Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kupiłem 12 okien (jak w tytule) w tym trzy balkonowe. Po wprowadzeniu do domu dwa skrzydła balkonowe nie domykają się (klamka nie dochodzi do pozycji pionowej)

Przyjechał serwis z oknoplastu. Podobno w tych oknach to normalka dodatkowo zostałem poinformowany, że ze względu na ciężar okna bardzo szybko opuszczają się i kończy się mały zakres regulacji. Czeka mnie ponoć nieuchronny płatny serwis.

Proszę o opinie, ewentualnie jakieś rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim sprawdź warunki gwarancji, bo nie wydaje mi się, żeby tak Cię nagle wkręcali na płatny serwis, a przynajmniej nie oknoplast, który o klienta chce dbać. Masz pewnie 5 albo 7 gwarancyjnego serwisu i stawaj twardo na swoim. Inna sprawa to montaż, czy wszystko jest ok. Jeżeli jest świeżo po wkładce to wierć im dziure w brzuchu :stirthepot:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rozmiar tego skrzydła ? Dziwie się, że tak naturalnie jest to wzięte, że opada i będzie opadać. Oczywistym jest, że będzie pracować dlatego o balkonowe trzeba dbać najbardziej, przynajmniej okresową regulacją na zawiasach. Tak z ciekawości, masz PLATINUM 2, na 3 szybowym pakiecie, że jest taki ciężki ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Jaki masz rozmiar tego skrzydła ? Dziwie się, że tak naturalnie jest to wzięte, że opada i będzie opadać. Oczywistym jest, że będzie pracować dlatego o balkonowe trzeba dbać najbardziej, przynajmniej okresową regulacją na zawiasach. Tak z ciekawości, masz PLATINUM 2, na 3 szybowym pakiecie, że jest taki ciężki ?

 

Wymiary drzwi - podwójne 1800x2400, trzyszybowe.

Jasne że trzeba dbać. Drzwi były praktycznie nie używane w czasie budowy. Chodzi o drobną jak sądzę regulację a sprawa opiera się o kierownika regionu z oknoplastu.

Mimo że wyraźnie proszę producenta o pomoc mówi że takie sprawy załatwiają przez autoryzowany punkt sprzedaży . Sprzedawca mówi że jest odrębną firmą i czemu jak kontaktuje się z producentem. Dla mnie jakieś jaja. Mam prawo do rękojmi mam prawo do gwarancji i to ja decyduje jak to załatwiam.

Taka firma jak oknoplast powinna mieć sieć serwisową w kraju jak widać nie ma i załatwia to przez sprzedawców którzy przy każdej okazji biorą kasę. Co w sytuacji kiedy sprzedawca weźmie kiepskich monterów i okna są po prostu źle zamontowane? Są sędziami we własnej sprawie. Żadnej kontroli ze strony producenta jakości wykonywanych usług.

Jakiś czas temu w lokalu który wynajmowałem wypadły zawiasy w oknach. Te okna była z firmy Krzak z Pułtuska. Przyjechał poprawił słowa nie powiedział.

Nie było sprawdzania co klient zrobił, że się zepsuło. Zawsze przy zlej woli można coś znaleźć.

 

W mieszkaniach u wielu znajomych okna funkcjonują całe lata bez regulacji i smarowania bo właściciel nawet nie wie że trzeba to robić. Może moje okna są po prostu wyjątkowe.

W każdym razie spotkanie z serwisem sprzedawcy wyjątkowe było.

 

P.S Regulacja po raz drugi (tym razem ekipa montażowa od sprzedawcy) poprawiła nieco sytuacje ale drzwi balkonowe dalej chodzą ciężko. Przyczyną jest ciężar takich drzwi w wersji trzyszybowej. Te drzwi w/g mnie są niedopracowane. Drzwi wewnętrzne z porty które mam mają trzy zawiasy a są lżejsze choć może nie można tego porównywać?

Edytowane przez Jan761
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...