olexx 21.05.2013 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Witam serdecznie wszystkich czytających to forum. Zarejestrowałam się tutaj w konkretnym celu. Totalnie nie znam się na elektryce... A muszę jakoś wykombinować jak oświetlić część działki na której mam zamiar zorganizować imprezę. Z jednej strony działka jest oświetlona, ponieważ nad drzwiami wejściowymi jest lampa, lecz z drugiej strony domku jest ciemno.. Wymyśliłam, że kupię halogen lub jakąś inną lampę i powieszę w jakiś sposób i gotowe, tylko teraz jest problem szukając takiego typu lamp nie znalazłam z wtyczką taką prosto do gniazdka... Stąd moje pierwsze pytanie czy takowe w ogóle istnieją? Jeśli tak to gdzie mogę taką nabyć(chodzi mi o sklepy internetowe)? Może są jakieś inne sposoby aby oświetlić za nieduże pieniądze tył domku? Dodam, że z tyłu nie ma problemu z podpięciem do "gniazdka". Druga sprawa dotyczy "węży świetlnych" takich jak ten: http://halogen.pl/waz-swietlny-standard-230v-czerwony-p5633.html Moje pytanie brzmi czy można je ze sobą łączyć jak lampki np na choince? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i serdecznie przepraszam za mój mało fachowy język, ale tak jak już wspomniałam jestem w tym zielona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania