jeronimo 10.02.2013 00:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Witam w najbliższym czasie musze kupić kondensacyjny piec gazowy (mysle o Junkersie, Brotje lub Immergasie). W hurtowniach w moim mieście zaproponowali mi ceny, które są dwa razy większe od cen w sklepach internetowych. Zastanawiam mnie gdzie jest haczyk... czy kupując poprzez sklep internetowy ryzykuje że dostane niekompletny sprzęt, a może jakoś inaczej jest respektowana gwarancja jak sie kupuję w autoryzowanym ("fizycznym") sklepie. Czy ktoś ma doświadczenia w tym temacie i mógłby napisać swoje spostrzeżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gti11 10.02.2013 06:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Kupowałem kocioł "węglowy" , za dwa dni miałem kociołek w domu , fabrycznie zaplombowany i z gwarancją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 10.02.2013 06:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Wiele lat temu też tak miałem. Piec miał w internecie połowę ceny z okolicznych sklepów/hurtowni. Wietrzyłem podstęp.Zamówiłem ale z odbiorem osobistym. Kopnąłem się do Wrocławia ( rzut beretką dla mnie) i kupiłem u gościa nowiutki, przy mnie otwierane fabryczne pudło. Wtedy kupiłem u niego przy okazji pakiet rur spalinowych (rura w rurze). Wtedy paliwo kosztowało mnie 100zł a zaoszczędziłem kilka tysięcy złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chinchilla 10.02.2013 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Potwierdzam powyższe uspokajajace posty-kupiłam w zeszłym roku przez net całą kotłownię gazową,wszystko przyszło kurierem błyskawicznie,fabrycznie zapakowane-idealnie! Dla bezpieczeństwa jedynie wybrałam sklep ,który bez oporów wysyła za pobraniem i po sprawdzeniu zawartości paczek (raczej na okolicznośc uszkodzeń zewnetrznych,ale w sklepie ci też tylko to się ewentualnie objawi)przy kurierze(troche się naczekał biedaczek ) dopiero zapłaciłam. Przed zakupem upewniłam sie też u producenta,czy taki netowy zakup nie zrobi mi coś w gwarancję-nie ,bo akurat w Vaillancie gwarancje może podbić serwisant po uruchomieniu,co też się stało. Różnica między netem a ceną niby to "preferencyjną i po znajomości" dostępną w hurtowni mojego hydraulika to 3 tysiące -sporo,akurat starczyło na robociznę i uruchomienie .Kociołek(odpukać!) hula sobie i nic mu nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marekw14 10.02.2013 12:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 (edytowane) Ryzyko zawsze jakieś istnieje, Też kupowałem piec gazowy przez internet, dostawa do domu, płatność przy odbiorze.Jak poprzednicy, sporo zaoszczędziłem, piec sprawdziłem przy odbiorze i hula 7 rok, sprawdź też gdzie masz najbliższy serwis, z reguły producenci (by nie stracić gwarancji) wymagają tzw "0" go uruchomienia przez uprawniony serwis. Jak tego nie będziesz miał w przypadku awarii możesz mieć problem z naprawą gwarancyjną. Edytowane 10 Lutego 2013 przez marekw14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek4 11.02.2013 08:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Podobnie jak wyżej, Junkers kupiony za pośrednictwem internetu z drugiego końca Polski, jak i zasobnik i wszystkie grzejniki.Instalator zdziwiony ceną, bo nawet on za tyle by nie kupił, a serwisant przy pierwszy uruchomieniu zrobił foto faktury bo aż nie wierzył (różnica ok. 1000zł)Żeby nie było za cukierkowo to jeden z grzejników posiadał niestety niewielki wgięcie. PS. Nie patrz za bardzo na ceny katalogowo-telefoniczne w hurtowniach stacjonarnych, bo jak zapytasz o rabat to nagle okazuje się że promocja i dostajesz 40% zniżki (sic!). Edytowane 11 Lutego 2013 przez tomek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomek i Kasia K. 11.02.2013 09:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ja kupiłerm większość kotłownik na Allegro od jednego sprzedawcy, który prowadził sklep. Co do zakupionych sprzętów nie miałem żadnych zastrzeżeń. Problemem było tylko uzyskanie faktury od sprzedającego - ale w końcu mi ją przesłał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
