a_anka 31.01.2013 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Witajcie!Mam duży problem ze świeżo położonym gresem. No teraz to już jakieś pół roku... Otóż największy idiota na świecie mi go położył i ... nie zmył fugi na czas. Gres, o którym mowa to: http://milamar.pl/kolekcja-fossile-slate/1155-plytka-podlogowa-gres-szkliwiony-fossile-slate-396x396-opoczno-m2-.html - beż i brąz w zależności od pomieszczenia. Kiedy już się okazało, że fugi się nie da zmyć zaczęło się gorączkowe poszukiwanie środków, które mogą jeszcze uratować podłogę przed zrywaniem. Wiele środków i okropnie męczącego tarcia szczotkami drucianymi i udało się! Niestety podłoga straciła blask... tzn płytki są najładniejsze zaraz po umyciu, kiedy są jeszcze mokre. Gdy wyschną to znów tracą swój blask i są jak brudne, ukurzone... czy jest jakiś sposób, żeby odzyskać ten blask? Żeby wyciągnąć z nich pierwotny kolor? Nie wiem, coś co nada im efekt mokrej płytki, czy natłuści je... nie znam się - strzelam. I proszę Was o porady, bo może ktoś z Was miał podobną "przygodę" z gresem tego typu, czyli ze szczelinami i nierówną, kamienistą powierzchnią i może mi coś polecić. Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toma1 02.02.2013 18:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Sprobuj srodkiem do impregnacji do gresow np. Fila, lub Sopro moze to cos pomoze, jezeli gres po ulozeniu zostal by zabezpieczony takim srodkiem a potem fugowanie, to nie bylo by moze tego porblemu co teraz masz, poczytaj o impregnacji gresow w gogle jest sporo tematow, moze cos znajdziesz na twoj problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania