Sufix 07.01.2013 11:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Załujemy, bo za te pieniądze mieliśmy okna z innej firmy, zdecydowaliśy się DRUTEX, ponieważ uważaliśmy że im większa firma tym mniej kłopotów jeżeli się coś wydarzy.(czyt. będą długfo na rynku). Okna kupiliśmy przez autoryzowanego dystrybutora firmnę Junika z Elbląga. Podczas montażu jedno ze skrzydeł balkonowych po osadzeniu nie chciało się zamknąć, więc monter w porozumieniu z właścicielem ustalili że zrobią tzw przeszklenie czyli wyciągnął górne szyby z drzwi i dolne obrócił, podłożyż podkładki i drzwi się zamknęły. Oczywiście z zapewnieniem, że jeżeli się coś w przyszłości będzie działo złego to oczywiście szybko zołatwione. Tak się stało że po miesiącu szyby (górna i dolna) pękły dokłądnie w tych miejscach gdzie monter wsadził podkładki. Po kilku telefonach i wizycie w fimrie Juniko i totalnym olewactwie złożyłem osobiście pisemną reklamację w firmie Juniko. Po 3 miesiącach odpowiedzi nie było. Wysłałem kolejne pismo z kopią do DRUTEXU. Odp z firmy Juniko była że reklamacji nie może być uznana ! Skantaktowałem się z radcą prawnym DRUTEXU, w rozmowie tel przyznał że reklamacja winna być rozpatrzona pozytywnie. Aby wskazać błędy montażowe poprosiłem pisemnie firmę DRUTEX i wizytę Ich serwisanta który by ocenił poprawoność montażu. Po kilku dniach (chyba konsultacji DRUTEX z JUNIKO) DRUTEX mi odmówił. Uzasadnienie tel. było że nie będą "strzelac sobie w kolano" podsrywając swojego dystrybutora. Poprowiłem więc o potwierdzenie gwarancji Opdpowiedź otrzymałem prostą FIRMA DRUTEX NIE UDZIELIŁA GWARANCJI NA NASZE OKNA. (W między czasie właściciel firmy JUNIKO napisał mi że owszem było robione coś z oknami ale on mi nie powiedział w którym) moja kilkuletnia córka ma więcej rozumu ! / w między czasie w innych drzwiach zaciął się zamek i nie można było zamknąć drzwi. złożyłem reklamację ale nie dostałem zwrotnej odpowidzi. Więc musiliśmy wynająć inną firmę zresztą bardzo rzeczową i miłą. Pan przyjechgał naprawił wyreegulował i tyle. Tak więc jeśli chciecie mieć problem to kupcie stolarkę z drutexu w juniko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 07.01.2013 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Z tymi oknami to się będziesz bujał, że hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sufix 07.01.2013 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Z tymi oknami to się będziesz bujał, że hej.. Najgorsze że ta stolarka z DRUTEXU nie była najtańszą z ofert jakie mieliśmy za te pieniądze. mam nadzieję, że szybko je wymienimy bo za każdym razem jak na nie patrzę to mnie szlag trafia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 07.01.2013 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 W normalnej firmie powinno to wyglądać tak.: przyjeżdża serwis Drutex, szyby wymienia, a za ich błędne zaszklenie rozlicza się sam ze swoim dealerm wystawiając fakturę za nieuzasadniony serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 07.01.2013 14:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 W normalnej firmie powinno to wyglądać tak.: przyjeżdża serwis Drutex, szyby wymienia, a za ich błędne zaszklenie rozlicza się sam ze swoim dealerm wystawiając fakturę za nieuzasadniony serwis. W normalnej firmie to ktoś kto bierze się za szklenie okien powinien umieć to zrobić tak, aby później szyby nie pękały. A w związku z tym, że awaria nastąpiła w niespełna 6 m-cy od wydania towaru rzecz całą można było rozegrać szybko i bez "gwarancji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sufix 07.01.2013 17:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 W normalnej firmie to ktoś kto bierze się za szklenie okien powinien umieć to zrobić tak, aby później szyby nie pękały. A w związku z tym, że awaria nastąpiła w niespełna 6 m-cy od wydania towaru rzecz całą można było rozegrać szybko i bez "gwarancji"., DRUTEX odmówił nam wizyty ich serwisanta.- Do zastanowienia dla przyszłych kupujących - pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
IVO333 07.01.2013 19:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Swoją drogą trudno mi sobie wyobrazić co ten montażysta zrobił wypierając skrzydło że obie szyby strzeliły. Zdażało mi się baaardzo mocno wypierać skrzydła kiedy nie wchodziło w grę poprawienie montażu ramy i nigdy nic nie strzelało..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sufix 16.01.2013 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Swoją drogą trudno mi sobie wyobrazić co ten montażysta zrobił wypierając skrzydło że obie szyby strzeliły. Zdażało mi się baaardzo mocno wypierać skrzydła kiedy nie wchodziło w grę poprawienie montażu ramy i nigdy nic nie strzelało....., Też sobie nie wyobrażam co zostało zrobione, wiem i widziałem że podkładali podkładki na szyby żeby drzwi się zamknęły. Dwa, to jeżeli drutex odmówił mi ich oceny poprawności zamontowania przez serwis drutexu, to smiem i obawiam się że całe drzwi - rama - zostały źle osadzone. Jeżeli trzeba będzie przekładać ramę to...nawet nie myśle..Walka z palantami mnie przeraża, ale nie mam zamiaru za to płacić. Postępowanie drutexu jest "poniżej wora" Natomiast ich dystrybutor z elbląga firma Juniko dosłownie olewa na całego tel nie odbierają, na pisma nie reagują. Zresztą mogłem się spodziewać po nich wszystkiegio najgorszego po tym jak o montaż bramy garażowej musiałem się dobijać i kilkukrotnie "odwiedzać" ich biuro. założyli ponad miesiąc po terminie i źle- musiałem przekładać na własny koszt. Jedno wiem, nikomu nie polecam ich usług ani zakupów bo kontakty urywają się po zapłaceniu pieniędzy.... Edytowane 16 Stycznia 2013 przez Sufix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 20.01.2013 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 , Też sobie nie wyobrażam co zostało zrobione, wiem i widziałem że podkładali podkładki na szyby żeby drzwi się zamknęły. Dwa, to jeżeli drutex odmówił mi ich oceny poprawności zamontowania przez serwis drutexu, to smiem i obawiam się że całe drzwi - rama - zostały źle osadzone. Jeżeli trzeba będzie przekładać ramę to...nawet nie myśle..Walka z palantami mnie przeraża, ale nie mam zamiaru za to płacić. Postępowanie drutexu jest "poniżej wora" Natomiast ich dystrybutor z elbląga firma Juniko dosłownie olewa na całego tel nie odbierają, na pisma nie reagują. Zresztą mogłem się spodziewać po nich wszystkiegio najgorszego po tym jak o montaż bramy garażowej musiałem się dobijać i kilkukrotnie "odwiedzać" ich biuro. założyli ponad miesiąc po terminie i źle- musiałem przekładać na własny koszt. Jedno wiem, nikomu nie polecam ich usług ani zakupów bo kontakty urywają się po zapłaceniu pieniędzy.... Poszukaj rzeczoznawcy sądowego i walcz, błędy mogą się zdarzyć, nawet producentowi. Dlaczego: - pozwoliłeś na rozmontowanie okna?? -dlaczego odebrałeś tę robotę bez uwag?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrew72 22.01.2013 07:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Witam, dziwi mnie opisana przez Pana sytuacja, ponieważ posiadam wieloletnie doświadczenie w branży oraz handlem z producentem Drutex i posiadam wiedzę na temat stolarki. Szczerze mówiąc nigdy nie miałem problemu z rozpatrzeniem reklamacji, jak i w kontaktach z firmą. Najprościej będzie mi ocenić, kiedy załączy Pan do tego tematu zdjęcie. Wtedy będzie można określić czy w/w zgłoszenie podlega rzeczywistej reklamacji. Nie wiem dlaczego nie zrobił Pan tego od razu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Brass 22.01.2013 08:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Dlaczego w temacie o OKNOPLASCIE dyskutujecie o DRUTEXIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sufix 22.01.2013 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Poszukaj rzeczoznawcy sądowego i walcz, błędy mogą się zdarzyć, nawet producentowi. Dlaczego: - pozwoliłeś na rozmontowanie okna?? -dlaczego odebrałeś tę robotę bez uwag?? pozwoliłem, bo właściciel juniko (firmy montującej stolarkę) zapewnił że jeżeli będzie się coś działo to poprawią. NIe miałem podejrzeń że kłamie. ani powodów żeby nie wierzyć. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez Sufix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lolek30 22.01.2013 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Swoją drogą trudno mi sobie wyobrazić co ten montażysta zrobił wypierając skrzydło że obie szyby strzeliły. Zdażało mi się baaardzo mocno wypierać skrzydła kiedy nie wchodziło w grę poprawienie montażu ramy i nigdy nic nie strzelało..... ..jak to co zrobił , najprawdopodobniej uszczypał krawędź szyby łyżką lub jakimś przypadkowym narzędziem. Oczywiście jakiejś wystającej śruby mocującej wzmocnienie też nie można wykluczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sufix 22.01.2013 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 [ATTACH=CONFIG]163558[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]163559[/ATTACH] oto foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrew72 22.01.2013 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 pozwoliłem, bo właściciel juniko (firmy montującej stolarkę) zapewnił że jeżeli będzie się coś działo to poprawią. NIe miałem podejrzeń że kłamie. Czekam na wspomniany załącznik w postaci zdjęcia.. Wtedy będę mógł coś Panu więcej powiedzieć odnośnie wspomnianej sprawy. Proszę o zdjęcie okna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GreDi 22.01.2013 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 No i wystąpiła w wątku interwencja moderatora. Pewnie za sprawą Drutex'u.Do tego interwencja wykonana bardzo nieudolnie. Wątek nie trzyma się kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 22.01.2013 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Faktycznie. Jak rozumiem reklamodawca wymógł na redakcji kasowanie nieprzychylnych wątków. Czy może jednak Redkacja ma dowody, że opisany przypadek to "ustawka konkurencji"?Nie podoba mi się takie wybiórcze traktowanie krytyki. A sama krytykowana firma też traci resztki mojej sympatii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
der_golem 30.01.2013 22:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Witam wszystkich Ja zdecydowałem się na okna pasywne. Otrzymałem oferty i ....mam klina. Wybiorę między: - Adams Passiv Line- profil Bruegmann, 3 szyby, Uw - 0,79 w m2K lub - Oknoplast Platinum Evolution - profil Veka klasa A, 3 szyby, profil barwiony w masie, Uw - 1,0 w m2K Cena zbliżona, w obydwu przypadkach łączny koszt okien z montażem ok. 12000 pln. Proszę o Wasze opinie na temat powyższych produktów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 30.01.2013 22:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Ja zdecydowałem się na okna pasywne. Otrzymałem oferty i ....mam klina. - Adams Passiv Line- profil Bruegmann, 3 szyby, Uw - 0,79 w m2K lub - Oknoplast Platinum Evolution - profil Veka klasa A, 3 szyby, profil barwiony w masie, Uw - 1,0 w m2K . Proszę o Wasze opinie na temat powyższych produktów Okien o współczynniku przenikania ciepła powyżej 0,8 W/m2*K nie można uznać za właściwe do stosowania w budownictwie pasywnym. Jeśli zatem zdecydowałeś się na okna "pasywne" jak piszesz to nie masz wyboru:-). Sądzę jednak, że różnimy się nieco w rozumieniu pasywności okien:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
konkret86 30.01.2013 23:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 No nie dziwna ta rozbieżność skoro okna o różnych parametrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.