stefan_ems 20.02.2015 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 No właśnie nie! Zdjęcia są zrobione od razu po lekkim szoku jakiego doznaliśmy po wejściu rano do domu. Poprzedniego wieczoru wszystko było w porządku. W nocy dom był pusty, zamknięty na 4y spusty, zresztą nikt obcy się po domu nie kręci. No i nie jesteś sama Pozwolę sobie zacytować, bo nie chce mi się pisać tego samego: Zdjęcia są zrobione od razu po lekkim szoku jakiego doznaliśmy po wejściu rano do domu. Poprzedniego wieczoru wszystko było w porządku. W nocy dom był pusty, zamknięty na 4y spusty, zresztą nikt obcy się po domu nie kręci. Dodam, ze: - pakiet trzyszybowy, szyba wewnętrzna - drzwi nie otwierane od miesięcy - dom nieogrzewany - okna były montowane ok. 10 miesięcy temu Czy mógłby ktoś proszę skomentować szybę ze specyfikacji i ewentualnie oszacować koszty wymiany pakietu? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 20.02.2015 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Nie małe te okno. Gabaryt skrzydła ogromny (z gwarancją?). Wymiana szyby to jedno. Potrzebny jest fachowiec, który to prawidłowo "oszkli" bo właśnie w szkleniu tkwi sedno sprawy, by się nie okazało, że okno się później nie otwiera. Zwróć się do Eurocoloru i zapytaj na początek ich, czy mogą Ci coś pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 20.02.2015 22:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Nie małe te okno. Gabaryt skrzydła ogromny (z gwarancją?). Wymiana szyby to jedno. Potrzebny jest fachowiec, który to prawidłowo "oszkli" bo właśnie w szkleniu tkwi sedno sprawy, by się nie okazało, że okno się później nie otwiera. Zwróć się do Eurocoloru i zapytaj na początek ich, czy mogą Ci coś pomóc. Tak, duża szyba jest. Tak, z gwarancją, tylko co mi po niej w tym przypadku? Tak, oszklić trzeba, dobrze oszklić, żeby się otwierało. Tak, pomogą, zapłacić tylko trzeba. Niezobowiązująco padło 600 zł. Dokładniej mam wiedzieć za kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 20.02.2015 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 (edytowane) Wg oznaczeń z wyceny jest gwarancja na taki wymiar okna. Jest zastosowany "patent" Eurocoloru kryjący się pod nazwą "balk wys" Edytowane 20 Lutego 2015 przez ClNEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 20.02.2015 23:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Wg oznaczeń z wyceny jest gwarancja na taki wymiar okna. Jest zastosowany "patent" Eurocoloru kryjący się pod nazwą "balk wys" Nie znam się. Wiem tylko, że szyba mi pękła i że każą mi za nią zapłacić mimo gwarancji i patentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawel2905 21.02.2015 05:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Nie znam się. Wiem tylko, że szyba mi pękła i że każą mi za nią zapłacić mimo gwarancji i patentów a masz kartę gwarancyjną? przeczytałeś ja? są zapisy odnośnie szyby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 21.02.2015 08:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 podobnie się zdziwisz gdy w aucie będą od Ciebie żądać zapłaty za wymienioną pękniętą szybę a tez masz gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 21.02.2015 11:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) a masz kartę gwarancyjną? przeczytałeś ja? są zapisy odnośnie szyby? Witam, dostałem tylko coś takiego: ... i nic więcej. Nie ma tam nic o pękających szybach. Po lekturze FM widzę, że nie warto "kopać się z koniem". Nie potrafię udowodnić, że szyba pękła nie z mojej winy jak i nie potrafię udowodnić, że pękła z winy producenta lub montażysty. Nie widzę szans bez dobrej woli zleceniobiorcy. A tegoż brak, co próbuje nam z uporem maniaka przekazać tutaj kolega "nikt ważny". Edytowane 21 Lutego 2015 przez stefan_ems dopis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 21.02.2015 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Witam, dostałem tylko coś takiego: [ATTACH=CONFIG]305365[/ATTACH] ... i nic więcej. Karta gwarancyjna, to nie jest, ale dokumencik smaczny, jak nie wiem co. Z czymś takim w ręce, to można eurocośtam obgryźć do kości:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 21.02.2015 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 No ja bym zrezygnował z zakupu po pierwszym zdaniu. Jak można napisać, że spóźnienie 30 dni nie powoduje dla sprzedawcy żadnych konsekwencji!!!! ??? To nie są wieloletnie kontrakty,a umowy które zwykle zamykają się w 1-2 miesiące! Ja tam widzę "gwarancję" na szyby. 