stickman 03.03.2013 17:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Przede wszystkim dzien dobry Zwracam się z prośbą o ocenę prac cykliniarskich. Wykonawca przeprowadził je na powierzchni około 60 m. kw. w trzech różnych pomieszczeniach. Co do dwóch pokojów nie mam specjalnie zastrzeżeń, niestety w trzecim po zakończeniu prac i wyschnięciu lakieru zastałem obraz znacznej ilości szczelin pomiędzy klepką. Właściwie gdzie nie padnie moje spojrzenie, daje się je zauważyć. Fotki poniżej. Wykonawca zapytany o te szczeliny odpowiedział że w tym pomieszczeniu klepka była rzekomo lużniejsza i podczas fugowania fuga oraz lakier spływała pomiędzy czy też pod klepkę - w domyśle że lepiej się tego nie da zrobić. Ponadto doradził abym na własną rękę wypełnił takie miejsca kitem przeznaczonym do podłóg drewnianych (!). Moim zdaniem podłoga jest cała do poprawki a wszelkie półśrodki w tym przypadku uważam za nieakceptowalne. Natomiast jestem w tym temacie laikiem i liczę na opinie znawców. Llinki do fotek: http://img7.imageshack.us/img7/6060/img1207rx.jpg http://img27.imageshack.us/img27/3365/img1197q.jpg http://img443.imageshack.us/img443/2466/img1198k.jpg http://img607.imageshack.us/img607/7305/img1202vv.jpg http://img850.imageshack.us/img850/7977/img1203v.jpg http://img507.imageshack.us/img507/65/img1206nu.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania