twaro 14.02.2013 09:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 ja teraz wiem na czym polega wojna i cenzura prewencyjna. matrix To ostrze jest obosieczne:stirthepot: Ja już Muratora nie kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 14.02.2013 13:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 twaro, co z tym mailem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
twaro 14.02.2013 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 twaro, co z tym mailem? Przypomnij:confused:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 14.02.2013 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Panie 1950, Olimpie forum, Synaju wszechwiedzących , po co ci ta wiedza? Może masz jakiś deal z mikim jak hydraulik? Odpisz na priva to ci podam konkrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
twaro 14.02.2013 16:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 (edytowane) twaro, co z tym mailem? Wpisz w google: regon 340207835 i porównaj go na stronach;klimacik.pl, gołuch michał i: st 24-serwis klimatyzacji i wentylacji katowice. Porównaj nr. tel. ze strony st 24-serwis klimatyzacji i wentylacji katowice z nr. tel ze strony:www.biznesfinder.pl/Bielsko_Biala_rekuperatory+slask_3888498.html Polecam również strone:http://forum.gazeta.pl/forum/w,769,79902544,80156237,Spor_o_montaz_wentylacji.h tml spór o montaż wentylacji oraz: http://chojnice24.pl/forum/temat/3218/energoklima-z-chojnic/ post Ryszrd 70 Acha, nastąpiła zmiana: ST24 zamienił sie w Ciepły Dom. Edytowane 14 Lutego 2013 przez twaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 16.02.2013 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 (edytowane) Ostatnia szansa. Edytowane 16 Lutego 2013 przez ozzy adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 16.02.2013 20:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Ostatnia szansa. ?? a co z amerykańskim serwisem?!? Ja jestem jednym z tych klientów. Zobaczymy za kilka miesięcy ile to warte. Będzie pompa PW Atlantic 14kW. Jak na razie początek instalacji. Wszystko wygląda bardzo profesjonalnie i bezproblemowo. Miki ma coś takiego jak amerykański serwis, jak ktoś był w USA to wie o czym mówię. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 16.02.2013 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 ?? a co z amerykańskim serwisem?!? Wybaczcie jezyk. Zesralo sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
twaro 16.02.2013 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 (edytowane) "Miki ma coś takiego jak amerykański serwis, jak ktoś był w USA to wie o czym mówię." Kanadyjski. Błuahłahła. Edytowane 16 Lutego 2013 przez twaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.02.2013 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 (edytowane) Gdzie indziej ze zgrozą wyczytałem, że inwestor zakupił PCi bez znajomości warunków gwarancji - ba nawet jej nie otrzymał razem z towarem. Warunki uzyskane od przedstawiciela tych PCi; Pompa ciepła objęta jest dwuletnią gwarancją producenta. Warunki gwarancji wymagają wykonania montażu i pierwszego uruchomienia przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami (a instalator miał takie uprawnienia, okazał ?) Gwarancja wynikająca z umowy. Niniejsze wytyczne nie wykluczają innych możliwości, jakie ma kupujący urządzenie, jak również warunków gwarancji obowiązujących w kraju zakupu urządzenia. (no tej gwarancji, konsumenckiej, już nie ma, bo nie ma firmy). Nasze urządzenia posiadają dwuletnia gwarancje obejmującą wszelkie uszkodzenia, wady materiałowe i produkcyjne. Gwarancja obejmuje wymianę części uznanych za uszkodzone od początku przez nasz serwis („kontrola gwarancyjna”), przy czym za transport i robociznę płaci użytkownik. (istotne, bo gwarancja konsumencka, cedowała te koszty na sprzedawcę) Ważność gwarancji Warunkiem obowiązywania gwarancji jest montaż, oraz regulacja urządzenia przez fachowca instalatora(jest fachowcem w rozumieniu gwaranta ?) , a także użytkowanie i konserwacja zgodnie z instrukcjami podanymi w naszej dokumentacji. Na czerwono, moje uzupełnienie. Ps. Miłej lektury. Edytowane 17 Lutego 2013 przez sSiwy12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 17.02.2013 11:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 na ransporcie i robociznie to 200% przycinki a o kim mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tromsø 17.02.2013 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 a jaki producent ma takie warunki gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.02.2013 11:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 a jaki producent ma takie warunki gwarancji? Akurat te "taki jeden", ale nie chcę aby było uznane to za nagonkę A poważnie, to praktycznie wszyscy mają bardzo podobne zapisy w tym zakresie. Niektórzy wręcz wymagają instalacji przez ich, firmowych, instalatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tromsø 17.02.2013 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Fakt czytałem warunki gwarancji producenta którego ja wybrałem i tam jest że uruchomić musi autoryzowany instalator.Ale to chyba dobrze aby montażyści mieli autoryzację producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 17.02.2013 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 ciekawsze jest czytanie czego gwarancja nie obejmujęa to już chyba wiem o kim mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.02.2013 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Ale to chyba dobrze aby montażyści mieli autoryzację producentów. Oczywiście że tak, ale pod warunkiem, że mają taką autoryzację - a inwestor sprawdza to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tromsø 17.02.2013 11:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Oczywiście że tak, ale pod warunkiem, że mają taką autoryzację - a inwestor sprawdza to ? No można zadzwonić do producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 17.02.2013 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 No można zadzwonić do producenta pewnie że mozna, ale nie znam takiego co by dzwonił do producenta jak mu cokolwiek montują, przy czym cokolwiek=piec węglowy,gazowy,PC itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hydraulik_ 17.02.2013 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 pewnie że mozna, ale nie znam takiego co by dzwonił do producenta jak mu cokolwiek montują, przy czym cokolwiek=piec węglowy,gazowy,PC itd Nie spotkałem się ,żeby mnie ktoś zapytał o uprawnienia , kwalifikację i doświadczenie zawodowe .To świadczy o beztrosce inwestorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
syper 18.02.2013 22:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 pewnie że mozna, ale nie znam takiego co by dzwonił do producenta jak mu cokolwiek montują, przy czym cokolwiek=piec węglowy,gazowy,PC itd Jak się kupuje kapciuszki w CCC po 10 zeta to chyba do producenta nie warto dzwonić (zresztą jak się z nim dogadać ) ale w przypadku PCi albo reku to wyjatkowa niefrasobliwosć inwestora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.