timon120777 11.02.2013 09:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 nie kupowałem kotła ale kupowałem sterownik do niego i pompęzero problemów z wystawieniem faktury czy zgodnością towaru z opisemrównież producent honoruje gwarancję wystawioną przez sklep internetowy warto jednak zastanowić się nad wyborem dłuzej niż 5sek i nie sugerować tylko ceną zwłaszcza przy zakupach rzędu kilkunastu tysięcy złniektórzy sprzedawcy wyławiają u producentów sztuki odrzucone z niewielkimi wadami - często nie do wychwycenia przez laika - i sprzedają jako towar pełnowartosciowy, podobnie z egzemplarzami ekspozycyjnymi czy końcówkami serii.czytać uważnie i rozważnie podejmować decyzje a wszystko będzie dobrze życzę tylko udanych transakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cuuube 13.02.2013 14:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 ja kupowalem dwa lata temu kociol peletowy w necie za bodaj dwa tysiaki taniej niz byl dostepny w mojej okolicy do ktorego doliczalo sobie 1500 za rozruch mimo dzielacych nas 70km a facet od ktorego kupilem nie dosc ze mial taniej kociol to rozruch zrobil za 350 a mial do mnie 460km !!inna bajka to to ze przelew wysylalem do Pulaw a kociol przyjechal z okoloc Gdanska od producenta i wszystko bylo OK JEDNAK ZAWSZE MOZNA ZLE TRAFIC ! sprawdz wszystkie dostepne info o sprzedawcy jesli allegro to od kiedy konto i ile komentarzy i jakie . sklep internetowy pogooglaj np w mapach i zobacz siedzibe z satelity czy to nie budka z piwem . znajdziesz tez pewnie info od kiedy istnieje itp .moj sprzedawca np udziela sie mocno na forum muratora w temacie o kotle ktory kupilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marekw14 23.02.2013 21:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Jeronimo, jaki wybór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
psulek 24.02.2013 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 (edytowane) Kupowałem sporo rzecz y przez Internet do kotłowni dla siebie i rodziców. Grzejniki, pompy, automatykę itp, w tym jeden kocioł i nigdy nie było żadnego problemu. Oczywiście idealnie jest, jak sprzedający ma dobrą cenę i siedzibę gdzieś blisko, ale tak jest rzadko. Podstawy to: 1. Kupować u sprzedawców którzy mają dobre opinie - np. handlują na Allegro od dłuższego czasu i mają bogaty dorobek komentarzy.2. Jeżeli nie da się sprawdzić sprzedawcy, to zawsze kupować za pobraniem. 3. Zawsze być osobiście przy odbiorze przesyłki.4. Przy pobraniu sprawdzić zewnętrznie opakowanie na uszkodzenia przed zapłatą (nie da się w środku przed zapłatą, chyba że opakowanie foliowe i wszystko widać). Jeżeli stan opakowania wskazuje, że zawartość może być uszkodzona, to lepiej nie przyjmować.5. Obowiązkowo rozpakować towar po odbiorze/zapłacie w obecności kuriera i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń. Czasami nie wszystko widać z zewnątrz. W przypadku uszkodzeń obowiązkowo spisać z kurierem protokół szkody - jest to podstawa do dochodzenia roszczeń. Kurier ma obowiązek spisać z nami taki protokół na miejscu, w chwili odbioru przesyłki. Nie jest prawdą, że producenci/dystrybutorzy nie uznają gwarancji sprzętu kupionego w necie. Jedynym wyjątkiem jest sprzęt sprowadzony poza oficjalną dystrybucją (patrz wątki o kominkach jednego producenta). Edytowane 24 Lutego 2013 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.