lokiloki 16.05.2013 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Witam, Jestem nowy w tematyce okien. Dlatego chciałbym was poprosić o opinię. Mam 2 dość ciekawe oferty od firm. Która i dlaczego byście wybrali?Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z firmą PRO-HOUSE z Piaseczna? Okna na profilu Schuco są o ok 15-20% droższe. Okna montuję w mieszkaniu z lat 80 z wielkiej płyty. Teraz konkretnie:1. SCHUCO CT 70 z okuciami SCHUCO VARIOTEC2. Vetrex VP70 Które okna byście wybrali? Może jakieś inne propozycje? dziękuję za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sikoreczkas 16.05.2013 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Jeśli chodzi o Vekę to jakość sama w sobie, chociażby ze względu na stosowanie profilu w oknach OKNOPLASTu.. jako bardzo cenionego na naszym rynku.. My zdecydowaliśmy się na okna firmy Amberline, także profil Veka, z okuciami Winkhaus, jeszcze nie mieszkamy, więc nie wiem jak będą się zachowywać w użytkowaniu. Cena była dość konkurencyjna jeśli chodzi o Oknoplast.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 16.05.2013 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Ja bym wybrał Vetrex, nie dość, ze wyszło taniej to producent sprawdzony z popularnym na rynku okuciem. W przypadku okucia Schuco w dalekiej przyszłości może nie być Ci łatwo znaleźć ewentualne części zamienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sikoreczkas 16.05.2013 09:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Schuco to nie okucia, a PROFIL ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania