JK2010 13.04.2013 13:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Mam działkę niecałe 1200m2 , a na niej dom ok. 190m2 powierzchni zabudowy. Dostałem wyceny na zrobienie nawodnienia ogrodu i ..... spadłem z krzesła. Wyceny, które dostałem zakładały, że rurki będą w ziemi i będzie pełna automatyka (czyli włączanie się nawadniania o określonej porze na określony czas), zraszacze chowane w ziemi. Podobno dlatego jest tak drogo. W związku z powyższym pomyślałem, żeby zrobić to samemu, ale .... jestem całkowicie zielony w temacie. Czy można to zrobić samemu? Jakieś wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kajmanxxl 13.04.2013 17:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 jak chcesz to zrobisz ale pierwsze musisz się trochę podszkolić, zależnie od tego jak przyswajasz wiedzę tyle czasu Ci to zajmie, szkoła dla hydraulika trwa 3 lata a do porządnego systemu nawadniania wchodzą prawie wszystkie zagadnienia jakie w tej szkole się przerabia, szukaj lepiej jakiegoś gotowego systemu do samodzielnego rozkładania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JK2010 13.04.2013 18:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Szukam takiego systemu, ale nie mogę znaleźć. Może polecisz jakąś firmę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania