zyzolek 11.04.2013 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Witam, właśnie stoimy przed wyborem oczyszczalni.Dostaliśmy dofinansowanie z gminy. Teraz trzeba wybrać firmę. Znajomi polecali oczyszczalnie traidenis-pol, bo takie u nas w gminie montują. Czy ktoś coś wie o tej firmie? Ja jestem zupełnym laikiem w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Beja 12.04.2013 06:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 No cóż, w końcu Smart to też jest samochód... Spełnia wszystkie wymagania definicji. ...I tak samo nadaje się do obsługi przeciętnej rodziny, jak Traidenis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zyzolek 12.04.2013 09:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 No cóż, w końcu Smart to też jest samochód... Spełnia wszystkie wymagania definicji. ...I tak samo nadaje się do obsługi przeciętnej rodziny, jak Traidenis. Mógłbyś rozwinąć temat, kompletnie się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zyzolek 12.04.2013 13:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Kurcze ,pomóżcie coś bo czas nagli i trzeba się na coś zdecydować.Jak nie Traidenis-Pol, to co innego?Możecie polecić jakieś firmy ze Śląska?Mamy dofinansowanie z Gminy i trzeba wybrać w miarę szybko wykonawcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Beja 12.04.2013 14:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 masz tu kilka wątków na temat, jaka oczyszczalnia jest lepsza, a jaka jeszcze lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania