Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Instalatorzy pomp ciepła - uwagi


Redakcja

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 818
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Jedyne złośliwe, obraźliwe, itp. wypowiedzi padły ze strony pana P - zresztą celowo tak zapodane przez niego.

O ile w jego interesie jest usuniecie wszelkich kłamstw jakich publicznie się dopuścił, to w przypadku tego forum (specjalnie z małej litery, bo nie zasługuje już na podobny zaszczyt) powinno być, ukazanie pewnych mechanizmów rynkowych, które działają, lub mogą działać na szkodę inwestora.

Niestety szanowna redakcja zdaje się tego aspektu sprawy nie dostrzegać, a jest co i o czym pisać w tym konkretnym przypadku - wszak 65 PCi, (najprawdopodobniej) pozostało bez prawomocnego gwaranta, bo sprzedawca zlikwidował firmę i inwestorom pozostała tylko droga gwarancyjna, która jest mniej korzystna dla nich niż droga niezgodności towaru z umową.

Nie bez znaczenia jest też fakt, żę w przypadku kiedy sprzedawca był jednocześnie importerem, a to jest możliwe, bo wynika z wcześniejszych usuniętych przez redakcję wpisów pana P, to droga gwarancyjna może być całkowicie nieosiągalna.

 

Ps. Jakoś nie bardzo mogę pojąć na jakiej podstawie usunięto moje wpisy, które w niczym nie naruszały Regulaminu

Edytowane przez sSiwy12
dopisałem Ps.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Pani sSiwy.

Na jakiej podstawie daj Pan taki informacje na ogólnym forum.

Czy zna Pan warunki gwarancji które otrzymuje klient?

Czy czyta Pan ze zrozumieniem czy nie?

Że przeglądy są płatne i wymagane przez producenta?

Czy wie Pan o fakcie iż w wypadku Atlantic-a klient ma prawo korzystać albo z Naszego serwisu albo z serwisu Atlantic Polska???

Czy ma Pan pojęcie o tym że pisze Pan kolejny raz brednie?

Czy jakikolwiek klient pozostał lub pozostanie bez opieki serwisowej???

Na jakiej podstawie po raz kolejny KŁAMIESZ?

W wypadku pomp ciepła Atlantic masz prawo skorzystać z autoryzowanej listy serwisantów w zakresie całej twojej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sSiwy 12.

Daj sobie spokój. Wszyscy wiedzą o co chodzi. A Moderator dzielnie w tym pomaga. Stara się jak potrafi, a potrafi jak widać.

 

Zwróć uwagę w jaki sposób, dzięki m. in. Tobie, trzeba było obniżyć kryteria moderacji. Kryteria „worki” w regulaminie takie jak

1) przepisy prawa,

2) dobre obyczaje,

3) normy moralne,

4) obrażanie godności lub naruszanie dóbr osobistych innych osób lub przedsiębiorstw.

(zapisy z Regulaminu Forum – całość tu )

http://forum.muratordom.pl/media/pdf/Regulamin_portale_Murator_Muratordom.pdf

 

okazują się NIEWYSTARCZAJĄCE.

Wobec tego na dzień dzisiejszy mamy nowe kryterium

- Cytat z moderatora:

Zapraszamy do wyrażania swoich opinii.
WYPOWIEDZI ZŁOŚLIWE BĘDĄ USUWANE.Temat moderowany.

 

:lol2::lol2::lol2::lol2:

 

Jest lepiej niż za komuny, bo w tamtym okresie przynajmniej Kabaretom zezwalano na złośliwości.

 

Na koniec będzie złośliwe - z góry zgłaszam do moderacji - cytat z „Misia” Panie Moderatorze „oczko wypadło temu misiu”

:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znalazłeś coś aby się doczepić :)

Wiesz co poczytaj sobie karty gwarancyjne itp. a potem porozmawiamy o warunkach gwarancji.

 

Bronię interesów nabywcy, bo zostały naruszone, poprzez zamkniecie (celowe?) drogi niezgodności towaru z umową.

Różnica jest taka, że w przypadku reklamacji gwarancyjnej, gwarant dyktuje warunki - w tym odpłatność.

W przypadku drogi niezgodności towaru z umową, wszelkie koszty likwidacji "usterki" są po stronie sprzedawcy. Wszelkie w tym dojazdy, itp.

A jeśli usterka wystąpi w okresie 6 m-cy od sprzedaży, to ustawowo jest to "wina" sprzedawcy.

Takie małe coś - ale kosztowne, albo dla sprzedawcy (instalatora), albo dla kupującego.

Tu kupujący dostaje (może dostać) po 4 literach.

 

Ps. Mijasz się z prawdą i to celowo. Wcześniej pisałeś (ale redakcja wycięła - ciekawe dlaczego?), że obowiązki gwaranta przejmuje Ciepły Dom i że wszyscy otrzymali pisma informacyjne w tym zakresie.

Edytowane przez sSiwy12
dopisałem Ps.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronię interesów nabywcy, bo zostały naruszone, poprzez zamkniecie (celowe?) drogi niezgodności towaru z umową.

Różnica jest taka, że w przypadku reklamacji gwarancyjnej, gwarant dyktuje warunki - w tym odpłatność.

W przypadku drogi niezgodności towaru z umową, wszelkie koszty likwidacji "usterki" są po stronie sprzedawcy. Wszelkie w tym dojazdy, itp.

A jeśli usterka wystąpi w okresie 6 m-cy od sprzedaży, to ustawowo jest to "wina" sprzedawcy.

Takie małe coś - ale kosztowne, albo dla sprzedawcy (instalatora), albo dla kupującego.

Tu kupujacy dostaje (może dostać) po 4 literach.

 

A jak to jest w praktyce ,Czy komuś odmówiono pomocy.

Z mojej praktyki wynika ,że nawet jak wykonawca zniknie .To firmy z którymi współpracuje załatwiały naprawy urządzeń bezpłatnie.

Niezależnie jaka to forma odpowiedzialności gwarancja ,czy coś innego.

Wież mi ja nie spotkałem się z odmową w okresie gwarancji z powodów formalnych.

Nawet niewykonanie obowiązkowego przeglądu ,jeżeli nie miało związku z awarią nie było przeszkodą.

Naprawdę nie przypominam sobie spornej sytuacji negatywnie rozpatrzonej w stosunku do klienta.

A były interwencje z firmy WOlF,Daikin,Atlantik,fujitsu,urlich,Chigo TO przebiega nawet bez papierów .Mamy tylko oddać zepsute części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o swoich nabywcach, bo z tego co mi wiadomo, jednemu od P, odmówiłeś pomocy.

Nie chcesz chyba powiedzieć, że w ramach gwarancyjnych, usuwasz bezpłatnie usterki np. instalacyjne popełnione przez inną firmę.

 

I jeszcze jedno - piszę o zamknięciu drogi do całkowicie bezpłatnej usługi związanej z niezgodnością towaru z umową.

 

Poniżej wklejam swoją odpowiedź na Twoje pytanie, umieszczone w zlikwidowanym przez redakcję poście:

 

Dokładnie tak samo - tyle, że z założenia, PCi nie mają materiałów eksploatacyjnych, których wymiana lub nie, decyduje o sprawności i trwałości urządzenia.

W przypadku PCi, płatne przeglądy warunkują tylko przedłużenie ustawowej 24 miesięcznej gwarancji (zgodności z umową) - taki myk instalatorów i ukłon producenta w ich kierunku.

Ale nie wszyscy producenci tak "bonusują" instalatorów. IVT daje 5 lat gwarancji na PCi i 10 lat na sprężarkę, bez płatnych przeglądów.

Sporo jest tez 3 letnich, bez płatnych przeglądów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o swoich nabywcach, bo z tego co mi wiadomo, jednemu od P, odmówiłeś pomocy.

Nie chcesz chyba powiedzieć, że w ramach gwarancyjnych, usuwasz bezpłatnie usterki np. instalacyjne popełnione przez inną firmę.

 

I jeszcze jedno - piszę o zamknięciu drogi do całkowicie bezpłatnej usługi związanej z niezgodnością towaru z umową.

 

Poniżej wklejam swoją odpowiedź na Twoje pytanie, umieszczone w zlikwidowanym przez redakcję poście:

 

Ty chyba pisałeś o Viessmanie i braku przeglądów .Zadzwoniłem do serwisu .

Są obowiązkowe po roku i kosztują do 500 zł

 

Przypomnij mi komu odmówiłem pomocy.Ja obsługuje Mazowsze .Jak pojadę do np Krakowa to nie pomogę w Warszawie .

 

Ja broń Boże nie mam zamiaru nikogo atakować ,opowiadam jak to wygląda z mojego punktu widzenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba pisałeś o Viessmanie i braku przeglądów .Zadzwoniłem do serwisu .

