Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

rolety - problem z uwzględnieniem w budowie

Recommended Posts

Jak wiadomo człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach..

Projekt wybrany, przyszło co do wycen względem wymagań.

Chcieliśmy rolety antywłamaniowe, jednak projekt nie uwzględnia tego. Ponoć nadproża uniemożliwiają montazu rolet.

Czy ktoś się kiedyś spotkał z tym problemem i go rozwiązał?

Charlie, jeszcze nie zdecydowaliśmy o tym dokładnie.. jakieś propozycje?

Może ktoś z was jest ocenić na podstawie rysunków szczegółowych, które udostępnia sama pracownia - http://www.mgprojekt.com.pl/upload/downloads/ps_otwarty.pdf - nie znamy się na tym a każdy mówi, że się nie da w ogóle nic zrobić. Być może się da, ale jak wiadomo są specjaliści i "specjaliści". Być może trafiliśmy na tych drugich..

Nie znam się na rysunkach,ale może to jest taki przypadek jak u mnie-czyli okna na parterze praktycznie do samego sufitu i tam nie było typowego nadproża do cofnięcia..

Miałam do wyboru zmniejszyć okna i wybrać rolety nadstawne,lub rolety montować nad oknami na wysokości stropu bez szans powodzenia na ukrycie skrzynek w ociepleniu.

http://www.hitplus.pl/strona.php?15806

wkleiłam link nie dla reklamy ale dlatego, że te rolety mają faktycznie cechy podwyższonych zabezpieczeń a dodatowo na stronie są sposoby montazu. Obejrzyj sobie to moze zrozumiesz, w czym masz problem - bo ja na razie nie rozumiem :)

A, znasz ceny rolet antywłamaniowych? One są ZNACZNIE droższe, od rolet zwykłych

IVO to są ROLETY gdzie pancerzem jest odpowiednik kraty w formie np. blachy perforowanej czy profilu z odpowiednio ukształtowanego prętu PEŁNEGO w odpowiedniej grubości vs klasa ER .

Pokaż mi atestowaną ROLETĘ w klasie ER 5 + certyfikat na nią IMP ( Instytut Mechaniki Precyzyjnej ) ; w konstrukcji takiej o jakiej Ty myslisz ?

Roleta od der Rolladen i die Rolle - rolka oraz der Laden - sklep