Pientka 17.06.2013 08:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 woodchink.eu - ja zamierzam kupować ten kit do uszczelniania drewna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SebastianW 17.06.2013 08:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Też o nim myślałem, rozmawiałem już nawet z Petrem Kostovskym w tej sprawie, ale ciekaw jestem innych opinii, poza tym konstrukcja świeżo postawiona i jeszcze mocno pracuje, a kit powinno się dawać na dom 2-3 letni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
HunteemPM 25.02.2017 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 kladzie ale nie poliuretanowa tylko polietylenowa, ta pierwsza ma strukture gabki i niestety nie chroni przed nasiakaniem woda, natomiast ta druga jest bardziej podobna do kawalka elastycznej gumy na fotce, od lewej: tasma rozprezna nasaczona zawiesina akrylu ale niestety poliuretanowa, tasma polietylenowa i taka wlasnie zastosowalem u siebie, tasma poliuretanowa (roznice widac golym okiem) [ATTACH=CONFIG]169209[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]169210[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]169211[/ATTACH] w moim domu jest zastosowana technnologia laczenia bali na podwojne, obce pioro, uszczelnienie z tasmy polietylenowej ciesle chcieli uszczelniac welna mineralna bo czasem tak robili na innych budowach ale ja wczesniej naczytalem sie ze taka welna nie zdaje egzaminu, dlatego wybralem tasme polietylenowa, mszenia z welnionki nie chcialem z kilku innych powodow wlasnie tak powinno byc, szczelina frezu powinna byc wycieta precyzyjnie tak aby obce pioro zostalo osadzone w niej bez luzu po bokach i wspomniane pioro oczywiscie musi byc nieco nizsze tak aby polozony na wierzch bal nie opieral sie na nim bo wtedy bale by nie 'siadaly' na sobie tylko 'wisialy' na piorach patent z klinami o ktorych wspomnial Maciej to juz wyzsza szkola jazdy o ktorej nie mialem pojecia dodatkowo wspomne ze u mnie wszystkie plazy byly dodatkowo dyblowane, co widac na zalaczonym obrazku zamka na weglach, takiego jak powiedzial Maciej, Twoi ciesle nie wytna bo nie jest to sztuka ktorej mozna nauczyc sie ze zdjecia a biorac pod uwage dokonania Twojej ekipy potwierdza sie moja opinia ze duze firmy budujace z drewna 'lapia' ludzi do pracy pod budka z piwem podejrzewam ze pewnych rzeczy nie da sie u Ciebie odkrecic ale pilnuj 'fachowcow' i egzekwuj dobre wykonanie przy reszcie prac niestety Frugo, gumajunior ma racje, ta sciana nie spelnia norm na otrzymanie certyfikatu energetycznego budynku poniewaz znam sie na tym slabo zacytuje usera Wojciech Nitka z forum domow szkieletowych: Gdybyś chciał spełnić wszelkie wymagania izolacyjności cieplnej ścian zewnętrznych - współczynnik U poniżej 0,3 - to średnia grubość ściany z bali winna wynosić nie mniej niż 50 cm, przy współczynniku lambda dla drewna 0,16. Dla bali okrągłych daje to średnicę ok. 65 cm (!!!!!). Wiem, że to jest chore, ale taka jest nasza rzeczywistość w tym zakresie. pozdrawiam witam mógłbyś dać namiar na swoją ekipę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.