pablomoc 05.06.2013 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Witam, Rok temu w lipcu montowane miałem okna w nowym domu. Dom do tej pory nie jest jeszcze zamieszkany. W lutym tego roku jedno z okien pękło. Okno duże (150x230). Całą zimę w domu było grzane (22 st). Na początku pęknięcie na szybie miało ok 5cm, a w tym momencie jest całę pęknięte. Wezwany został sprzedawca okien od którego kupowałem okna, zrobił zdięcie i powiedział że na wiosnę wymieni. Od początku kwietnia miga się od wymiany różnymi wymówkami. Producentem okien jest Gdańska Fabryka Okien a ten sprzedawca u nich zamawia. Co należało by teraz zrobić, żeby wyegzekwować od sprzedawcy wymianę szyby ? Termin przeprowadzki za dwa tygodnie a pęknięta szyba to zagrożenie, tym bardziej że się rusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lolek30 05.06.2013 11:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Pewnie sprzedawca nie był tego świadomy, że producent nie udziela gwarancji na pęknięcia szkła powstałe po montażu i Wam obiecał, że wymieni. Teraz już pewnie wie i wie tez ile taka szyba kosztuje i że nikt mu nie zwróci za wymianę takiej szyby. ..stąd te opóźnienia podejrzewam.Dowiedz się u producenta czy uwzględnia takie reklamacje po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.