Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

finisch na farbe lateksowa?akryl jak stosowac i jaki?

robigdynia

Recommended Posts

witam obecnie obnizam sufit do wys 265 z plyt kg i tu pytanie o akryl trzeba go zastosowac na okolo laczenia sufitu ze scianami czy zwykly cekol c45 starczy?Jesli trzeba to prosilbym o porade krok po kroku jak to robic i jakiej firmy czy jest twardy do urobienia bo slyszalem ze tak ale pewny nie jestem lecz zupenie zielony w tym temacie.....drugie pytanie jest takie czy moge nalozyc finisch na juz raz pocekolowana sciane cekolem c 45 i pomalowana nobilesem lateksowym?(byl to 1 cekol na sciane w starym budownictwie,wys 320cm w miare polozone ale szlifowane moim zdaniem(kolega na szybkiego czas gonil itd )tylko siatka bez szlifierki nawet tej recznej i powstaly malutki pasy pod slonce i wyczuwalne reka nierownosci sciany,chcialbym zrobic ten sufit i dopracowac sciany finischem z wiaderka sniezki-robiem nim juz kuchnie i szlifuje sie naprawde tym fajnie tzn nierozwarstwia sie jak cekol i nie robi dziur a struktura jest o niebo ladniejsza nawet bez malowania,i jeszcze pytanie o naroznki wewnetrze na sciany czy cos takiego jest aby uzyskac idealne katy proste w pokoju?

Na łączenia proponował bym Ci tzw "taśmę amerykańska" Z gładzią na ściany to co fachowiec to opinia ;-) Ja bawiłem się na Nidzie (nie dolina Nidy) dwa razy położony start potem raz finisz. W docieraniu bardzo fajny. Jak masz więcej kasy to polecam ETS. NO niestety musisz podrapać ścianę pod gładź! Jak masz ściany krzywe to kąta nie uzyskasz.

Na łączenia proponował bym Ci tzw "taśmę amerykańska" Z gładzią na ściany to co fachowiec to opinia ;-) Ja bawiłem się na Nidzie (nie dolina Nidy) dwa razy położony start potem raz finisz. W docieraniu bardzo fajny. Jak masz więcej kasy to polecam ETS. NO niestety musisz podrapać ścianę pod gładź! Jak masz ściany krzywe to kąta nie uzyskasz.