grafipl 22.10.2012 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Witam. Tak na szybko. Niedługo zima a mnie naszło na ocieplenie. Minus to to że narazie nie chciał bym kłaść płyt karton gips... Gdyż okno w dachu do wymiany w przyszłym roku. Także nie wiem czy w tym przypadku ocieplenie dachu nie odpada... Dach z desek o ile się nie mylę to na to papa i eternit (tu druga kwestia że za jakiś czas trzeba wymienić na dachówke...). Strych puki co nie użytkowy, ale kto wie... Dlatego nie chciał bym tego odwalić tak sobie.... Myślałem może o styr+osb... ale chyba na dłuższy czas to się nie nadaje... Co myślicie... Bo chyba coś muszę zadziałać przed zimą bo dużo ciepła mi ucieka... Strych niegrzany ale są dociągnięte rury miedziane do podłączenia grzejników. Wymiary: (proszę mnie nie zbić jeśli się pomylę w nazewnictwie ale jestem laikiem:) ) wymiar między krokwiami: ok 85 +-1,5cmwysokość krokwi ok13,5cm (o ile się nie mylę nie liczyłem grubości tych deseczek przy krokwiach które mają 2cm grubości) http://imageshack.us/a/img717/3870/camerazoom2012102219345.jpg http://imageshack.us/a/img690/5492/camerazoom2012102219350.jpg http://imageshack.us/a/img145/8702/camerazoom2012102219385.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania