Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pokój zajawkowicza- kolory ścian, winyle na ścianach i inne.


aikaik

Recommended Posts

Tak ogólnie to w końcu wziąłem się za generalny remont swojego pokoju i w końcu po 20 latach życia w pomieszczeniu bez duszy postanowiłem dodać coś od siebie do siedziby w której spędzam większość czasu. Jestem wielkim fanem muzyki hip-hopowej i to jest moim głównym motywem, jednak chcę zrobić coś dobrego nie wielkim kosztem. Pokój nie jest wielki, ściany na oko jakieś 3,5m x 5m. Planuję pomalować 3 ściany na kolor szary (2 mniejsze, przy których są drzwi oraz przy drugiej duże okno na szerokość prawie tak dużą jak cała ściana. Oraz trzecia ściana to jest ta większa, na oko pięciometrowa, jednak przy niej będą głównie meble, więc będzie w większości zakryta.). Czwarta ściana, również pięciometrowa będzie praktycznie cała odkryta i chcę aby była czerwona. Żeby to zobrazować chodzi mi mniej więcej o coś takiego jeśli chodzi o kolory:

 

http://images40.fotosik.pl/267/62678f275b6e389dmed.jpg

 

Tylko sufit dodatkowo biały.

 

Teraz kolejne czary i moje główne pytania. Na tejże dużej, czerwonej ścianie chcę porobić kilka ciekawych rzeczy, po pierwsze przykleić koperty winylowe w ten sposób: http://s126.beta.photobucket.com/user/CamraGirl13/media/Pearl%20Jam/PC260034.jpg.html Po 2. Chciałbym jeszcze podoklejać trochę zwykłych winyli po bokach.

 

No i teraz pytania:

 

1. Czy dana kolorystyka wydaję się wam odpowiadać, generalnie bardzo mi się podobają połączenia szarości + czerwieni, tylko trochę osób np. mi mówi że będzie to zbyt mroczne jak na taki mały pokój, jednak wydaję mi się że wielkie okno na świat może dodać trochę polotu :)

2. Koperty winylowe. Nie mam pojęcia jak je przykleić i wydaję mi się że powinienem je najpierw za laminować żeby były wiecznie w dobrym stanie, prawda? Tylko chyba koszty laminacji 9 takich kopert mogą być ogromne. Może znacie jakieś ciekawe patenty które pomogą mi w tej sprawie?