Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Naprawa pralki bez filtra z przodu

tom182

Recommended Posts

Witam

Na początku chciałem zaznaczyć, że jestem kopmpletnie zielony w temacie. Posiadam pralke stary model WMC 5008 kompletnie nie wiem co to jest za pralka. Wynająłem mieszkanie i po prostu jest. Prała , prała aż przestała. Tzn. Na poczatku przestała pobierac płyn do prania, nastepnie, po dwqóch praniach mniej więcej.. nagle przestała odprowadzac wode. Pralka nie posiada w prawym dolnym rogu filtra abym mół ew. przeczyscic itd. Od tyłu widzę jakieś rury itp. Jest chyba pompa albo to jest i filtr umocowany za pomocą takich cienkich metalowych zatrzasków ( kompletnei nie wiem jak je ściągnąc). Prosiłbym o jakieś rady, i podkreslałam.....KOMPLETNIE SIE NA TYM NIE ZNAM, więc łopatologiczne porady są wskazane

Serdecznie dziękuję z góry i pozdrawiam

Cześć,

Nic nie rozbieraj, bo bebechy pewnie zabite osadem. Gumowe rurki odprowadzające wodę trzeba porządnie wymiętolić, żeby pokruszyć kamień. Poza tym trzeba nastawić pranie na 90 stopni i albo wlać kilka butelek octu (to będzie śmierdzieć), albo normalnego odkamieniacza w sporej ilości. W trakcie trwania programu prania 90 stopni musisz wyłączyć pralkę i przestawić na odpompowanie wody, co pozwoli wprowadzić kwas do bebechów. W trakcie odpompowania trzeba wyłączyć pralkę. Zostawić wszystko na kilka godzin, żeby sobie to wszystko przereagowało. Potem dokończyć odpompowanie i wypłukać pralkę. W razie potrzeby powtórzyć. Taką terapię trzeba robić w zależności od poziomu twardości wody przynajmniej raz na trzy miesiące. Tak mi powiedział kiedyś serwisant z autoryzowanego serwisu. U mnie działa.

Cześć,