TOMIJULKA 02.02.2013 12:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Witam wszystkich na forum bardzo serdecznie. Proszę o pomoc w podjęciu decycji chcem w domu mieć ogrzewanie podłogowe w 100% domu plus do tego w każdym pomieszczeniu po jednym kaloryferze chcę zainstalować kominek z płaszczem wodnym połączony z piecem gazowym i do tego pompe ciepła która bedzie podgrzeała ciepłą wode. Myśle żeby odobno dostawić bufor np. 300na 120l z niego szła by woda na ogrzewanie całego domu i na wode użytkową wszystkie 3 urządzeniabyły by podłaczone do tego bufora. Jak myślicie czy moje rozwiązanie może być czy polecicie jakieś inne rozwiązanie. bardzo proszę o pomoc bo jestem w tych sprawach zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 02.02.2013 16:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Jaki jest całościowy kosz tego systemu grzewczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
turalyon 02.02.2013 18:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Jak cie na to stać i nie liczysz sie z kosztami to tak zrób - dla mnie jest to przerost formy nad trescią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TOMIJULKA 05.02.2013 21:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 (edytowane) SPORY bo najwyższa oferta to ok 70tyś ale już ze wszystkim nawed odbiorem kominiarskim juz nic mnie nie interesuje ma działać i ide podpisywć tylko umowy z odpowiednimi dostawcami Edytowane 5 Lutego 2013 przez TOMIJULKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania