mrxaoo 04.05.2013 09:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Ponieważ jestem zielony z elektroniki/elektryki, tym bardziej do tyłu jestem z LED ami. A oczywiście moja lepsza połówka zażyczyła sobie podświetlenie schodków LED ami. Jakie są tego koszty? Szukam rozwiązania raczej budżetowego. Jaki budżet należy przeznaczyć na takie rozwiązanie? rozważam 2 opcje: 1. punktowe oświetlenie schodków (zdjęcie 1) 2. podświetlanie taśmami (zdjęcie 2) Założenia - 16 schodków, i w zależności od kosztów - albo zwykły przycisk schodkowy (biednie) lub jakiś sterownik, który to będzie mi ładnie podświetlał w jakimś cyklu. Elektryka mam sprytnego, powinien sobie poradzić z montażem, jeśli zakupię odpowiednie gadzety. Podpowiedzcie, co w takim zestawie powinienem zawrzeć? i jakie są orientacyjne ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mrxaoo 07.05.2013 19:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 500 pln? Po tyle, to ja widzę sterownik do tego galimatjasu... (sterownik, który pomoże mi zapalać światełka w jakimś tam cyklu) Ale zadam inne pytanie: Czy punkcikowe światełka będą tańsze niż taśma pod schodami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania