Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

telewizja nc+


firewall

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 79
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

wczoraj sie poplułam i po południu (przed meczami ekstraklasy) włączyli nSport (czy jakoś tak). kibice ( z tego co mi wiadomo) też narobili dymu i proszę - jest efekt. to na pewno chłit marketingowy ale ja i tak nie przedłużę umowy, jeśli bedę musiała płacić więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili płace 71, chcą mnie zmusić do płacenia 99 zł ( bo nie można obniżyć abonamentu tylko wziąść wyższy, a że nie ma takiego za 71 to zostaje za 99) tyle płacić nie bede ni ch....a, złodzieje

 

trzeba bedzie rozwiązać umowę, jestem c+ a n sport niech sobie w dupe wsadzą ! lepsze było stare c+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80% moich znajomych rezygnuje i bierze na przetrzymanie naziemną. Ogólnopolski protest jest tu bardziej niż wskazany. Z idei wszyscy powinni oddać dekodery. Zobaczycie że ceny nie będą o 20zł wyższe a niższe, frajer ten co się ugina i za przedłużenie tego samego w zamian za lojalność dostaje kare.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80% moich znajomych rezygnuje i bierze na przetrzymanie naziemną. Ogólnopolski protest jest tu bardziej niż wskazany. Z idei wszyscy powinni oddać dekodery. Zobaczycie że ceny nie będą o 20zł wyższe a niższe, frajer ten co się ugina i za przedłużenie tego samego w zamian za lojalność dostaje kare.

 

dobry pomysł, przeczekać na naziemnej, po podpisaniu umowy dopiero za 18 miesiecy można coś zmienić, a nowi abonenci mogą podpisać umowę na 12 miesiecy, i gdzie tu sens i logika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili płace 71, chcą mnie zmusić do płacenia 99 zł ( bo nie można obniżyć abonamentu tylko wziąść wyższy, a że nie ma takiego za 71 to zostaje za 99) tyle płacić nie bede ni ch....a, złodzieje

 

trzeba bedzie rozwiązać umowę, jestem c+ a n sport niech sobie w dupe wsadzą ! lepsze było stare c+

 

Złóż wypowiedzenie. Wtedy będziesz w gronie tych, którzy mogą dostać lepsze/niższe oferty cenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynają się działania...

 

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/693789,w_nc_rewolucja_personalna_z_firmy_odchodzi_w_trybie_natychmiastowym_wiceprezes_beata_monka.html

 

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,13653021,Rosnace_klopoty_NC___UOKiK__Te_praktyki_budza_nasze.html

 

http://media2.pl/tag/nc-plus

 

 

ciekawe czy coś przyniosą dobrego dla użytkowników, musieliby jednak działać w tempie błyskawicznym bo do połowy kwietnia niedaleko i zdążę już umowę rozwiązać

 

 

 

 

Jako, że jestem ostatnio bardzo żadkim użytkownikiem telewizji - w mieszkaniu miałam kablówkę, teraz tylko dla Babci jest założona antena satelitarna, z której odbierana jest n, powiedzcie jakie kanały można by odbierać oddając dekodery, a zostawiając antenę? Co trzeba zainstalować?

 

A antena naziemna pozwoli mi oglądać jakie programy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOCHANI POTRZEBNA WASZA POMOC! TERAZ POTRZEBNE BARDZO JEST WASZE WSPARCIE!

 

Masz jakąś opinię, sugestię lub poradę dla nC+? A może jakieś pytanie? Proszę wpisywać je w odpowiednim temacie na forum (w tym miejscu: http://antyncplus.pl/index.php?c=9).

 

Nie wymagana jest rejestracja. Liczę na jak największą liczbę wpisów, bo nie ukrywam, że są one mi baaaardzo potrzebne ;) i cel jest zacny.

 

Miłego wieczoru! I do dzieła!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie składam wymówienie, ale jeśli się decydujesz to masz niewiele czasu, potem zostajesz na warunkach nowej umowy.

 

Prawdopodobnie nie dostałeś nawet propozycji przejścia na nc+ skoro byłeś w cyfrze?

 

 

przepisałam fragment z regulaminu, który mi przysłali

 

Nc+

Regulamin świadczenia usług

Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy

16. Abonent ma prawo rozwiązać umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Dostawcę usług postanowienia Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji.

 

17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków obowiązujących Abonenta, doręczonej Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym , nie może być krótszy (?) niż 14 dni od daty otrzymania przez Abonenta informacji o dokonanych zmianach. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych warunkach. Informacja o zmianach Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie.

 

Wchodzi w życie z dniem 19 marca 2013

 

 

Sprzęt (jeśli był dzierżawiony) trzeba oddać za pokwitowaniem w autoryzowanym punkcie w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy

Edytowane przez Gosiek33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na adres który widnieje na fakturze.

A treść listu była taka.:

 

xxxxxxxxxxx xxxxxx, 2013-04-03

xxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

Nr abonenta 000000000

Nr umowy 000000000

 

ITI Neovisin Sp. Z o. o.

Ul. Kłobucka 23

02-699 Warszawa

 

Rezygnacja z umowy nr 00000000

 

W związku z wprowadzeniem nowego Regulaminu Umowy o Abonament obowiązującego od 1maja 2013 roku wypowiadam umowę o abonament z powodu braku akceptacji zmian wyżej wymienionego Regulaminu, gdyż nie wyrażam zgody na zmianę warunków umowy.

Po zakończeniu kwietniowego okresu rozliczeniowego proszę o definitywne wyłączenie sygnału, usunięcie z Państwa baz moich danych osobowych oraz nie przekazywanie moich danych w żadnych celach na rzecz innych instytucji czy operatorów.

Zobowiązuję się do zwrotu karty kodowej i dekodera u najbliższego autoryzowanego przedstawiciela nc+ lub innego waszego autoryzowanego przedstawiciela.

Jednocześnie informuję, że w razie braku odpowiedzi na lokalizację odbioru dekodera i karty po terminie 14 dni od wyłączenia sygnału będę zmuszony obciążyć ITI Neovisin Sp. Z o. o. kosztami magazynowania dekodera i karty w wysokości 5zł za dobę.

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...