Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

TO BYŁO: Nelli Sza spłonął dom..


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Stan na dziś

1. Skontaktowała się ze mną Basia - ubezpieczyciel, poinformowała jasno, że trzeba czekać na wycenę szkód przez ubezpieczyciela domu, tego nawet najlepszy specjalista nie przeskoczy. Dopiero na podstawie takiego dokumentu, oraz umowy ubezpieczenia, można egzekwować wypłatę odszkodowania.

Dlatego tu musimy powściągnąć emocje i poczekać.

 

2. Rozmawiałam z Pawłem, na chwilę obecną otrzymali pomoc od gminy, sąsiadów i innych dobrych ludzi, w formie odzieży zabawek itp.

Dzieci mają opiekę,pogorzelisko zabezpieczyli strażacy, otrzymali też pomoc psychologa. Obecnie próbują ogarnąć sprawy formalne , wszelkie zgłoszenia i inną papierologię.

Mają gdzie mieszkać. Nelka bezpiecznie czuje się u mamy i tam chce zostać.

 

Otrzymałam też deklaracje Pawła, że odezwie się jeśli będą potrzebować naszej pomocy

 

3. Z przyczyn formalno-prawnych Redakcja nie może udostępnić konta forumowiczom, niemniej bardzo poruszona została dramatem Nelkowej Rodziny i niewątpliwie pomoże w tej dramatycznej sytuacji

 

4.Konto Małgoś jest jak najbardziej wiarygodnym kontem - zawsze przy zbiórkach (jeśli nie korzystaliśmy z kont fundacji), było ono wykorzystywane jako "forumowe". Zawsze rzetelnie rozliczone wpływy i wypłata.

To informacja dla osób, które mają obiekcje co do wpłacania na prywatne konto forumowiczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wysylam. :)

 

Jeszcze a propos roznych watpliwosci na temat "zbiorki" i jej legalnosci - juz kiedys ten temat przerabialismy i ja sie nie boje odpowiedzialnosci natomiast zywie gleboko nadzieje, iz nikt nas (mnie i Nelki) tu nie podp...

 

Dobrze Malgos i chwala Ci za to, ze sie podjełas prowadzenia tego konta :)

Edytowane przez MusiSieUdac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malka, to ważne informacje.

Ja rano pisałam do Pawła, że Redakcja zainteresowała się ich sytuacją i chcą pomóc, tylko żeby dali znać jak coś będą wiedzieć, co im potrzeba. Jakoś nie mam sumienia do Nich dzwonić, bo mam wrażenie, że jestem nachalna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, bez przesady, kiedys samo wyszlo i tak juz zostalo, a poniewaz w necie jestem prawie caly dzien i mam podzielna uwage to moge to jakos ogarnac. Zwykle osoba, ktora akurat jest w potrzebie niekoniecznie ma czas siedziec przy kompie, a kazdy by wolal wiedziec od razu, czy jego przelew dotarl. To jest jedynie mimimalny wklad wlasny w porownaniu do tego, co tu sie zwykle udaje osiagnac.

 

Mysle nad tym pomyslem z IKEA - sam w sobie jest OK, ale to musialyby byc negocjacje na poziomie Redakcja - IKEA, juz bywaly takie pomysly i niewiele z tego wychodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rano pisałam do Pawła, że Redakcja zainteresowała się ich sytuacją i chcą pomóc,

 

Redakcja ma kontakt do Pawła, więc liczę na to,że niedługo dostaniemy tu info jak i co możemy robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...