkowałem tylko powyżej gruntu. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KaiM 30.09.2004 18:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 ...ale jeśli nie zakołkujesz powyżej poziomu gruntu a potem będziesz chciał obłożyć np. klinkierem to może odpaść. taaa i to jest dobrze uzasadniona myśl - i za to cenię sobie to Forum najbardziej - sam bym pewnie nie pomyślał że kiedyś będe chciał mieć klinkier.... WIELKIE DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zosiek 30.09.2004 18:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2004 Rzeczywiście, kołkowanie będzie bardzo dobrym dodatkowym zabezpieczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xavi 01.10.2004 05:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Wczoraj byłem w churtowni kupić próbną partię kołków. Uprzejmy pan zapyał z czego mam ściany - odpowiedziałem że z Porothermu, a on wyciągnął jakiś specjalny kołek z trzpieniem stalowym. Cena tego draństwa to 90gr sztuka Imho z tego co mi wiadomo to kołki z trzpieniem stalowym stosuje się do wełny. Pozatym powiedział, aby kołki wchodziły min. 8cm w mur rodzimy W takim wypadku kupiłem 10 szt. standardowych kołków plastikowych za 13 gr I tu dostałęm dobrą radę - aby wiercić wiertłem o 1 numer mniejszym niż standardowa średnica kołka - czyli nie wiertło fi 10 ale fi 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chechlak 01.10.2004 06:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Racje miał Pan z hurtowni, że powinien wchodzić 9 cm w ceramikę poryzowaną. Było, w którymś numerze muratora. Ja się spojrzy na układ komór w pustaku to standardowy kołek 15 przechodzi przez 1 max 2 ścianki czyli rozpiera sie na 2 cm. Kupiłem kołki 21 z trzpieniem stalowym przy 10 i 12 styropianu za 45gr/ szt (mogę podać namiary pod Pabianicami). W Pabianicach proponowałi mi za 1,50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xavi 01.10.2004 06:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 A wiertło stosowałeś jakiej średnicy??Są jakieś opory przy wbijaniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Waldon 01.10.2004 06:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 ps. juz ~ już, itd..., nie czuję przez klawiaturę wyrazów, mimo iż na maturze ocenka bdb, na studiach już nie było "polaka", ot analfabetyzm wtórny zobacz na to: http://www.republika.pl/net4u/images/4.jpeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chechlak 01.10.2004 06:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 A wiertło stosowałeś jakiej średnicy?? Są jakieś opory przy wbijaniu?? 10 Boscha wytrzymała ok 1500 kołków, nie warto oszczędzać na wiertłe. Opór przy wbijaniu trzpienia konkretny w momencie kiedy zaczyna rozpierać, dlatego wiem, że mocno się rozparł. Prawdę mówiąc nie wiem jak sie wbija plastikowe, ale ja z moimi zdolnościami do niszczenia różnych rzeczy... z drugiej strony plastikowe pewnie lepiej eliminują mostek termiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xavi 01.10.2004 06:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Argument odnośnie mostka termicznego mocno do mnie przemawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pagin 01.10.2004 06:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Witam, Tutaj jest instrukcja ATLASA nt wykonania docieplenia styropianem.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chechlak 01.10.2004 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Argument odnośnie mostka termicznego mocno do mnie przemawia No właśnie, dlatego ja biłem z trzpieniem stalowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jeżyk 01.10.2004 07:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Dla dociekliwych moge podać, że poprawka z uwagi na łaczniki mechaniczne w ilości 4 szt./m2 o sred. 8 mm wykonane z PCV wynosi 0,0000503 W/m2K. Poniewaz U podaje sie z dokladnością do dwóch mijsc po przecinku nie ma to wpływu na wynik, leczs nie zwalnia to projektanta z obowiazku uwzględnienia tych strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chechlak 01.10.2004 07:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Dzięki jeżyk, bo gdzieś tam chodziło mi po głowie, że mam ze stalowymi gorzej ocieplone niz z plastikowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xavi 01.10.2004 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 chechlak teraz to już tylko zmarzniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 01.10.2004 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 zobacz na to: http://www.republika.pl/net4u/images/4.jpeg widziałem, widzałem potwierdzam na 1000%, świetny przykładowy tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jeżyk 01.10.2004 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Małe sprostowanko do mojego porzedniego postu. Tej porawki nie uwzględnia sie, a nawet sie jej nie liczy ponieważ liczy sie tylko gdy wsp. przewodzenia ciepła mat. łącznika jest wiekszy od 1 W/mK, a dla PCV jest to 0.2. Ale gdy ktos wymyśli sobie łączniki całe ze stali to dodatek jest juz całkiem duzy, poniewaz lambda stali=58W/mk to dodatek ( 4 szt/m2, fi=8mm) wyniesie 0.0582 W/m2K. Niezły szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.