5 lat i żadnych ograniczeń. Stefan, nie kop się z koniem. Popatrz na forumprawne.org co zrobić. A jak już poczytasz, a nadal nie zrozumiesz, to wrzuć ten skan umowy, może prawnicy się zlitują i Ci podpowiedzą coś dokładniej (bo u nich ciężko o pełną gratisową poradę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marmax 21.02.2015 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 To nie jest karta gwarancyjna firmy Eurocolor. Stefan_ems - podeślę Ci w poniedziałek oryginalną kartę gwarancyjną. Zgłoszenie możesz wysłać bezpośrednio do ich serwisu tylko musisz znać nr produkcyjny okien. Nr powinien podać Ci diler, sądząc z załączonej karty firma Euro-okno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 21.02.2015 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 ...A tegoż brak, co próbuje nam z uporem maniaka przekazać tutaj kolega "nikt ważny". Nic nie staram się przekazać napisałem tylko że spróbuj zgłosić reklamację na szybę w samochodzie. Tam też nie ma dokładnych zapisów w gwarancji. Chcesz się przekonać - zadzwoń do jakiegokolwiek dealera - uwierzysz Niestety, szkło to tylko piasek I jak napisałeś trudno cokolwiek komukolwiek udowodnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 21.02.2015 16:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 To nie jest karta gwarancyjna firmy Eurocolor. Stefan_ems - podeślę Ci w poniedziałek oryginalną kartę gwarancyjną. Zgłoszenie możesz wysłać bezpośrednio do ich serwisu tylko musisz znać nr produkcyjny okien. Nr powinien podać Ci diler, sądząc z załączonej karty firma Euro-okno. I to jest myśl! Świetnie! Tylko proszę - nie zapomnij! Szukałem jej na stronie producenta i nie znalazłem. Jest potwierdzenia zamówień okien od producenta i jest tam jakiś numer. Sklecę jakieś pismo i zobaczę co się będzie działo. Sprzedawcy nie mam zamiaru "obgryzać do kości" ani latać z nim po sądach. Bez względu jak bardzo niefortunnie jest skonstruowana ta umowa, to bardzo dobrze mi się z nim współpracowało (przynajmniej do czasu pęknięcia szyby). No i w końcu on mi tej szyby nie zbił. Chciałbym, żeby obaj (sprzedawca i producent) poważnie zajęli się tematem, spróbowali znaleźć bądź wykluczyć "przyczyny konstrukcyjne" pęknięcia szyby i zaproponowali rozwiązanie problemu. Chodzi mi o to, że jak zauważyliście, okno (drzwi) nie są standardowej wielkości i po prostu boję się, żeby problem się nie powtórzył. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.02.2015 17:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 I to jest myśl! Świetnie! Tylko proszę - nie zapomnij! Szukałem jej na stronie producenta i nie znalazłem. Jest potwierdzenia zamówień okien od producenta i jest tam jakiś numer. Sklecę jakieś pismo i zobaczę co się będzie działo. Sprzedawcy nie mam zamiaru "obgryzać do kości" ani latać z nim po sądach. Bez względu jak bardzo niefortunnie jest skonstruowana ta umowa, to bardzo dobrze mi się z nim współpracowało (przynajmniej do czasu pęknięcia szyby). No i w końcu on mi tej szyby nie zbił. Chciałbym, żeby obaj (sprzedawca i producent) poważnie zajęli się tematem, spróbowali znaleźć bądź wykluczyć "przyczyny konstrukcyjne" pęknięcia szyby i zaproponowali rozwiązanie problemu. Chodzi mi o to, że jak zauważyliście, okno (drzwi) nie są standardowej wielkości i po prostu boję się, żeby problem się nie powtórzył. Pzdr. Wg mnie, jeżeli nie posiadasz karty gwarancyjnej wystawionej przez producenta to sytuacja jest bardzo prosta: okna nie są objęte gwarancją producenta. Za to umowa, którą przedstawiłeś daje tobie od sprzedawcy 5 lat gwarancji "na szyby". Skoro szyba "się popsuła" to trzeba zgłosić roszczenie z tej gwarancji. Co ty na to TEST? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.02.2015 17:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Nic nie staram się przekazać napisałem tylko że spróbuj zgłosić reklamację na szybę w samochodzie. Tam też nie ma dokładnych zapisów w gwarancji. Przeczytaj proszę warunki gwarancji na dowolny samochód i nie pisz więcej takich tekstów. Zawsze jest wyłączenie "celowych lub mechanicznych uszkodzeń" w gwarancji na samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 21.02.2015 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) Wg mnie, jeżeli nie posiadasz karty gwarancyjnej wystawionej przez producenta to sytuacja jest bardzo prosta: okna nie są objęte gwarancją producenta. Za to umowa, którą przedstawiłeś daje tobie od sprzedawcy 5 lat gwarancji "na szyby". Skoro szyba "się popsuła" to trzeba zgłosić roszczenie z tej gwarancji. Co ty na to TEST? A ja na to: TAK! Pisząc co napisał, również w mojej opinii sprzedawca udzielił nabywcy odrębnej gwarancji w rozumieniu art. 13 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Jak do tego dodać treść wynurzeń w tym kwicie, to bidulek już powinien grzać silnik i stać z szybą pod domem Pana Stefana o miętkim sercu. Może tylko trza huncwota lekko szturchnąć "na piśmie", bo może on nieświadom? Edytowane 21 Lutego 2015 przez T12345T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 20.04.2015 19:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Witam.Nowa szyba wstawiona, sprawa została przeniesiona do działu "odhaczone i do zapomnienia".Wszystkim i każdemu z osobna dziękuje za wskazówki, bo mi się przydały.Szczególne podziękowania dla kolegi marmaxPozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.