JANK 20.11.2012 20:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 J/w, jeśli wystawiacie opinię pozytywną to wszystko jest ok, jeśli chcecie wystawić negatywną to już nie jest takie proste, serwis określa się mianem "niezależnego"."Opineo prezentuje wiarygodne, rzetelne komentarze"- jakie one są wiarygodne i rzetelne jeśli nie można wystawić opini negatywnej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
iNfensus 25.12.2012 20:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 J/w, jeśli wystawiacie opinię pozytywną to wszystko jest ok, jeśli chcecie wystawić negatywną to już nie jest takie proste, serwis określa się mianem "niezależnego"."Opineo prezentuje wiarygodne, rzetelne komentarze"- jakie one są wiarygodne i rzetelne jeśli nie można wystawić opini negatywnej ? Jestem ciekaw co masz na myśli mówiąc, że nie można wystawić negatywa ? Osobiście uważam, że bardzo dobrze, że sklepy internetowe mają możliwość złożenia reklamacji w sprawie wystawionej (negatywnej) opinii, gdyż bardzo często przedsiębiorcy otrzymują niesłuszne negatywne komentarze od całej masy sfrustrowanych internetowych klientów, którym jeśli coś się nie spodobało w funkcjonowaniu, nie mógł czegoś zwrócić, umówić kuriera na konkretną godzinę itd. w odwecie wystawia negatywny komentarz. Na opineo znaleźć można całą masę negatywów dla różnych sklepów internetowych, lecz wystarczy je przeczytać i w większości z nich są jakieś idiotyczne np. klient zamówił towar i nie otrzymał go w 24h, sklep odmówił zwrotu gdyż towar był na zamówienie, reklamacja trwała aż 2 tygodnie itd.... część rzeczy na prawdę drogi konsumencie nie zależą w żaden sposób od sklepu internetowego, a klienci nie dość, że oszczędzają swój czas i pieniądze kupując przez internet to wystawiają jeszcze negatywne komentarze w ramach podziękowania... Prawda jest taka, że każdy klient chciałby kupić prawie "za darmo" dostać towar w 24h, dodatkowo jeszcze najlepiej wysyłkę gratis i z dostawą pod same drzwi, niestety cudów niema, a żaden sklep nie jest w stanie obsłużyć wszystkich klientów w 100% idealnie... NOBODY IS PERFECT tylko trzeba trochę wyrozumiałości i szacunku do drugiego człowieka, a w tych czasach niestety tego w ludziach brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
natan88 03.01.2013 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Może nie tyle ściema, ale na pewno trzeba uważać z komentami, bo jestem ciekaw ile z nich jest lewych a ile prawdziwych przez klientów. Pamiętam kiedyś pracowałem w sklepie internetowym to pisaliśmy do znajomych żeby nam komentarze pozytywne wystawiali ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JANK 26.01.2013 15:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Jestem ciekaw co masz na myśli mówiąc, że nie można wystawić negatywa ? Próbowałeś wystawić ocenę negatywną - jeśli nie to spróbuj. Zgadzam się z Tobą, że "sklepy internetowe mają możliwość złożenia reklamacji w sprawie wystawionej (negatywnej) opinii" ale nie na opineo - tam nie ma reklamacji po wystawieniu opini tylko nie ma możliwości wystawienia oceny negatywnej. Swiadczy to prawdopodobnie o powiązaniach finansowych między opineo a firmami, dlatego uważam, że portal jest nierzetelny. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.