kamyk68 16.01.2013 18:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 zaczeliśmy używać koniec pażdziernika praktycznie zgłosznie poszło po miesiącu użytkowania Czy do tego sklepu trzeba najpierw napisać jakieś pismo???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 16.01.2013 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Zgłoszenie pisemne do producenta tak ? To weź ten papier do sklepu, tak na wszelki wypadek. Nie, w sklepie spiszą protokół, żadne pismo nie jest potrzebne.Jeśli to duży sklep AGD , to nie powinno być problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 16.01.2013 19:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Zgłoszenie na infolinię Beko telefoniczne było . Jak w małym mieście duży sklep:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marynata 16.01.2013 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 od pazdziernika?powtórzę-święty człowiek jesteś musisz stać się wreszcie normalnym klientem awanturującym,bo nic nie wskórasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 16.01.2013 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Zgłoszenie na infolinię Beko telefoniczne było . Jak w małym mieście duży sklep:P a skąd ja mam wiedzieć czy Ty na zakupy do Mediolanu nie jeździsz Oni pewnie rozmowę nagrali, a Ty? ale to i tak nic nie zmienia, trzeba ją oddać i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 26.01.2013 08:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 dobra dzisiaj w końcu "poszliśmy" z problemem do sklepu (rozmowa ustna) generalnie próbowali nas zbyć :mają się skontaktować z serwisem i do nas zadzwonić Czuję że bez jakiegoś pisma się nie skończy Lodówce oczywiście nie przeszło!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 26.01.2013 12:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Kamyk....błagam Cie,Ty naprawdę liczysz na to,ze na gębę coś załatwisz Nie w tym kraju :no: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 29.01.2013 19:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 jestem w ciężkim szoku Pani ze sklepu zadzwoniła że potrzebne są jakieś numery z tabliczki znamionowej bo musi podać do BEKO ciekawe co z tego wyniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 29.01.2013 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 ja też, bardzo, bo ciagle to jedyna (za rozsądną cenę) lodówa, która mi się w planowanym miejscu zmieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 29.01.2013 20:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 jak nie ma jonizacji to bierz:P generalnie gadałem z "chemikiem" w weekend i powiedziała mi że ten ozon jeśli to on powoduje taki zapach to do końca na nasze zdrowie obojętny nie jest:o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 29.01.2013 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 tyle,że ja znam lodówki z jonizacją i nic w nich nie śmierdzi.Teraz pytanie, Beko zwaliło całokształt , czy trafiłeś na pojedynczy felerny egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 29.01.2013 20:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 pisałem że" ktoś" ma taki sam problem czyli nie jest to pojedynczy egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 29.01.2013 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 a widzisz nie doczytałam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marynata 30.01.2013 02:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 jestem w ciężkim szoku Pani ze sklepu zadzwoniła że potrzebne są jakieś numery z tabliczki znamionowej bo musi podać do BEKO ciekawe co z tego wyniknie No widzisz Kamyk-pukajcie a otworzą wam a teraz proście,a będzie wam dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 16.02.2013 10:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 generalnie sklep nas olał czy ktoś podpowie jakie i jak napisać pismo do sklepu(sklep twierdzi że oni nie są gwarantem i żebyśmy się bujali) a lodówka dalej swoje:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bowess 16.02.2013 11:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Może UOKiK? Mają prawników i doradzają telefonicznie i mailowo.http://www.konsumenci.org/pomoc-konsumencka,konsumenckie-centrum-e-porad,2,25.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lolek30 20.02.2013 09:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 to co bogusz w 14# napisał jest prawdą ... Piszesz zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową wysyłasz listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres sklepu i czekasz 14 dni. Jeśli po upływie tego czasu nie masz informacji zwrotnej to reklamację uważa się za przyjętą i możesz żądać naprawy, wymiany, zwrotu kasy. To jest odpowiedzialność ustawowa i ona obowiązuje przez 2 lata od daty sprzedaży. Jeśli jednak odpowiedzą w ciągu 14 dni, że uznają reklamację za niezasadną, to niestety pozostaje Ci tylko droga prawna i dochodzenie swoich racji w sądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
astw 24.02.2013 20:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 W pierwszych 6 miesiącach od zakupu nie ma problemu ze zgłoszeniem roszczenia LISTEM POLECONYM wobec SPRZEDAWCY. Terminu 6-miesięcznego (odwrócenie ciężaru dowodu) nie można przegapić.Stwierdziłem, że lepiej kupować w sklepach internetowych: 10 dni na odstąpienie od umowy. Ja kupiłem w tym roku wieżę i ze względu na bardzo silny, chemiczny "zapach" z głośników musiałem ją odesłać. Zwrot ceny zakupu - 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamyk68 03.05.2013 18:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Po" przepychankach" z serwisem Beko w sprawie "smrodu" 01.05.2013 pojawił się u nas specjalista .Jonizacja została odłączona na stałe i lodówkę można użytkować .Serwisant powiedział że to nie pierwszy przypadek kiedy to odłącza i się dziwi dlaczego Beko nie zrobiło wyłącznika jonizacji tak jak jest to w innych sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 03.05.2013 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 I na tym koniec ??Zapłaciłeś za lodówkę z jonizacją,po to by serwisant ją odłączył ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.