miki121 05.04.2013 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Tak. I nie jest to umowa o pracę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 05.04.2013 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 do Pana ozzy-iego poszło pismo zaliczkę ?? moim zdaniem powinien się umówić na odbiór swojego zamówionego pod klienta grzejnika. Ja zapłaciłem z góry. Chciałbym przypomnieć, że w rozmowie sam powiedziałeś, że kwota zostanie zwrócona na moje konto. Nie została zwrócona do dzisiaj. Znowu kłamstwa? Brak organizacji? Bo teraz już oficjalnie powiedziałeś że piniąków nie oddasz, czy źle zrozumiałem? Odpowiedź jest prosta zniszczyć konkurencję instalator nie lubi innego instalatora. A w Polsce niszczy się w taki właśnie sposób. Nie, w Polsce jak w każdym innym miejscu na świecie należy się wywiązywać z umów. Jeżeli się tego nie robi, takie są efekty. I w Polsce i w każydym innym kraju. Dlaczego chcecie na forum załatwić te sprawy? Jeśli macie rację, jest sąd konsumencki, sąd powszechny. Na forum zrobiła się wyłącznie pyskówka, w której dobre intencje zamieniają się w dręczenie wzajem. Prosimy strony, by zakończyły ten jałowy wielomiesięczny spór. Spór zostanie zakończony wtedy, kiedy firma czy Ciepły Dom zoo czy dawniej ST24 albi się wywiąże ze swoich zoobowiązań albo zajmie się rozwiązywaniem problemów jakei narobiła klientom. To nie inwestorzy robia problemy, tylko wykonawca ich oszukał a nawet okradł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 09:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Wiesz co Panie Ozzy szkoda że przytaczasz tylko to co ci wybiórczo pasuje. Towar czeka na odbiór proszę się zgłosić po odbiór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 05.04.2013 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Dlaczego chcecie na forum załatwić te sprawy? Jeśli macie rację, jest sąd konsumencki, sąd powszechny. Na forum zrobiła się wyłącznie pyskówka, w której dobre intencje zamieniają się w dręczenie wzajem. Prosimy strony, by zakończyły ten jałowy wielomiesięczny spór. Bo na tym Forum i dzięki niemu powstała ta określona sytuacja. A wobec tego, także to Forum powinno pokazać jak odzyskać należne świadczenia - w tym koszty wynikające z nieterminowości. Taka jest zasada cywilizowanego świata. Być może dla kogoś kwota kilku tysięcy złotych nie jest grą wartą świeczki. Być może czas oczekiwania na usługę ponad pół roku jest normalnością. Być może nie jest istotne, także to, że łączne zobowiązania to kilkadziesiąt tysięcy złotych (tylko z moich danych), a sumaryczny czas zaległości czasowych, to kilka lat. Być może......, ale jest coś takiego jak moralność. No ale można to nazwać sporem jałowym. Ps. To jest dopiero początek, bo najprawdopodobniej zaczną się sprawy związane z gwarancjami, bo skoro była taka nonszalancja terminowa firmy przy "zarabianiu", to czarno widzę terminowość przy załatwianiu darmowym w ramach gwarancji - czego jaskółki już są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 A co do bycia złodziejem to chyba mówi Pan panie OZZY o sobie. Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze Pan swojego grzejnika zostanie on wysłany na Pana koszt kurierem na adres z umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 05.04.2013 09:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Towar miał być dostarczony i zainstalowany. Nie stało się tak. Doręczyłem wezwanie do zwrotu wpłaconej kwoty, Pan Michał obiecał mi osobiście że zwrot otrzymam, do dzisiaj się to nie stało. A teraz mówi że mam sobie odebrać towar. Zostałem okradziony. Taka prawda. Na życzenie przedstawię fakturę z września 2012 i dostarczone za potw. odbioru wezwanie do zwrotu zapłaconej kwoty 3110zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 faktura jest na urządzenie a nie na montaż a pan ukradł mi wkretarke i mogę powiedzieć że Pan Adam okradł mnie i jest zlodziejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 05.04.2013 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 faktura jest na urządzenie a nie na montaż a pan ukradł mi wkretarke i mogę powiedzieć że Pan Adam okradł mnie i jest zlodziejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 05.04.2013 09:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Wkrętarkę zostawił Pana niekontentny pracownik na mojej budowie. Zapomniał zabrać. Zapraszam do mnie, może ją Pan sobie odebrać, tylko proszę przy okazji mi przywieźć moje 3110zł, zgodnie z ustaleniami. Albo proszę przelać 3110zł które jesteście mi winni, dodać 50zł na przesyłkę kurierską i odeślę Panu tą wkrętarkę w dniu kiedy otrzymam przelew. Obiecuję. A ja dotrzymuję słowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 05.04.2013 09:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Ludzie: Nie wdawajmy się w jałowe pyskówki z tym panem. Odnośmy się tylko do sposobu działania tej firmy. Warto o tym pamiętać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 09:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 To ja po nią podjade i przy okazji przywiozę Panu grzejnik. Grzejnik kanalowy na zamówienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 05.04.2013 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Jak już wcześniej ustaliliśmy, ja grzejnika nie chcę, chcę zwrot pieniążków. Zgodnie z wezwaniem z marca. Sam mówiłeś że to nie problem i dostanę pieniążki następnego dnia. Nie dostałem do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 09:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Chyba jednak ma Pan jakiś problem. To jest towar na zamówienie pod klienta a nie coś z półki. To że Pan coś zamawia a potem się rozmyśla no coz Pana problem. Może Pan sprzedać go na allegro Tak jak napisałem że w następnym tygodniu po potwierdZeniu przez Pana dostarczymy go w wypadku braku potwierdzenia i odbiór go przez 14 dni licZąc od najbliższego poniedziałku towar zostanie nadany DHL na Pana adres z umowy na Pana koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 05.04.2013 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Jeżeli ktoś Ci za coś zapłacił we wrześniu 2012 roku. Nie zostało to coś dostarczone do dzisiaj. Jeżeli ja zadzwoniłem do Ciebie, powiedziałem że już go nie chcę, wysłałem pisemnie wezwanie do zwrotu zapłaconej kwoty. Zapewniłeś mnie Michale Piękny osobiście, że to nie problem i zwrot dostanę na drugi dzień. I to było w połowie marca. To dziwisz się że jest problem? Mamy kwiecień, zwrotu nie otrzymałem. Tak było. Napisałem o tym na forum. Bo taka jest prawda. To nawet nie opinia, to fakt. Domagam się tylko tego, co było ustalone. A teraz na siłę chcesz mnie ukarać dostarczając grzejnik, którego nie chcę? Michale, zwróć pieniądze zamiast pisać tysiąc postów. Jeden przelew jest wart tysiąca słów. I już. Temat zakończony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 05.04.2013 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Załatwione - dziękuję. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez sSiwy12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 05.04.2013 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 To działa w dwie strony. Towar od października leży i czeka ZAPRASZAMY. Dość mam szukania rozwiązań problemów dla Pana osoby. Za każdym razem kiedy był problem to próbowałem go rozwiązać. Ale ten problem jest już Pana może sprzeda go Pan na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof5426 05.04.2013 12:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Ze smutkiem stwierdzamy, że obie strony prowokują ten konflikt i nie chcą go zakończyć. Prosiliśmy wyłącznie o merytoryczne wpisy... bo jest to wszystko po prostu żenujące. 1. Odnoszę wrażenie, że żenujące, to jest postępowanie w niniejszej sprawie Redakcji !!! 2. Jeśli my wypiszemy się z FM, to myślę, że wypiszą się z niego też płatni forumowicze. Ergo, nie będzie płatnych uczestników forum. Będą straty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 05.04.2013 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 ja też - dziękuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 05.04.2013 15:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 a występujesz co miesiąc o zwrot podatku VAT?? to wystąp i wtedy się przekonasz ciągle mówisz między wierszami że CD robi przekręty a ja za każdym razem będę to zgłaszał do moderacji Ale ty przecież też występujesz o zwrot VAT-u bo chyba robisz instalacje na 8% podatku VAT? Fakt. Jak wykazujesz VAT do zworotu to 'trzepia' kazdego miesiaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 05.04.2013 17:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 ....Tak jak napisałem że w następnym tygodniu po potwierdZeniu przez Pana dostarczymy go w wypadku braku potwierdzenia i odbiór go przez 14 dni licZąc od najbliższego poniedziałku towar zostanie nadany DHL na Pana adres z umowy na Pana koszt. polska mowa - trudna mowa, oj trudna... żeby usystematyzować problem: 1. ozzy kiedy zapłaciłeś zaliczkę? 2. kiedy zamówiłeś ten grzejnik? 3. kiedy miałeś go otrzymać? 4. otrzymałeś go w terminie? 5. kiedy zrezygnowałeś z usługi i zażądałeś zwrotu zaliczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.