wykrot 05.12.2012 23:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Ostatnio zastanawiają mnie te reklamy o drogich pogrzebach i do końca nie wiem czy dyskretnie oferują w nich trumny czy polisy. Ani jedno, anie drugie. Chodzi o to, żeby westchnąć z ulgą, gdy przyjdzie opuszczać ten padół. Że się samemu nie będzie za to płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/173749-fizyka-na-poziomie-gimnazjum/page/4/#findComment-5629656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m.k.k 06.12.2012 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Jakoś nie chce mi się wierzyć ,że jak będzie wkurzająca, to będzie zarazem skuteczna. Te młode zdolne kreatywne co Ci przyniosły propozycję reklam i co generują reklamy, którymi zasypani jesteśmy, niestety, bywają skuteczni. Reklama to jedno, akcja reklamowa to co innego. Wkurzająca reklama proszku/pasty/podpaski/prezerwatywy będzie połączona z tym, że akrat ten proszek/pasta/podpaska/prezerwatywa będzie w opakowaniu z którym jesteś opatrzony, na tej wysokości regału, na którą się łatwo sięga i akurat melodyjka między tymi półkami wytworzy skojarzenie z tym żółtym/zielonym/niebieskim kolorem opakowania. Pal diabli treść. Wkurzy Cię, ale sprzedaż wzrośnie. Młode, zdolne i kreatywne rozliczane są ze wzrostu sprzedaży, a nie z Twojego samopoczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/173749-fizyka-na-poziomie-gimnazjum/page/4/#findComment-5630558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Pepeg z Gumy 06.12.2012 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Te młode zdolne kreatywne co Ci przyniosły propozycję reklam i co generują reklamy, którymi zasypani jesteśmy, niestety, bywają skuteczni. Reklama to jedno, akcja reklamowa to co innego. Wkurzająca reklama proszku/pasty/podpaski/prezerwatywy będzie połączona z tym, że akrat ten proszek/pasta/podpaska/prezerwatywa będzie w opakowaniu z którym jesteś opatrzony, na tej wysokości regału, na którą się łatwo sięga i akurat melodyjka między tymi półkami wytworzy skojarzenie z tym żółtym/zielonym/niebieskim kolorem opakowania. Pal diabli treść. Wkurzy Cię, ale sprzedaż wzrośnie. Młode, zdolne i kreatywne rozliczane są ze wzrostu sprzedaży, a nie z Twojego samopoczucia. Ale ja się z Tobą zgadzam i nie chcę wcale , żeby ktoś dbał o mój komfort. Reklama była, jest i będzie. Poruszyłem ten temat jedynie z powodu rzuconego tu tematu o nauczaniu dzisiejszej młodzieży. Chodzi mi tylko o pewien charakterystyczny poziom, który wynika zapewne z kształcenia. Reklama może być wkurwiająca jeśli przyniesie skutek ale nich trzyma "formę". Masa błędów językowych, formy prowadzące do dziwnych skojarzeń, dziwaczna i psychotyczna maniera twórców, to jest to, co wspomniany już Koterski zauważał w swoim filmie. Mówisz skojarzenia : melodyjka, kolor , produkt itp. A jakże! Mam to, jak każdy wytresowany szczur z wyrobionym odruchem. Mam też coś więcej. Widzę tego bałwana, który potraktował mnie w tej reklamie jak kretyna. Ostatnio mój młody, typowy nastoletni ciołek , rzucił uwagę, oglądając w ciągu jednego bloku 3 raz tą samą kobitę, reklamującą kompletnie różne produkty, wcielającą się w kompletnie różne postaci : " ona albo ma kilka etatów, albo ja mam już obsesję na jej punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/173749-fizyka-na-poziomie-gimnazjum/page/4/#findComment-5630758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.