Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

Rok temu w lipcu montowane miałem okna w nowym domu. Dom do tej pory nie jest jeszcze zamieszkany. W lutym tego roku jedno z okien pękło. Okno duże (150x230). Całą zimę w domu było grzane (22 st). Na początku pęknięcie na szybie miało ok 5cm, a w tym momencie jest całę pęknięte. Wezwany został sprzedawca okien od którego kupowałem okna, zrobił zdięcie i powiedział że na wiosnę wymieni. Od początku kwietnia miga się od wymiany różnymi wymówkami. Producentem okien jest Gdańska Fabryka Okien a ten sprzedawca u nich zamawia.

 

Co należało by teraz zrobić, żeby wyegzekwować od sprzedawcy wymianę szyby ? Termin przeprowadzki za dwa tygodnie a pęknięta szyba to zagrożenie, tym bardziej że się rusza.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/179977-sprzedawca-nie-chce-wymieni%C4%87-szyby/
Udostępnij na innych stronach

Pewnie sprzedawca nie był tego świadomy, że producent nie udziela gwarancji na pęknięcia szkła powstałe po montażu i Wam obiecał, że wymieni. Teraz już pewnie wie i wie tez ile taka szyba kosztuje i że nikt mu nie zwróci za wymianę takiej szyby.

 

..stąd te opóźnienia podejrzewam.

Dowiedz się u producenta czy uwzględnia takie reklamacje po prostu.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/179977-sprzedawca-nie-chce-wymieni%C4%87-szyby/#findComment-5960602
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...