dominika23 23.10.2012 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Witam serdecznie. Mam nadzieję, że znajdę tutaj odpowiedź na nurtujące mnie od dawna pytania dotyczące remontu części domu. Otóż dom składa się z dwóch części coś ala bliźniak. W jednej części mieszka pewna rodzina. W drugiej nie mieszkał nikt i nadaje się tylko do generalnego remontu. Chcielibyśmy tam zamieszkać i urządzić swoje mieszkanie. Jednak kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, jakie to mogą być koszta. Do kogo najpierw się zwrócić? Chciałabym przede wszystkim by jakiś fachowiec odpowiedział mi na pytanie czy w owej części domu da się zrobić łazienkę ponieważ w części już zamieszkałej łazienki nie posiadają. Nie znam się kompletnie czy byłoby to możliwe w ogóle do zrobienia. Jest podłączona woda, ale tylko zimna. Nie mają tam jednak kibelka. Ale z tego co się orientowałam to właściciele tego mieszkania twierdzą, że łazienkę da się zrobić, ale oni nie chcą, bo tak żyją od zawsze. Także nie wiem czy mogę opierać się na wnioskach starszych ludzi lepiej zapytać fachowca. My łazienkę koniecznie chcemy zrobić ze wszystkim od podstaw. Czeka nas wymiana okien, drzwi, malowaniem tynkowanie ścian, zrobienie podłóg, tam gdzie trzeba kafelki, tam gdzie trzeba jakieś panele, dom jest ogrzewany węglem w kazdym pomieszczeniu są piece kaflowe, w czesci ktora chcielibysmy zamieszkac jest stara kuchnia kaflowa ktora chcielibysmy wyburzyc, a do ogrzewania jakis kominek typu koza zainstalowac. Przepraszam, ale kompletnie nie znam się na tym i po prostu piszę jak to widzę. W części gdzie będzie pokój chcielibyśmy wydzielić część na aneks kuchenny więc i tam jakiś dostęp wody by się przydał, no i przede wszystkim prąd, gniazda tam w ogóle nie ma elektryki. Po prostu jest pusta przestrzeń do zagospodarowania po swojemu. Powierzchniowo nie wiem jak to wygląda, ale mniej więcej kształtuje się jak kawalerka. Dużo miejsca nie ma. Proszę o jakieś wskazówki od czego zacząć, kto mógłby mi zrobić kos