Gosiek33 12.04.2013 12:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marynata 13.04.2013 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Kiedyś czytałam, że ludzie mają satelitarną telewizję bez pośrednictwa operatorów, czy teraz wszystko jest kodowane? Gosiek,wolne kanały FTA odbiera dekoder bez karty. Wyjmij kartę z dekodera i sprawdz co tam masz. ed http://www.hdtv-sat.eu/teksty,main,0,1,polskie_kanaly_niekodowane_fta_d,31.html Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez marynata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 13.04.2013 18:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 czy wam też wyświetla dzisiaj n-ka komunikaty że wszystko zostaje po staremu do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marynata 13.04.2013 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania. http://ncplus.pl/list Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gosiek33 14.04.2013 05:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 Gosiek,wolne kanały FTA odbiera dekoder bez karty. Wyjmij kartę z dekodera i sprawdz co tam masz. ed http://www.hdtv-sat.eu/teksty,main,0,1,polskie_kanaly_niekodowane_fta_d,31.html Dzięki, mam już polsat, ale spróbować mogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AlinaMariusz 15.04.2013 06:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania. http://ncplus.pl/list Teraz to niech sobie to w.... wezmą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablomoc 15.04.2013 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 jak dla mnie się poprawiło, umowę przedłużałem jakieś 1,5 miesiąca temu więc mam jeszcze 16,5 miesiąca na starych warunkach zgodnie z podpisaną umową. Puki co pozostaje cieszyć się telewizją na starych warunkach. Przynajmniej jeszcze pooglądam piłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AlinaMariusz 15.04.2013 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Zmieniają regulamin? Zmieniają.Powiadomili Cię? Powiadomili.Nie wypowiedziałeś? Zgodziłeś się na "uszczęśliwienie" wyższymi opłatami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gentoonx 16.04.2013 15:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Nie mam nic do powiedzenia n/t działań króla Juliana i jego ferajny. Umowę wypowiedziałem zaraz po otrzymaniu listu i do nich nie wrócę. Bylem abonentem Premium w N-ce 99zł/m-c za wszystkie pakiety, przez dobre wychowanie nie wspomnę co mi zaproponowali i za ile, skur%$#*&@#$(*) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pionan 03.05.2013 20:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 ja też wypowiedziałem umowę w NC+. Przede wszystkim w wyniku przedstawieniu ofert na nową umowę "nie do odrzucenia" W Cyfrze płaciłem 84 zeta. za to samo w NC+ wyszło ponad stówkę. 02.05 wziąłem Polsat. Za 59,00 m-c mamy pakiet familijny MAX + pakiet film HD + na pół roku pakiety sport HD i HBO. jako, ze byłem klientem cyfry, mamy 6 m-cy bez opłat i multiroom za free przez cały okres związania umową. Do tego 30 zeta/m-c na VOD (mam telefon w plusie). Za dekoder z twardym dyskiem zapłaciłem jednorazowo 49 złotych. Uważam, że Polsat wykosi NC+. I dobrze Francuzikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gosiek33 04.05.2013 06:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Już o nich zapomniałam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
przemo_trok 24.07.2014 15:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 NC+ = tefałenowski wyprysk. Trzymać się jak najdalej tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MKorzecki 28.07.2014 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 A ja dla odmiany powiem, że jestem zadowolony. W żadnym pakiecie kablówki, cyfrowego Polsatu nie dostanę tego co w nc+ Ale wiadomo, każdy w ofercie szuka czegoś dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fonio 28.07.2014 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 jeżeli Cię stać na powództwo cywilne to się sądź, najlepiej zostawić to w domu, wtedy przyjdzie komornik odebrać sprzęt (bez dodatkowych opłat - bo za co) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 20.08.2014 16:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 A mnie właśnie szlag jasny trafił. Zgodziłem się tym gnojom na zostanie w nc+ bo miałem już dosyć ich telefonów i nie chciało mi się przechodzić użerania się z uruchomieniem cyfrowego polsatu. A teraz mam za swoje.Pod koniec lipca dostałem telefon że kończy mi się umowa 31 sierpnia br. Zaproponowali "wspaniałą i jedyną" ofertę w stylu nc+ czyli mniej programów za więcej złotówek.Podziękowałem i wysłałem polecony z rezygnacją przedłużenia umowy dnia 31 lipca. Dzisiaj otwieram telewizor i widzę żądanie opłaty w wysokości 222zł za miesiąc. Zdębiałem. Zadzwoniłem i dowiedziałem się że promocja skończyła mi się w lipcu,a zobowiązania mam wobec nich jeszcze przez 2 miesiące,bo nie obowiązuje ich data nadania poleconego tylko data odbioru poleconego i w związku z tym mam im płacić przez 2 miesiące takie zbójeckie opłaty.Jutro idę do Rzecznika Konsumenta - zobaczę co powie, ale wiem jedno nigdy więcej żadnej umowy z nc+. Uważajcie na zawieranie umowy z centrum telefonicznym, bo potem okazuje się że rozmowy niby nagrywane nie są rejestrowane.(ponieważ nie umieli podać mi daty rozmowy ich przedstawiciela ze mną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prelegent 01.09.2014 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Rozwiązanie umowy powinno nastąpić za porozumieniem stron. Taka jest zasada nadrzędna. Jeśli chcesz strzelić focha bo tak to co chcesz zrobić będzie widziane, wynajmij prawnika. Tylko dobrze skonstruowany zestaw pism może dać tobie możliwość naliczania odsetek oraz dochodzenie takiego prawa przed sądem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartus01 16.02.2016 20:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 (edytowane) Taktyka jest prosta , kończy się umowa to wydzwaniaja po kilka razy dziennie, nawet wieczorem, wczoraj dzwonili do mnie o 20 40.Im dłużej z nimi jestes tym masz niższa opłate i propozycja dłuższej umowy aby zapewnic jak najwięcej kasy dla nc plus.Ja aktualnie po kilku latach ogladania nc plus mam stawkę /miesiąc = 24 zł. za jakiś tam sredni pakiet ale rezygnuje z tego i przechodze na naziemna , powód jest taki że w TV po prostu nie ma co oglądać, bełkot reklam i seriali, ciekawy film trafia się rzadko i w mega pakiecie....Dodam jeszcze że jesli chodzi o jakość sygnału i ilość programów, w tym w HD to nie mozna marudzić, oferta nc plus jest ok. Edytowane 16 Lutego 2016 przez bartus01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Poiuyt 18.02.2016 14:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 no jest jak mowisz, pod koniec umowy o zaczynaja sobie przypominac o kliencie i chca zrobic wszystko, aby tylko umowa zostala przedluzona, czasami zaczyna to byc juz denerwujace, bo jak jednemu konsultantowi powiesz, ze nie chcesz, to i tak zaraz zadzwoni z drugiej zmiany, potem trzeciej zmiany i tak panowie caly dzien nawalaja no ale z jednej stroiny jest to dobre, mozna sobie wynegochowac lepsza cene i jakies dodatkowe gadzety, takze mozna ich kilka razy splawic na drzewo, a potem taktycznie rozegrac i wziac za nizsza cene i za lepsze warunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 18.02.2016 14:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Aż tak źle z nc+ że wysyła jednopostowców na zachwalanie usług? Pierwsze słyszę że są możliwe negocjacje typu więcej (kanałów) za mniej ( złotówek). Że w drugą stronę to i owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aneta036 01.03.2016 21:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2016 Co prawda nie o NC+, ale Cyfrowy Polsat. Memu bratu kończyła się umowa, wydzwaniali do niego po kilkanaście razy. Brat za każdym razem odmawiał przedłużenia umowy, w końcu wysłał do Polsatu pismo - rezygnację z usług. Po kilku dniach zadzwonił do niego ktoś z infolinii Polsatu z pytaniem - dlaczego rezygnuje. Odpowiedź - "bo nie proponujecie nic interesującego, 5 dych i skromny pakiet kanałów, to już wolę niczego nie oglądać. Po kilku minutach pertraktacji - za przedłużenie umowy zaproponowali pół roku bez opłat + jakieś tam pakiety filmowe do tego + ileś tam GB internetu (to ostatnie średnio przydatne). Po okresie darmochy, 5 dych abonamentu za pakiet familijny. Reasumując, przy targowaniu się o lepsze warunki - może lepiej na początek rezygnować z usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.