Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

praca ludzi do 67 roku?


rojan-58

Recommended Posts

witam,mam na mysli wszystkich jak to będzie mając np.60 lat,a trzeba będzie pracować na budowie,wykonując ciężkie prace?,uważam,że nie damy rady.osoby pracujace,nie fizycznie,może dadzą sobie radę,a my? My powinniśmy mieć już spokuj i mieć czas na odpoczynek,niech dalsze pokolenie pracuje i od nas się czegoś nauczą,bo zawody które posiadamy będą chyba nieznane,przyjdzie czas,że nie będzie nikt umiał zrobić remontu w mieszkaniu,typu szpachlowanie ,malowanie itd.myślę ,że o coś trzeba walczyć. Edytowane przez rojan-58
praca ludzi do 67 lat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby pracujące intelektualnie też nie będą miały lekko. Trudno osobom w wieku 67 być "na czasie", znać się na nowinkach, uczyć się nowych technologii itd. Czy wiele znasz osób w wieku 67 które sprawnie korzystają z komputera, tableta, smartfona, internetu, itd?

 

Ja jestem inżynierem i zastanawiam się często, co trzeba robić aby się "intelektualnie nie przeterminować" aby pracodawcy opłacało się mnie zatrudniać do 67 roku życia bardziej, niż młodych, świeżo po studiach, zapewne za niższą pensję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach