boruvva 07.01.2013 16:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 No do komina to chyba tym bardziej nadprzyrodzone zdolności nie są potrzebne....Sadzisz, ze jakiś doświadczony zdun z Wrocławia nie da rady? http://forum.muratordom.pl/showthread.php?171465-Kominek-jaki-komin-czym-pod%C5%82%C4%85czy%C4%87-gdzie-wyczystka Eniu już wcześniej zdążyłem przebrnąć przez ten Twój wątek i jakoś nadal nie wiem jakie rozwiązanie zastosować do tego paleniska. Powoli odnoszę wrażenie,ze większość osób piszących tutaj to tzw. teoretycy co wszystkie rozumy pozjadali w temacie kominków. Na szczęście na priv odezwały się osoby, po których postach widzę,ze zajmują się oprócz pisania postów robotą i to z nimi już bezpośrednio będę się kontaktował w sprawie mojego kominka. A co do zduna, tak myślę ze da rade, prędzej niż ty byś dał rade z jakąkolwiek robotą w temacie kominów czy też kominków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niktspecjalny 07.01.2013 19:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 No do komina to chyba tym bardziej nadprzyrodzone zdolności nie są potrzebne....Sadzisz, ze jakiś doświadczony zdun z Wrocławia nie da rady? http://forum.muratordom.pl/showthread.php?171465-Kominek-jaki-komin-czym-pod%C5%82%C4%85czy%C4%87-gdzie-wyczystka Zależy z jakim doświadczeniem.....eniu są dwa....kuźwa nie rób lipy.Zdun ma dwa wyjścia albo sieje nowoczesnością i nową technologią albo jest stary tetryk i sieje tą starą......mówię ci jako ćwierćinteligent.;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 07.04.2013 19:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 No i stałem sie posiadaczem paleniska, trochę szybciej niż planowałem ale producent podniósł ceny i chciałem kupić jeszcze w starej.Palenisko juz dotarło, narazie stoi w piwnicy. Na podstawie wstępnych oględzin mogę stwierdzić ze jakość wykonania jest OK.Jak będę miał chwile to pstryknę kilka fotek i wrzucę na forum. Cały komplet kosztował mnie 5325 brutto (wkład, sterownik Tatarek , klocki CMA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DANIEL SIS 07.04.2013 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Jeżeli wiesz, po co to kupiłeś i jakie to urządzenie ma zastosowanie i przeznaczenie to nie martw się. Pal tylko dobrym drewnem. Sterownik ci pomoże również, bo z tego co wiem został skalibrowany dokładnie pod to urządzenie.Powodzenia, wszystko będzie dobrze...i pamiętaj o szyberku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 22.04.2013 11:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Witajcie,Jak wiecie palenisko juz posiadam, ale nowościa jest to, ze juz załuje zakupu produktu tego producenta.Miałem ta nieprzyjemnosc rozmowy z Panem Tomaszem, który jest przedstawicielem handlowym firmy.Zadzwonilem z problemem, bo nie mam ani instrukcji ani gwarancji a Pan Tomasz zamiast pomoc i zamknac temat ,nie odpuscil sobie glupiego pouczania gdzie to ja powinnienem zadzwonic najpierw, ze sam powinnienem sprawdzic zawartosc opakowania itd i itpCo to za podejscie do klienta, jezu czy nie mozna bardziej kompetetnych pracowników zatrudniac?Az sie boje co bedzie jak sie okaze, ze trzeba jakies reklamacje skladac.Ehh,gdybym wiedział wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KotSylwester 22.04.2013 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Polecam skontaktować się z właścicielem firmy i poinformować go jakich ma pracowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 22.04.2013 12:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Oczywiście, próbowałem dzwonić do nich na numer stacjonarny, ale zgadnijcie kto odebrał? Pan Tomek, przynajmniej tym razem przeprosił ale jednak kocha wchodzić w niczego nie przynoszące dyskusje, pytanie w jakim celu? A ma ktoś kontakt do właściciela tej firmy, pytanie gdzie mogę znalesc numer? Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez boruvva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 22.04.2013 14:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 http://forum.muratordom.pl/showthread.php?210669-Robi-ren-akumulacyjne-palenisko-zdu%C5%84skie&p=5716313&viewfull=1#post5716313 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 22.04.2013 17:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 http://forum.muratordom.pl/showthread.php?210669-Robi-ren-akumulacyjne-palenisko-zdu%C5%84skie&p=5716313&viewfull=1#post5716313 Eniu, a co to wnosi do dyskusji? Sugerujesz ze i producenta to przerosło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DANIEL SIS 22.04.2013 17:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Oczywiście, próbowałem dzwonić do nich na numer stacjonarny, ale zgadnijcie kto odebrał? Pan Tomek, przynajmniej tym razem przeprosił ale jednak kocha wchodzić w niczego nie przynoszące dyskusje, pytanie w jakim celu? A ma ktoś kontakt do właściciela tej firmy, pytanie gdzie mogę znalesc numer? Rozumiem, że nie było instrukcji ani gwarancji...Jeżeli chodzi o gwarancję, to zawsze można dosłać drogą pocztową chociażby ( chociaż ta Polska Poczta....). Instrukcja montażu tego modularnego paleniska powinna być w środku w palenisku. I to kilka kartek. A ustawienie samego paleniska i postawienie klocków Cebudu na klej top speed, wpięcie sterownika do modułu akumulacyjnego i podłączenie do komina nie powinien robić kominkarz od wkładów tanich żeliwnych na poziomie wełny tylko doświadczony fachowiec, który wie co to klej zduński, sterownik, ceramika i przyłącza spalinowe. Ale proszę mimo wszystko cisnąć ich, klient jest najważniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 22.04.2013 18:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Jasne, ze powinien robic to fachowiec, nie o to chodzi. Po prostu do głowy mi nie przyszło,ze dzwoniąc do przedstawiciela handlowego, który jest twarzą firmy można spotkać sie z takim zachowaniem.Nigdy mi sie cos takiego nie przytrafiło, dlatego opisałem ta sytuacje.Będę próbował sie kontaktować z właścicielem firmy, bo może nie wie kogo zatrudnia, a takie osoby na stanowisku przedstawiciela nie za dobrze świadczą o nich. Jedna głupia blachostka z gwarancja i instrukcja a takie problemy robią. Co będzie jak sie okaże, ze palenisko ma jakaś wadę, usterkęTez wtedy serwis posprzedazowy będzie najpierw mnie szkolił z moich praw i obowiązków jako klienta?Zadzwoniłem w dobrej wierze,ze szybko załatwię sprawę a Pan Tomasz zamiast pomoc, zepsuł mi dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 22.04.2013 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Eniu, a co to wnosi do dyskusji? Sugerujesz ze i producenta to przerosło Ty to nazywasz dyskusją? Nie rozśmieszaj mnie...Próbowałem Cie ostrzec, ale Ty wiedziałeś lepiej...a teraz lamentujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 22.04.2013 19:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Hmm.. aha to była próba ostrzeżenia, no OK niech Ci będzie A co to lamentować sobie nie wolno, niech inni czytają i przed ewentualnym zakupem dwa razy się zastanowią Swoja drogą, mądry Polak po szkodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
waclawekala 18.06.2013 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 Hmm.. aha to była próba ostrzeżenia, no OK niech Ci będzie A co to lamentować sobie nie wolno, niech inni czytają i przed ewentualnym zakupem dwa razy się zastanowią Swoja drogą, mądry Polak po szkodzie tez zastanawiam się nad zakupem tego paleniska. Pytanie czy producent bądź sprzedawca stanął na wysokości zadania i wyjasnił sprawę, czy zmontował już Pan całość? Będę wdzięczny za wszelkie informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 19.06.2013 06:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 tez zastanawiam się nad zakupem tego paleniska. Pytanie czy producent bądź sprzedawca stanął na wysokości zadania i wyjasnił sprawę, czy zmontował już Pan całość? Będę wdzięczny za wszelkie informacje Witam, Palenisko nadal czeka na montaż a producent nie raczył zająć się sprawa, olali mnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bohusz 19.06.2013 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 witam, palenisko nadal czeka na montaż a producent nie raczył zająć się sprawa, olali mnie pozdrawiam od kwietnia 2013 roku sprawa się jeszcze nie wyjaśniła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boruvva 19.06.2013 19:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 od kwietnia 2013 roku sprawa się jeszcze nie wyjaśniła? Nie wyjaśniła, bo się tym nie zająłem na poważnie, skończyło sie na rozmowie z przedstawicielem. Pobrałem z ich strony uniwersalną instrukcje montażu, a same palenisko nadal czeka na montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LukP 11.01.2015 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 boruvva napisz coś na temat paleniska jak się sprawuje czy jesteś zadowolony z zakupu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
futrzak 03.03.2015 19:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Witam, NIE polecam kominków z firmy ROBI-REN. Kupiłem taki kominek z szybą boczną. Rama z szybą odstaje od wkładu kominka, przez dzieloną szybę wlatuje lewe powietrze do kominka przez co bardzo brudzi się szyba. Serwis to porażka. Zapłacisz a potem mają cię daleko w ...... . Robili mi zabudowę również ludzie z firmy Robi-Ren. Nie zaizolowali wkładu kominka i sterownik zgłupiał od temperatury. Druga ekipa z tej firmy łapała się za głowę widząc co zrobił pan Karol z firmy Robi-Ren (notabene pracujący na czarno w tej firmie). Jakość kominka i wykonania zabudowy bardzo zła.Nie polecam. Żałuję zakupu kominka w firmie Robi-Ren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zdun Darek B 03.03.2015 21:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 futrzak............Wygląda na to że bardzo ich nie lubisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.