sojek1 04.04.2013 07:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Jaką tabliczkę stosuje się do oznaczenia nawiertki wykorzystanej do przyłącza wody? W hurtowni wod-kan Pan sprzedał mi z literą "Z", natomiast na allegro bywają z literami "Z" oraz "D" Domniemam że Z to zasuwa, a D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarek.P 04.04.2013 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 "D" to zasuwa na połączeniu. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forgetit 04.04.2013 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 "D" to zasuwa na połączeniu. J. A może też byc przepustnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sojek1 04.04.2013 10:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 "D" to zasuwa na połączeniu. J. czyli.... Czy nawiertka nie jest na połączeniu? Nie znam się na tym, a muszę sam sobie postawić tabliczkę. Inspektor z wodociągów nie jest zbyt miły i czepia się wszytskiego, a ja nie chcę 2x do niego chodzić Proszę o info czy na przyłacze do domu robione na nawiertce Z czy D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarek.P 04.04.2013 11:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Znaczenie tabliczki D znam z jakichś dokumentów, zresztą można je wygóglać, ale co to znaczy tak na chłopski rozum... Szczerze mówiąc nie wiem. Rozumiem to tak, że jeśli masz nawiertkę a dopiero za nią zasuwę, to potrzebna jest "Z", natomiast "D" dotyczy jakichś wynalazków, które łączą obie funkcje, ale to mój czczy wymysł i nie wiem, czy tak to działa naprawdę. Może ktoś zorientowany się włączy do dyskusji? J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania