Ollivka 06.12.2012 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Witam serdecznie, to mój pierwszy post tutaj. do rzeczy. mam ogromny problem z ogrzaniem mojego domu, a dokladniej pietra. sprawa wyglada nastepujaco. Mieszkam w duzym domu, kazde pietro ma 96 m2, na dole mieszkaja rodzice ktorzy maja zainstalowane grzejniki żeliwne starego typu u mnie na pietrze zamontowalismy nowe aluminiowe. i problem mam taki ze u mnie zimno a u nich sauna. Na wiosne napewno zalozymy im na dole regulatory bo poki co nie ma, druga sprawa jest taka ze nademna jest poddasze z cienka wylewka wiec moze cieplo i tam ucieka, dach nie jest niczym ocieplony i po 3 salon z kuchnia ktore sa najzimniejsze ma 50 m2 sa tutaj zainstalowane 2 grzejniki po 25 żeberek. Jestem laikiem w tym temacie, prosze o jakas porade. Dodam jeszcze ze piec jest odpowiedniej mocy i ma ta cala pompke zainstalowana. Pozdrawiam Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Ollivka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Duży Boban 06.12.2012 10:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 - grzejniki są ciepłe? może są zapowietrzone?- jak są ciepłe to mogą być po prostu za słabe- jak sufit nie zaizolowany to może całe ciepło ucieka do góry - na dole rodzice nie mają tego problemu. Wcześniej (przed wymianą grzejników) na tym piętrze było ciepło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ollivka 06.12.2012 10:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 grzejniki sa cieple byly odpowietrzane, wczesniej to pietro nie bylo zamieszkiwane i nie grzalo sie tam wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania