Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nietypowa fasada - pomocy!!!


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 42
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Panie Jarosławie,

dziękuję, że ujawnia Pan publicznie naszą umowę, ile zapłaciłem za okna, etc.

 

To ja może przytoczę część maila mojej żony do Pana z 14 października 2011 06:50

Umknęła nam jeszcze jedna istotna rzecz – do górnego okna chcemy mieć roletę zewnętrzną sterowaną elektrycznie – prawdopodobnie w kolorze brązowym (we wnęce okiennej jest przewidziane 22 cm na ukrycie rolety-na rysunku ze szkicem witryny). Prosimy o dołączenie rolety do wyceny (jeżeli są różne opcje rolet, bardzo prosimy ich wycenę oraz komentarz dla laików czym się one różnią od siebie).

I załącznik do naszej umowy wygenerowany przez Pana, gdzie jasno precyzujemy nasze oczekiwania.

 

Dalej możemy się przepychać mailami, rysunkami, ofertami, etc. Ja zaufałem Panu, nie sprawdziłem pomiarów i to był mój błąd, bo wtedy można było by jeszcze wychwycić Pana pomyłkę.I w konsekwencji o rożnej wysokości dowiedziałem się na budowie od szefa ekipy montującej, który btw. butnie stwierdził, że tak nie może być, bo przecież zamówiłem Integrę (i ja mam wiedzieć co to jest Integra)! Ale jak już przywiozłem umowę z ofertą przed pomiarami, gdzie widać że okna mają mieć taką samą wysokość, jakoś wszyscy przycichli i temat się zamkną Pana stwierdzeniem, że tak już musi być. I dla mnie temat wysokości okien też się zamknął.Mleko się rozlało, ja je musiałem powycierać.

 

Konsekwencją dalszą Pana pomyłki jest to, że musiałem wydać extra pieniądze na ocieplenie ściany z witryną. Na tej ścianie zamiast 20cm jak na pozostałych, jest 25cm ocieplenia, bo zamiast w świetle okna, roletę musiałem ukryć pod elewacją.

 

Ja już kończę dyskusję na temat moich okien, konsekwencje witryny poniosłem ostatecznie tylko ja.

Jest Pan dobrym fachowcem, ale nie jest Pan nieomylny, nie zawsze ponosi Pan konsekwencje swoich pomyłek.

Moja osobista rada, to

1. proponowałbym większą uwagę poświęcić klientom

2. zdecydowanie zwiększyć nadzór nad ekipą, w tym nad sposobem komunikowania klientowi , ale też nad sposobem wypowiadania się jej o Panu (do tej pory pamiętam człowieka wyrzucającego folię z parówki na działkę i jednocześnie mówiącego do mnie: "I co kur!@#$, ja mam to tu montować? Niech se sam przyjeżdża i to montuje, ja tam włazić nie będę").

ofr_jareko.jpg

Edytowane przez Kiełek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...