Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

ANKIETA DO MGR. - PROŚBA O WYPEŁNIENIE...


StudentosUEP

Recommended Posts

Cześć,

jestem studentem 5go roku na uniwersytecie ekonomicznym w Poznaniu. Nie mam jeszcze własnego domu, ani też nie jestem w trakcie budowy, ale kiedyś na pewno będę chciał mieć. Piszę magisterkę o polskim rynku budowlanym i perspektywach jego rozwoju i w celu przeprowadzenia badań, przygotowałem ankietę online.

 

Będę bardzo wdzięczny każdemu, kto poświęci na nią 2-3 minuty, to jest raptem 15 pytań.

 

Ankieta jest aktywna przez 2 tygodnie od dzisiaj, w 100% anonimowa. Żadne dane osobowe nie będą gromadzone ani później wykorzystywane do żadnych celów badawczych, spamowych, reklamowych, czy innych.

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i jeszcze raz ogromne dzięki za pomoc!!

 

link do ankiety --> https://www.murvey.com/s?507bffb2d02e34d36d00f307

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypełniłem

 

P.S.: Spontanicznie powstaje wątek dot. pisowni skrótów ;)

 

Skróty, w których pierwsza i ostatnia litera są jednocześnie pierwszą i ostatnią literą skracanego tekstu, na przykład mgr (magister), zapisujemy bez kropki.

 

Uwaga na zmianę formy. Zdanie „Do pana magistra Zaręby” należy napisać „Do mgr. Zaręby”. Natomiast zdanie „Do pani magister Zaręby” zapisujemy „Do mgr Zaręby”. Przy zmianie formy z mianownika na inny przypadek należy dodać kropkę, jeśli zmienia się ostatnia litera skracanego tekstu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest magisterka? Patrząc na ruchy kobiece - to chyba magistra:bye:

 

Czytać uważnie proszę!

Piszę magisterkę o polskim rynku budowlanym i perspektywach jego rozwoju i w celu przeprowadzenia badań, przygotowałem ankietę online.

 

P.S.

 

pan magister -> pani magistra (?)

pan doktor -> pani doktora (!!??)

jeżeli doktorka to może być magisterka :wiggle:

Edytowane przez jola_krzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji