MirekT 28.11.2021 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 Niestety mam negatywne doświadczenie z drzwiami Windoor. Kupiłem drzwi wejściowe do mieszkania razem z ościeżnicą, typu Andromeda, w Obi w Sosnowcu, bo kolorem pasowały do innych moich drzwi. Dopiero po zamontowaniu ościeżnicy i drzwi i przykręceniu wkładek zamków okazało się, że górny zamek nie da się zamknąć. Otwór w ościeżnicy jest o kilka milimetrów wyżej niż bolec wsuwany do niego kluczem. Nie można skorygować złego ustawienia na zawiasach (jeśli podnosimy drzwi, przestają pasować bolce antywłamaniowe do ich otworów, jeśli drzwi przechylamy, krawędź drzwi zahacza o futrynę).Obi ograniczyło się do roli przekaźnika reklamacji do producenta. Windoor kazał se przysłać masę zdjęć, po czym stwierdził, że wycięcia są prawidłowe i reklamacji nie uznał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 28.11.2021 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2021 Dość dobrze opisałeś sprawę, ale jako doświadczony montażysta, szukałbym problemu w ustawieniach: ościeżnicy - przekątną teoretycznie wykluczasz w opisie, ale może poziom? Belka zamkowa wyżej.. ? Skrzydło - może nie do końca równo ustawione na zawiasach?Ogólnie rzecz biorąc: nie lubię marketów za możliwy brak powtarzalności produktów. Z drugiej strony - to robi maszyna wg ustawień, a nie człowiek wg miarki, więc mało prawdopodobne by było źle nawiercone. Dobry monter przymierza drzwi i sprawdza zamykanie. I w razie potrzeby i możliwości koryguje położenie ościeżnicy.. Nikt nie jest idealny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek radom 1 02.11.2024 08:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada Frajerzy z reklamacji kazali se kupić farbki i zamalować uszkodzenia nie polecam debili i nie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 03.11.2024 06:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada Rozumiem wzburzenie, ale chamstwo w wypowiedzi pod wpływem emocji jest tylko chamstwem. Skoro nie uznali uszkodzeń, to zakładam że nie było wystarczająco udowodnione że powstało u nich (np.: stwierdzone po odbiorze) i ich podpowiedź była tylko "dobrą wolą" a nie sposobem na naprawę gwarancyjną.. Ogólnie rzecz biorąc: to tanie drzwi i nie ma co oczekiwać cudów: zakładam że z fabryki wyjeżdżają ok, ale mają też tanią dystrybucję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.