Są obowiązkowe po roku i kosztują do 500 zł

 

No patrz Pan - znam (dobrze) instalację na ich PCi 222G i nie było (nie ma) takiego wymogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie p. Piękny pomógł nie wiem pod auspicją jakiej firmy ale mam to w du..., więc mogę słuchać wynurzeń Panów detektywów nie chcących się przedstawić a plujących jadem i wierzyć im, ale co to zmienia dla mnie czy p. Piękny kiedyś miał firme w chojnicach, Łodzi, czy burkina faso i zdarzyło mu się dać du.. tam czy gdzie indziej.

Są instalatorzy różni i inwestorzy różni. I tu i tu są czarne owce, szare, różowe i niebieskie bo święty chyba nikt nie jest. Więc może nie jest jedyna słuszna prawda detektywów i może p. Piękny nie jest taki straszny... może się mylę.

Dla mnie ten straszny instalator wykazał się wiedzą i dobrą chęcią pomocy. Oczywiście nie za darmo. Ale za darmo to nawet w ryj teraz podobno nie chcą dać. :)

Tylko tyle i aż tyle.

 

Ps..

.. naprawdę jak się spojrzy z boku na temat tych pomp to zaczyna być naprawdę słabo, bo jak nie nap.....ają się gruntowcy z powietrznymi, to instalatorzy z inwestorami.... ja na szczęście dotarłem do tematu jak było w miarę przejrzyście i dużo się nauczyłem ale teraz jak ktoś jest new to masakra przebrnąć przez ten off topic (też pewnie miałem swój wkład).

Krzyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie p. Piękny pomógł nie wiem pod auspicją jakiej firmy ale mam to w du...,

Krzyś.

 

A czytałeś warunki gwarancyjne - dokładnie ?

Tak wiem, każdy zakłada, że nie będzie potrzeby, ale jak nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, czego nie życzę, zajdzie taka potrzeba?

 

Sporo producentów lub (i) ich przedstawicieli, zastrzega sobie, że firmowy serwis gwarancyjny jest tylko dostępny dla urządzeń zakupionych w ich sieci, u ich autoryzowanych instalatorów.

 

A u Ciebie, kto jest gwarantem ?

A jak pierdyknie instalacja, nie PCi, to kto jest gwarantem ?

Firmy nie ma - to kto jest ?

 

Sprawdź swoją dostępność do serwisu firmowego i jeśli jest dla Ciebie osiągalna, bez kosztów dodatkowych (w tym za dojazd), to napisz: "sSiwy jesteś dupkiem" - a ja to potwierdzę.

 

Ps. Pozbawiono Cię bezpłatnej likwidacji usterek, oraz wszelkich praw wynikajacych z ustawy konsumenckiej - może boleć.

Edytowane przez sSiwy12
dopisałem Ps.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś warunki gwarancyjne - dokładnie ?

Tak wiem, każdy zakłada, że nie będzie potrzeby, ale jak nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, czego nie życzę, zajdzie taka potrzeba?

 

A u Ciebie, kto jest gwarantem ?

Firmy nie ma - to kto jest ?

 

Sprawdź swoją dostępność do serwisu firmowego i jeśli jest dla Ciebie osiągalna, bez kosztów dodatkowych (w tym za dojazd), to napisz: "sSiwy jesteś dupkiem"

 

Człowieku luuuuuzuuuuj.

Pewnie jest gwarant i pewnie firma (a zawierz mi mnie się zawsze wszystko psuje więc o to dbam).

Strasznie jesteście nakręceni.

Ja jestem zadowolony, jak nie będę to napisze że nie jestem, mnie nie musicie "uzdrawiać i oświecać".

Luuuuz.

 

... nie denerwujcie się i nie nakręcajcie... może się sprawa wyjaśni... może nie... ale mam wrażenie ,że p. Piękny po tym jak go zmasakrowaliście na forum(jak bym szukał instalatora i przeczytał o tym to co detektywi wynaleźli w necie i jaką atmosferkę smrodek wytworzyli to na pewno z usług p. Pięknego bym nie skorzystał) działa wam na złość teraz tylko w realu i nie ma go na forum, ale wy możecie być spokojni że kolejna trudna zagadka rozwiązana i ludzkość uratowana taaaadaaaaaam

Edytowane przez Kasia & Krzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...